Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 GT TURBO @ 0,5 bara i Terrano II


Gość KevinTworog
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak Coobcio dogada hamowanko, to też pasuje. Na strojenie wystarczy 20 minut. Ale, im wcześniej, tym lepiej. My będziemy hamować, a Coobcio Cię w tym czasie wystroi. No trzeba się wreszcie spotkać z szybciejszą Primerą od mojej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj kupiłem nowe opony na felgi 17, tamte sie skończyły. Dzisiaj przyjechała mi nowa dostawa opony zimowych, potrzebuje ktoś??

 

[ Dodano: Pią 10 Paź, 2008 21:04 ]

a jeszcze widziałem że xkarol potrzebuje opony 17. moge załatwić 215/40/17 cena 250zł za sztuke całkiem nowe KUMHO ECSTA SUPRA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety,już kupił 17-ki, a zimowych mamy juz 2 komplety. Ładnie wygladają. Sporty będe kupował na wiosnę, jeszcze nie wiem jakie, ale chyba, co najmniej slicki z homologacją drogową na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto i twój wykres:

20T.jpg

 

Powiem CI żeby nie zabijać sprzęgła to pasowało by zainwestować w jakieś wałki rozrządu i pobawić się by Boost nie spadał a trzymał się na stałym poziomie - pewno wystarczy MBC pokręcić, takie 0,6-0,7 Bara na wałkach takie jakie mam w chrupku to powinieneś mieć coś pod 280KM a to już by budziło respekt...

Tak czy siak jest bardzo fajnie jak na Home Made Turbo - i nic nie pierdzielnęło na hamowni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie ssaka z primery GT możesz wsadzić a jak chcesz na grubo wjeść to to co mam w Primie a więc BRIAN CROWER STAGE II i do tego talerzyki i sprężynki na tych wałkach ze 40KM powinno dojść a Nm pozostać bez zmian coby to auto niepotrzebnie nie mieliło i sprzęgła paliło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość KevinTworog

No wreszcie wczoraj wskoczyły nowe amortyzatory z przodu, gałki, stabilizatory, jeszcze dzisiaj zbieność, myśle że teraz przy 240 auto pojedzie równo, w bedzie już chodziólo po drodze jek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KevinTworog

zawieszenie skończone. Zbieżność ustawiona. Tylko kąty mi się nie podobają. Ale to podobno przez te sprężyny H&R nisko leży i dlatego się kąt zmienił. Teraz myśle żeby sobie manontować wskaźnik EGT i temp. oleju. A jak spadnie śnieg to za wałkiem sie rozglądnonć.

Kuba dalej mi przebiera ten płyn w zbiorniczku. Ale poza tym wszystko ok.

 

[ Dodano: Nie 07 Gru, 2008 15:51 ]

dzisiaj Audi A3 zrobione na S3 (205KM shamowane) po niemieckim tuningu dostało baty (4razy) hehe co nissan to nissan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Kuba dalej mi przebiera ten płyn w zbiorniczku. Ale poza tym wszystko ok

Powykrecaj świece i luknij czy wsyzstkie ten sam kolor mają...

A tak to objaw wskazujący na wywaloną uszczlkę pod głową albo pękniętą głowice - szkoda że przed ponownym jej zamontowaniem nie zrobiłeś testu na mikropęknięcia ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KevinTworog, a ja tak bardziej z praktycznej strony zapytam, jak tam spalanie przy normalnej jezdzie/upalaniu, jak silnik znosi taki skok mocy (zuzycie oleju) czy sa jakies inne minusu takiej instalacji? Nadaje sie auto do codziennej jazdy?? np dojazd do pracy?? Opisz wrazenia na + i -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KevinTworog

Spalanie hmmm... spali ile się naleje, nie nie spalanie na trasie przy 150-160 około 10l. Ale auto gonie sały czas i spalanie około 13-14 ale praiw cały czas pedał w podłodze, Co do jazdy na codzień to ja mam jeszcze nissana terrano, a primerą jade gdzieś poszaleć jak jest pogoda bo w deszczu i na śliskim praktycznie nieda się jechać. Jeszcze na bardzo twardym zawieszeniu o oponkach 215/40/17. W tej chwili korzystam z NIE pogody i mam rozebrany silnik planuje jeszcze podnieść moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie czasy uzyskujesz??? Mierzyles go w jakichs sposob??? Jak sprawuje sie silnik, skrzynia, sprzeglo?? Przyspieszenie na poziomie jakiego auta uzyskujesz??? Wypytuje sie bo sam jestem zainteresowany :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KevinTworog

Sprzęgło wymieniłem zaraz na początku przy strojeniu sie spiekło. Skrzynia ok, Czasy dokładnie niewiem w zawodach mam zamiar brac udział w sezonie 2009. Przyśpieszenie około 5-5,5sek do 100, Ostatnio wyleczyłem kumpla w audi S3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło wymieniłem zaraz na początku przy strojeniu sie spiekło. Skrzynia ok, Czasy dokładnie niewiem w zawodach mam zamiar brac udział w sezonie 2009. Przyśpieszenie około 5-5,5sek do 100, Ostatnio wyleczyłem kumpla w audi S3.

 

i to przy 225KM?????? Czy juz jest wiecej???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kevin, będzie cięzko, ale spróbuję powalczyć moją N/A. Trochę modów na wiosnę i staniemy na 1/4 w Rykach i Modlinie :D Wnętrze trochę poczeka, ale rozrząd i opony nie.... ;) Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KevinTworog

Mam nowego rywala u nas w okolicy. Kumpel kupił sobie Mustanga GT 4,6l. 305KM, ale w automacie z 2006roku, Dzisiaj dał mi się tym przejechać "Poezja" jak skończe swoją Prime to muszę z nim stanąć. :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wałeczkami odrazu trzeba wchodzić być też miał pod te 300KM :D tylko z momentem obrotwym nie przeginać by trakcja była - tez nie podnosić boostu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...