Gość Zygmin Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam, jak pozbyć się seryjnej gałki zmiany biegów aby założyć sobie nową. Oglądałem ją z każdej strony i wygląda jak "ulana" na tym drążku. Szukałem na forum i znalazłem tylko wypowiedzi kolegów z Almer jak mieli poprzyklejane na jakiś klej.. Czy w mikrze jest tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 tylko przykrecona, dobrze zlap i przekrec, ale troche trzeba sie nameczyc bo latwo sie nie poddaje. O Gałce w micrze tez juz chyba bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zygmin Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ja znalazłem tylko o gałce w Almerze, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igorro Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 kręcimy przeciwnie do wskazówek zegara i już jej nie ma:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaktusiorr Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Dokladnie, tak, jak napisali przedmowcy. odkrecasz tak samo jak sruby...generalnie nowe galki sa na tulejach na sruby z boku, wiec mozesz pomyslec tez o skroceniu drazka spokojnie. Dlugosc oryginalna + nowa galka i mieszek, wygladaly dosc kiepsko, wiec skrocilem o 6 cm....zalozylem tuleje, skrecilem i juz Oczywiscie musisz sobie dobrac wysokosc pod wlasna reke...no i brac poprawke na to, ze im krotsza dzwignia, tym wiecej sily potrzebujesz....dla mnie 6cm bylo w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.