Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

stuk przy zahamowaniu i ruszaniu kierownica


Gość bart_82

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie podczas przyhamowania slysze pojedynczy stuk z przodu z prawej strony taki metaliczny... mam wrazenie ze to górne mocowanie amortyzatora ? jak myslicie?

i drugi objaw to stuki ale takie głuche przy ruszaniu kierownica w prawo i lewo na postoju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas przyhamowania slysze pojedynczy stuk z przodu z prawej strony taki metaliczny

 

Może sworzeń wahacza ma luzy a może jarzmo zacisku ma luzy

 

drugi objaw to stuki ale takie głuche przy ruszaniu kierownica w prawo i lewo na postoju...

 

koncówki/a drążka kierowniczego.

 

Na temat stuków było chyba ze 100 tematów. Poszukaj...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

 

[ Dodano: Sob 05 Kwi, 2008 21:17 ]

Może sworzeń wahacza ma luzy a może jarzmo zacisku ma luzy

 

jak to sprawdzic ??? bo mnie juz rece opadaja ..... pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A stuka tylko podczas hamowania czy również przy wjazdach/zjazdach z np. śpiących policjantów lub jeździe po wybojach?

 

Może to tylko łącznik/ki stabilizatora.

 

Najlepiej pojechać na stację diagnostyczną i poprosić o sprawdzenie luzów w zawieszeniu. W Wawie kosztuje to ~20-30zł. Powiedzieć jakie objawy, wrzucą auto na szarpaki i wszystko powinno wyjść.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W mojej M11 podobny objaw byl winikiem rozjechanej gumy przy mocowaniu zwrotnicy kierowniczej. Ale najproscie to faktycznie pojechac na diagnostyke, u mnie za sprawdzenie na stacji na ktorej robie zawsze przeglady rejestracyjne takie sprawdzenie nic mnie nie kosztowalo, bo jest traktowane jako przygotowanie do przegladu stalego klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi objaw to stuki ale takie głuche przy ruszaniu kierownica w prawo i lewo na postoju...

Ten objaw możesz sprawdzić sam,podnieś samochód tak jak do zdjęcia koła i lekko szarp kołem lewo-prawo,aż wyczujesz luzy,lub posadż kogoś za kółkiem i ruszaj kierownikem delikatnie a ręką przytrzymuj za końcówkę przy kole,wszystko możliwe że i pierwszy objaw może się ujawnić przy takich próbach,a jak nie to tylko trzepaczka na diagnostyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...