Gość lmsnow Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Witam mam problem z hałasem w trakcie ruszania Primera 96' silnik 1,6 benzyna - przy dociśnięciu gazu i skręconych kolach następuje hałas tak jak by coś odstawało i tarło o kola tylko ze sprawdzałem i niczego takiego nie zauważyłem - przy spokojnym starcie nie ma takiego problemu. Czy jest to spowodowane silnikiem i układem napędowym czy po prostu coś ociera?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 przy dociśnięciu gazu i skręconych kolach następuje hałas tak jak by coś odstawało i tarło Przegub zewnetrzny sie klania. I radze nie eksperymentowac z tym zrywaniem na skreconych kolach bo sie przegub skonczy momentalnie. Sprawdz oslone gumowa przegubu - moze pekla i da sie jeszcze przegub wysmarowac. Ale predzej czy pozniej bedzie do wymiany. Ja swego czasu zrobilem jeszcze jakies 3kkm od momentu terkotania. Koszt: 170PLN firmy NKN (ang. C.V Joint) + 40 robota PS. Kolega kiedys po taniosci przelozyl sobie przeguby w golfie2 i jezdzil dalej. Ale u nas chyab tak sie nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Potwierdzam na 100% przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Niekoniecznie u mnie objawy to takie głuche pukanie na wyszysch obrotach w prawo, w lewo już nie, noi przy zapinaniu dwójki przy ok 6000 obr :kosci: Kupiłem już przegub i miechanik powiedizał że mam przegub ok ( nie wiem jak on to ręką sprawdził, :zdziw: przeciez to puka przy dużych przeciążeniach ) i że mam LUZ WSPOŁOSIOWY w miejscu gdzie półośka łączy się z przegubem i żeby na razie jeździć i się wymieni komplet ...kiedyś...:/ :/ :/ :/ :/ i co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 I teraz trzeba zmienić mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 I teraz trzeba zmienić mechanika. Dokładnie :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lmsnow Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Dzieki wielkie - poslucham sprawdze i wymienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam! Mam podobny problem z tym że po wymianie przegubu. Przedtem przegub na skręconych kołach stukał. Po wymianie na nowy stukanie ustało ale na skręconych kołach pojawił się odgłos trzeszczącej gumy. Domyślam się że to osłona przegubu trzeszczy tylko jak to możliwe jak jest nowa? Przegub firmy GKN-Spidan. Może to skrzypienie ustanie ale nie uszkodzi się coś przez to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ortega Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam wszystkich! U mnie zródłem hałasu były plastikowe osłony pod silnikiem.Odkreciła sie srubka i przy 120 km/h i wiecej, byl hałas, który słychać było w okolicy wycieraczek na szybie.Dodam że osłony tłumika zdemontowałem wcześniej.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.