Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Co z ta instalacja ??


Gość hors

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam sunny GA14DS, instalacje Lovato, i mam z nia problem. Kiedys wszystko ladnie sie spisywalo, zapalalem na gazie i nie bylo zadnych problemow, az do dnia jak kiedys sie zatrzymalem na 10 min i autko juz nie zapalilo na gazie. Pomyslalem ze cos sie mu pokoziolkowalo no to zapalilem na benzynie, szybko odcialem benzyne zeby sie wypalila z gaznika i jak autko juz zdychalo przelaczylem na gaz (jak w instrukcji :)) i okazalo sie ze nic to nie daje. Jak auto jest zimne (postoi cala noc) to moge go zapalic na gazie i jezdzi normalnie. Jak sie zagrzeje, wylacze go i np. za 20 min chce zapalic to nie ma szans, tak jakby cos blokowalo gaz jak sie zagrzeje :/ Ma ktos pomysl co to moze byc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!!

No troszke dziwny ten objaw bo juz jak rano zapali to potem ma juz lekko naet jak dłużej postoi..a jak spalanie LPG??? Moze go przylewa??

 

Masz śrube czy krokowca na dojsciu do mixera??W ogóle to jaki reduktor,duzo juz przejechał???

 

Ja mam czasem ze swoja instalka rozne cyrki a juz wolne obroty...ech...

Ale ja mam krokowca i podejrzewam ze to on mi tak wali temat.Nie ruszam bo spalanie mam ok,przyspieszenie jak na mixer wg mnie ok.Dalem sobie spokój.

No ale sprawdz sobie to co pisalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ju nagrzejesz to wyłącz silnik i przełączając z benzyny na gaz niech ktos patrzy pod maskę czy słychać klikniecie zaworu od gazu. może to zawór winny? (cewka) tylko wtedy to nie powinien nawet na zimnym chodzić, ale można sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko kwestia jaki masz parownik (przydałą by się fotka z pod maski) :) bo do aut gaźnikowych stosowano dwa rodzaje:

-parownik tak zwany elektronik (z elektrozaworem odcinającym dopływ gazu)

-parownik podciśnieniowy (do parownika idze węzyk z kolektora ssącego który steruje otwarciem i zamknięciem wypływu gazu z parownika)

jeśli masz ten drógi rodzaj to sprawa jest prosta parownik ma poprostu sztywne membranki lub jest mocno zabrudzony i mieszek który odcina wypływ gazu z parownika poprostu niedziała.

 

sam za rozbieranie lepiej się nie bierz jedyne co możesz zrobic to spuścić olej zalegajacy w parowniku (plastikowa śruba u spodu parownika ) podjedz do jakiegoś gazownika niech wyczyści dokładnie parownik i najlepiej da zestaw naprawczy oczywiście wymiana filtra gazu no i regulacja na analizatorze spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co patrzylem to mam srube na dojsciu. Zdjecie postaram sie jutro wrzucic. Moze jak bedziecie widzieli ta instalacje to cos mi pomozecie wymyslec.

 

P.S. jak zmieniam z "0" na gaz to slysze wyraznie jak ktorys zawor sie otwiera lub zamyka, ale jest ich 3 tak ze nie wiem ktory tyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśłi masz 3 zawory (jeden na butli jeden przy filtrze gazu i jeden na porowniku) to masz parownik elektroniczny przy nich zadko się zdaza by zalewały gazem przy postoju no chyba że coś dostanie się pod tłoczek zawogu i przez parownik ciągle leci gaz :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

a może czas już na świece albo przewody zapłonowe

 

temat z 2008r, czyli ma 3 lata, dla kolegi nagroda górnika miesiąca biggrin.gif i zamykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...