Gość dzik222 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 witam. posiadam primere 2.0 16v p11 z 97 roku i mialem ostatnio drobny wypadek. wskutek tego rozszczelnil mi sie uklad i wyciekl caly plyn. przeciek zlokalizowalem i naprawilem, a nastepnie zaczalem wlewac plyn. krecilem kierownica w lewo, w prawo (troche go ubylo) po czym poziom pozostal bez zmian. uruchomilem silnik i uslyszalem okropny pisk paska klinowego. wynika z tego, ze pompa STOI W MIEJSCU. co mam zrobic, aby ja uruchomic, jak sie ja odpowietrza, zeby zaczela normalnie pracowac?? za wszelka pomoc serdecznie dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 przeciek zlokalizowalem i naprawilem, a nastepnie zaczalem wlewac plyn. krecilem kierownica w lewo, w prawo (troche go ubylo) po czym poziom pozostal bez zmian. Jak to wlewałeś??Na pracującym silniku"od pustego" lałeś??Jesli tak to niedobrze bo pompa wspomagania absolutnie nie moze na sucho sie zakręcić.Mogła sie zatrzeć. uruchomilem silnik i uslyszalem okropny pisk paska klinowego. wynika z tego, ze pompa STOI W MIEJSCU. Zobaczył ktoś że stoi czy tak sądzisz po pisku??Moze zapiszczala ale jednak ruszyła? Co do odpowietrzania to nie wiem na 100% ale wydaje mi sie ze jak zalałes zbiorniczek na "max" powinieneś "tarpnać rozrusznikem na moment ,żeby zaciagneła.Sprawdzić i ew uzupełnić i potem dopiero jak juz byłby olej w ukladzie odpalać ale tez wg mnie na moment zeby sprawdzic stan.I tak aż do ustabilizowania sie płynu w zbiorniczku. Z tego co wiem po zalaniu pompa zaciaga olej sama,tym samym odpowietrzając się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 zalewasz ją płynem a kręcisz kierownicą małe ruchy w prawo i w lewo na odpalonym silniku wtedy ci sie dopiero odpowietsza a zatrzeć pompe wszpomagania wcale nie jest tak łatwo może na pasek płyn rozlałeś i ci sie ślizgać zaczoł Ruchy kierownicy cały czas na odpalonym silniku zwiększasz aż do osiągnięcia max na maksie przytszymujesz yak z 2 ,3 sekundy żeby zawór zwrotny puszczał jak tak zrobisz to powinno być ok. sprawdź naciągnięcie paska i czy wogóle masz pasek Pozdrawiam a jeszcze jedno nielej płynu na max lepiej niech ktoś z boku powoli dolewa bo jak pujdzie bulka z powietszem to ci troche nadrudzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Mam pytanie znalazłem pompe wspomagania z Primery '01 2.0TD, czy będzie pasować do mojej '97 2.0TD??? W 2001 roku już była po liftingu ale czy pompa została taka sama czy zmienili w niej coś, pomóżcie zależy mi na tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Lee Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 powinna pasować a co do odpowietrzania powinno się to robić na podniesionych kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mam pytanie znalazłem pompe wspomagania z Primery '01 2.0TD, czy będzie pasować do mojej '97 2.0TD??? W 2001 roku już była po liftingu ale czy pompa została taka sama czy zmienili w niej coś, pomóżcie zależy mi na tym... Jesli to p11 144 z '01 to powinna bo ladowali tam te same silniki jak w p11 takze benzyniaki, lifcie podlegaly generalnie wyglad zew jak sama nazwa 144 mowi tyle elementow zostalo zmienionych z tego co pamietam.. :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.