Spootie Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ja lubię ST220 :D Zawsze właścicielom się wydaje, że mają już taaaaaaaki szybki samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Kevin poduszki silnikowe wysłałem Ci dzisaj koło 17:40 tak więc na pojutrze je będziesz mieć. Pamiętaj przed wsadem lekko je "zmniekczyj" a i bezpiecznie możesz boost o 0,2 bara do góry jakby jakiś męski rywal się trafił - oczywiście nie ST200 czy ST220 ... Ps. już była jakaś ustawka z tym Mustangiem 4,6L ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ja lubię ST220 :D Zawsze właścicielom się wydaje, że mają już taaaaaaaki szybki samochód. właśnie taaki szybki,hihi--tylko najczęściej kierowcy z przypadku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ja lubię ST220 :D Zawsze właścicielom się wydaje, że mają już taaaaaaaki szybki samochód. właśnie taaki szybki,hihi--tylko najczęściej kierowcy z przypadku! Wolne samochody to nie są... Przyspieszenie do 100, to przyspieszenie do 100, ale powyżej na pewno idą lepiej niż fabryczne 2.0 N/A... Za swojego czasu jeździłem sporo 3.0 V6, tylko innego producenta i bardzo mi się podobało przyspieszenie powyżej 100... Auto szło w miarę równo i nie paliło przy tym tyle, co moje auto teraz. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Kurde te turbo wozy... Muszę wreszcie zając się swoją Niebieską 2.0 SRi - będą w klubie 2 Primy turbo i to w niemalże tym samym kolorze Ps. jak postępy i jakie nowe kille ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 dzisiaj czekam na męski intercooler z polerowanego alu, dzisiaj powinien dojść, potem wrzuce foty, [ Dodano: Czw 16 Kwi, 2009 20:51 ] http://img404.imageshack.us/my.php?image=zdjcia0132.jpg http://img401.imageshack.us/my.php?image=zdjcia0133.jpg [ Dodano: Czw 16 Kwi, 2009 20:52 ] daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 No kurde wreszcie to wygląda i już nic nie będzie spadać przy większym dmuchaniu Ps. IC już siedzi czy na razie tylko przymierzony ?? Coś mi się wydaje że już nie długo jakiś boost upik trzeba zrobić a w przyszłości z jakiegoś EBC podjechać i szykować się na pojedynek nie z Mustangiem a z tą 507 konną M5-tką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 ic już siedzi dzisiaj poduchy zamontuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 ic już siedzi Coś się w jeździe zmieniło na + oczywiście ?? Turbo dziura się nie poszerzyła ?? Dawaj jeszcze jakieś foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 ic już siedzidzisiaj poduchy zamontuje Wpakuj tam GT28RS Turbo dziura będzie, ale jak przydmuchasz 1go bara... Frajda z jazdy nieco się zmieni :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Kevin fajna masz ta primerke i do tego ze sporym zapasem mocy pod maska P10 to moje pierwsze auto wiec mam do niej duzy sentyment Jedyne co mi sie nie do konca podoba to tylnia klapa ale jak to mowia o gustach sie nie dyskutuje. A i pochwal sie jak juz m5-tke skilujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jutro hamowanko u coobcia. Ciekawe co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jutro hamowanko u coobcia. Ciekawe co z tego wyjdzie I pytanie co u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 U Tomka 230KM wypluło i to doładowania jakieś 0,55 troszkę zapłon poprawiony i od 5000obr.min piczy włos dolane, chodzi fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Rozumiem że u Kevina, a Spootie był??? Swoją drogą najmocniejasz P10-ka Gratki :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 i jeszcze 330 Nm . Przy doładowaniu 0,7 było 240KM i 353Nm ale szkoda sprzęgła jutro wykres wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 To sprzęgło mnie zadziwia i tak samo trakcja, kurde na jedynce odkręcasz i naprawdę minimalny uślizg... no dwójce w sumie to samo a to dopiero 320Nm... Moim zdaniem już nie ma co wyżej w boost iść, jedynie to dopieścić klapkę od WG no i wejść z jakimiś wałkami... tak żeby te 30KM doszło chociaż no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 jest i wykres http://img517.imageshack.us/my.php?image=zdjcia0055.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Kurde na tej hamowni jak się ma małą turbinę to na początku przeładowuje, dzisiaj stroiłem dawnego sunnego ERESA i miał 0,7 bara spadające na 0,5 a na drodze trzyma ciagle 0,5 bara... i mu tam 220KM wyszło i okolice 320Nm. Czy u ciebie na drodze ma przeładowanie czy stałe 0,5 bara ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 ma przeładowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.