Gość bart_82 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 jak w temacie podczas przyhamowania slysze pojedynczy stuk z przodu z prawej strony taki metaliczny... mam wrazenie ze to górne mocowanie amortyzatora ? jak myslicie? i drugi objaw to stuki ale takie głuche przy ruszaniu kierownica w prawo i lewo na postoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 podczas przyhamowania slysze pojedynczy stuk z przodu z prawej strony taki metaliczny Może sworzeń wahacza ma luzy a może jarzmo zacisku ma luzy drugi objaw to stuki ale takie głuche przy ruszaniu kierownica w prawo i lewo na postoju... koncówki/a drążka kierowniczego. Na temat stuków było chyba ze 100 tematów. Poszukaj... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart_82 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 dzieki [ Dodano: Sob 05 Kwi, 2008 21:17 ] Może sworzeń wahacza ma luzy a może jarzmo zacisku ma luzy jak to sprawdzic ??? bo mnie juz rece opadaja ..... pomozcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 A stuka tylko podczas hamowania czy również przy wjazdach/zjazdach z np. śpiących policjantów lub jeździe po wybojach? Może to tylko łącznik/ki stabilizatora. Najlepiej pojechać na stację diagnostyczną i poprosić o sprawdzenie luzów w zawieszeniu. W Wawie kosztuje to ~20-30zł. Powiedzieć jakie objawy, wrzucą auto na szarpaki i wszystko powinno wyjść. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milator Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 W mojej M11 podobny objaw byl winikiem rozjechanej gumy przy mocowaniu zwrotnicy kierowniczej. Ale najproscie to faktycznie pojechac na diagnostyke, u mnie za sprawdzenie na stacji na ktorej robie zawsze przeglady rejestracyjne takie sprawdzenie nic mnie nie kosztowalo, bo jest traktowane jako przygotowanie do przegladu stalego klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 drugi objaw to stuki ale takie głuche przy ruszaniu kierownica w prawo i lewo na postoju... Ten objaw możesz sprawdzić sam,podnieś samochód tak jak do zdjęcia koła i lekko szarp kołem lewo-prawo,aż wyczujesz luzy,lub posadż kogoś za kółkiem i ruszaj kierownikem delikatnie a ręką przytrzymuj za końcówkę przy kole,wszystko możliwe że i pierwszy objaw może się ujawnić przy takich próbach,a jak nie to tylko trzepaczka na diagnostyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.