Gość mark Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 W motorze 1.5 16V (90KM) jest lanuch rozrzadu i powiedzcie mi prosze jak to z tym lancuchem jest, obsluguje sie go jakos (napina, naciaga?) jak jest z jego wytzrymaloscia? slyszalem od mechanika ze potrafia sprawiac problemu nawet po 60 000 km i ze koszty jego wymiany sa astronomiczne (rzedu 3000 w serwisach ASO) - czy faktycznie?? chodzi mi rzecz jasna o N16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Glinuś Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Wymieniałem jakiś miesiąc temu łańcuch.Obroty mi skakały,przy silnym hamowaniu prawie gasł.Jak wyjęli mi stary łańcuch to był dłuższy od nowego o jakieś 0.5 cm.Są tam jakies prowadnice i napinacz ale jak łańcuch jest wyciągnięty to nic nie zrobisz.Teraz auto chodzi jak ta lala zbiera się nie taci obrotów,ciszej chodzi i przede wszystkim nie mogłem uwierzyć pali mniej o litr-chce się jeździć.Skąd jesteś mam dobry i niedrogi-wydaję mi się warsztat jakby co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebol Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Wymiana łańcucha rozrzadu, napinacza, do tego jeszcze olej i filtr to wydatek rzędu 800zł. Oczywiście nie w ASO lecz u mechanika znającego się na sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Glinuś Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mechanik może zna się na sprawie ale przy takich kosztach to ten łańcuch to jakaś lipa,ale może się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ja bym też za radą kolegi przyjrzał się łańcuchowi. Na rozrządzie raczej się nie oszczędza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medyk212 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 mi znajomY wymieniał sam łańcuch przy 120 tys bo mi fafował na obrotach i stary rozciągnął się o tyle co ma jedno ogniwo ale lepiej nie czekajcie tak długo bo wymieniliśmy go w ostaniej chwili teraz mam 150 tys i nic się jak narazie nie dzieje mam almere n 16 i pewien mechanik wybił mi katalizator ten 2 i zauwazyłem że mi więcej pali a ty bardziej na postoju wskażnik paliwa znacząco opada czy ty jest wina braku kata myśle kupić na allecgro bo widziałem podbny od innego nissan koszt 250 zł co radzicie wole wydać kase i mieć spokuj tylko nie wiem czy to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wega67 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Witam, mam 240 tysięcy km i rzeczywiście od jakiegoś czasu mam w/w przygasanie, teraz pytanie czy kupować cały zestaw ? taki: http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-lancuch-nissan-almera-n16-primera-i1881714932.html czy http://allegro.pl/rozrzad-lancuch-nissan-almera-n16-primera-p11-p12-i1903501787.html Nissan almera 1,5 benzyna 2001 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek197612 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Na zdjeciach sa te same komplety pokazane.Najlepiej zapytac sprzedawce czy towar ze zdjecia jest na sprzedaz czy to tylko zdjecie podgladowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaster Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Na zdjeciach sa te same komplety pokazane.Najlepiej zapytac sprzedawce czy towar ze zdjecia jest na sprzedaz czy to tylko zdjecie podgladowe. Różnica jest taka, że na jednej aukcji sprzedawany jest komplet, a na drugiej tylko łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miazio Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Ja w swojej rozrząd wymieniłem na nowy po 215 tys. oznaka - dioda check + falujące obroty na wszystkich biegach spadek mocy. W aso koszt 2,5 tys. U znajomego mechanika z Piastowa 1,2 tyś ogólnie wkroczyłem w zakres 220 tyś i od lipca wymieniłem rozrząd zaraz po nim chłodnice klimatyzacji jakiś tydzień temu sprzędło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.