Gość świeży Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jeden z geniuszy od klimy zepsuł mi zawór, przez który ładuje się klimę. On jest na grubym wężu pod maską. Wąż jest złączony śrubą z wyjściem z kabiny (po stronie pasażera). I tu zaraz jest ten zawór zaciśnięty na tym wężu i wygląda na to, że muszę wymienić nie tylko cały zawór ale i cały wąż wychodzący od kabiny aż do sprężarki razem z kolankiem metalowym do sprężarki. Czy to prawda i gdzie mogę takie coś kupić w ogóle? P10 1992. A może ktoś ma do sprzedania taki wąż z zaworem? Szkoda, że nie można załączać zdjęć bo bym pokazał dokładnie o co chodzi. A może można? pzdr Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Szkoda, że nie można załączać zdjęć bo bym pokazał dokładnie o co chodzi. A może można?pzdr Arek można, można http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13486 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavv Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Chlopaki a że sie tak wtrące w temat bo widze ze znacie sie na rzeczy:a jak ma sie sprawa klimy do 1.6 ale DS-a ??mozliwe?? Wątek bardzo ciekawy. Też mam 1.6, nie DS, ale GA16DE. Rozważam założenie klimy, ale najpierw musze przeprowadzić pełny rekonesans Najpierw propozycja, aby zrobić manual z montażu klimy. Pomogłoby to wielu osobom. Sporo informacji jest zawartych w tym wątku. Z tego, co wyczytałem to musiałbym się zorientować, czy posiadam wersję przystosowaną do klimatyzacji. Chodzi o sprawdzenie przekaźnika AIR CON. To chyba pierwszy krok. Jeśli dobrze zrozumiałem, to posiadając ten przekaźnik/podstawkę pod niego komp powinien mieć wgranego softa obsługującego klimę? Inną rzeczą jest zawór FICD. Cokolwiek by to nie było i jakby to nie wyglądało, to musi być, aby pomóc utrzymywać obroty autka przy włączonej klimie? I pewnie jej nie mam, jeśli nie mam klimy? Potem zostaje zrobić zestawienie części, żeby niczego nie brakowało. Trzeba coś ciąć/spawać/przerabiać w komorze silnika czy raczej wszystko jest na swoim miejscu i tylko przykręcam elementy? I najważniejsze - czyli cena. Bo jeśli ona będzie za wysoka, to nic z tego. No i jeszcze pytanie - cierpię na chroniczny brak garażu : więc wszystkie operacje byłyby przeprowadzane "pod chmurką". Da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Pytanko do posiadaczy klimatyzacji w P10, czy po włączeniu nawiewu na szybę zawsze włącza wam się klimatyzacja, nawet jak włącznik A/C jest wyłączony, bo u mnie tak jest i to mnie trochę denerwuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Pytanko do posiadaczy klimatyzacji w P10, czy po włączeniu nawiewu na szybę zawsze włącza wam się klimatyzacja, nawet jak włącznik A/C jest wyłączony, bo u mnie tak jest i to mnie trochę denerwuje? Musiały poprzednikowi mocno parować szyby skoro to zmostkował. Nie powinno tak być. Mam pytanie do was: Już 3-krotnie ładowałem klimę i po 3 m-cach słabnie chłodzenie i przestaje chłodzić. Maszyna za każdym razem robiła próżnię i sprawdzała szczelność nic nie wykrywając. Dałem do mechaniora i też nie znalazł nieszczelności a klima słabnie. Co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Musiały poprzednikowi mocno parować szyby skoro to zmostkował. Nie powinno tak być. Mam pytanie do was: Już 3-krotnie ładowałem klimę i po 3 m-cach słabnie chłodzenie i przestaje chłodzić. Maszyna za każdym razem robiła próżnię i sprawdzała szczelność nic nie wykrywając. Dałem do mechaniora i też nie znalazł nieszczelności a klima słabnie. Co robić ? Na bank jest nieszczelnosc w ukłdzie klimatyzacyjnym. Czy oprócz sprawdzenie szczelnosci była robiona próba na azocie? Czy mechanior dodał barwnika UV w trakcie napełniania układu czynnikiem?? Niestety z reguły małe nieszczelności są ciężkie do wykrycia... Powodzenia życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Na bank jest nieszczelnosc w ukłdzie klimatyzacyjnym. Czy oprócz sprawdzenie szczelnosci była robiona próba na azocie? Czy mechanior dodał barwnika UV w trakcie napełniania układu czynnikiem?? Niestety z reguły małe nieszczelności są ciężkie do wykrycia... Powodzenia życzę. Barwnik był dodany ale nie dało się wykryć. Pojechałem w końcu do fachowców od klimy w Dąbrowie G. i z ledwością znaleźli nieszczelność w końcówce chłodnicy klimy po lewej stronie. Wzięli za tę diagnostykę 120 zł . Może ma ktoś na forum taką starą zepsutą chłodnicę klimy - potrzebuję tę rurkę wychodzącą z dołu do góry, dziwacznie powyginaną (do wspawania). Chętnie zakupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombi Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Pytanko do posiadaczy klimatyzacji w P10, czy po włączeniu nawiewu na szybę zawsze włącza wam się klimatyzacja, nawet jak włącznik A/C jest wyłączony, bo u mnie tak jest i to mnie trochę denerwuje? W P11.144 tak jest fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek105 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam. Mam problem z uruchomieniem klimatyzacji dołożonej do oryginalnej instalacji,niby na krótko wszystko działa a z przycisku nie startuje, klima nabita, przekażniki dobre, wentylatory sprawdzone, czujnik ciśnienia i temperatury wykluczyłem ,przycisk A/C po włączeniu nawiewu się zapala. Brakuje mi zaworu FICD , ale chyba nie jest on konieczny do jej uruchomienia ?... Czego jeszcze potrzebuję do uruchomienia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Czujnik na skraplaczu zamontowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek105 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 (edytowane) Czujnik ciśnienia-. oczywiśćie , pomijany też przez zmostkowanie. Dołożyłem dziś czujnik temp. zewnętrznej ten przed chłodnicą ,bez zmian. Edytowane 26 Czerwca 2014 przez sylwek105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Pomyliłem się chodziło mi na parowniku czujnik . Kompresor sprawny sprawdzałeś na krótko czy działa , może jakiś przewód walnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek105 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 (edytowane) Czujnik temperatury sprawdzany ,podmieniałem też na drugi. Sprężarkę , wentylatory ,sprawdzałem zwierając na przekażnikach, przy tym podłączeniu śmiga i chłodzi.... podmieniałem też włącznik A/C.. Edytowane 26 Czerwca 2014 przez sylwek105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.S. Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja w swojej p10 miałem jakąś dziwną chłodnice od klimy. Nigdzie nie mogłem znaleźć zamiennika. W innych primera p10 były całkiem inne. A auto sprowadzone z Niemiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.