Mazii666 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam. Mialem ostatnio sytuacje bardzo simieszna i chyba warta opisania. Jeżeli to już było to prosze o skaswanie. Mianowicie almerka N16 1.5 przyjechała na brak mocy. Brak błędów silnika, ogólnie wszystko ok a niesamowicie muliła. Dojśc do tego co było przyczyną było łatwo, bo kolega mi powiedział. Gdzyż miał taki przypadek i rozbierał wszystko po kolei a co sie okazało, przepalone żarówki stopu kurw....... sam nie mogłem uwierzyć że komputer jest zespolony ze światłami stopu. Węc jak przepalą sie obie żarówki to myśli że jedzie na hamulcu i przechodzi w tryb awaryjny. W serwis manualu nic o tym nie ma. Kto by pomyslał i bądz człowieku madry i pisz wiersze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Wstaw przecinki i kropki - jak to wyglada? A jak mocno oslabla taka almera ? moja tez jest slaba - ale mi brakuje jakis 5% mocy. Pojade nia 170km/h ale powinna wiecej wyciagnac (177wg instrukcji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spulchniator Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Uwalone światła stopu powodują check engine i przejście auta w tryb serwisowy (pali wiecej jeździ gorzej) - wiem z autopsji. Ten chłam tak ma. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 no ale co to znaczy "gorzej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arcadio Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 To ja dorzuce swoje trzy grosze: Otóż jadąc ostatnio autostradą chciałem trochę podkręcić tempo. Doszedłem do prędkości 150-155 km/h, ale 160 było już granicą nie do pokonania (przy silniku 1.8). Podobnie z przyspieszaniem, na co zwróciłem uwagę już później. Kiedyś 4-ty bieg był wystarczający do dynamicznej jazdy (tudzież wyprzedzania), ale w tej chwili muszę go dużo bardziej kręcić. Co może być powodem? Dodam tylko że autko miało robiony pół roku temu kapitalny remont silnika (ze względu na olej) i w zasadzie z poważniejszych napraw to tyle. Przebieg - 140 tys. km. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyzimny Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 witam. jakis czas temu mialem problem bo zapala mi sie kontrolka check engine ale almerka nie tracila mocy. pojechalem do aso i okazalo sie po podpieciu do kompa ze blad jest w oswietleniu a mianowicie nie mialem dwoch swiatel stop. mialem tylko trzecie srodkowe a pozostale byly poprzepalane. podobno w benzynie almera traci moc gdy pojawia sie check engine. ja mam diesla i nie mialem z tym problemu ale moze to jest rozwiazanie. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olive Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Cześć, zalogowałam sie na forum bo mam Nissana Almere i problem z nim. Otóż samochód w czasie jazdy nagle traci moc, poprzedza to bardzo głośna praca silnika, a potem max 70/80 ani gram więcej nie jedzie. Po jakimś czasie czuje spalone kable. Zatrzymałam się wyłączyłam auto nawet podniosłam maskę, choć wie tylko gdzie dolać olej i płyn do spryskiwaczy, czy przypadkiem nic się nie dymi ale nie. Potem zapaliłam i jechało normalnie. Zdarzyło mi sie to drugi raz. Auto jest z 2002 roku. Może ktoś miał taki problem i co to może być. Pewnie że mogę pojechać na ASO ale jak zobaczą kobitkę to wcisną mi nie tylko remont silnika ale wymiane podwozia nadwozia a w gratisie dodadzą zapach z 2 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.