Gość Tombolot Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Witam Wymianiałem w grudniu obie kostki przy przednich światłach bo stare były już tak poprzepalane, że blachy przepalały mi tę gumową osłonkę kostki Wczoraj ruszam, patrze........a tu jednego oka brak! :028: no i ta sama jazda - wymieniłem kostkę a po godzinie jazdy otworzyłem maskę, obejrzałem kostkę i czuje że znów za mocno się grzeje - nie mam żadnego zwarcia bo kostka załozona jest pełna profeska a mimo wszystko grzeje się jak diabeł :kosci: Da się coś z tym zrobić, czy musze od razu kupić 20 kostek na najbliższe dwa lata jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scarab Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 moim zadaniem masz za dużą moc żarówek ale jak włożysz słabsze to będzie ci słabo oświetlały drogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Tombolot, przede wszystkim napisz jakie masz te żarówki :027: Bo od "setek" to nie tylko będziesz palił kostki ale i odbłyśnik w reflektorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Sprawdź czy masz dobrą masę. Mi się też tak robiło, że przepalały mi się wtyczki. Na akumulatorze (na klemach) miałem osad, oczyściłem go i po tym miałem już spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam, żarówki - standardowe H4 - 55/60 W a co do tej masy (akumulator nowy- klemy czyste) to czy przypadkiem gdyby coś z nią było nie tak to nie miałbym objawów na innych urządzeniach elektrycznych w samochodzie (wycieraczki, radio itp). ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 a co do tej masy (akumulator nowy- klemy czyste)W zasadzie według praw fizyki im większy opór tym cieplejsze grzanie Poszukaj co za przyczyna stwarza taki opór - za luźnie styki w kostkach (lub zabrudzenie), brak jakiejś (lub bardzo słaba) masy - jest wiele punktów masowania auta nie tylko taśma z akumulatora do obudowy silnika, może przekaźniki... za mały przekrój przewodów - ale chyba masz oryginalne to powinny być prawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 W zasadzie według praw fizyki im większy opór tym cieplejsze grzanie Tak, tak wiem, tyle że ja nie chcę zamontować grzejnika tylko mieć sprawne światła/kostki :diabel: Poszukaj co za przyczyna stwarza taki opór - za luźnie styki w kostkach (lub zabrudzenie), brak jakiejś (lub bardzo słaba) masy - jest wiele punktów masowania auta nie tylko taśma z akumulatora do obudowy silnika, może przekaźniki... za mały przekrój przewodów - ale chyba masz oryginalne to powinny być prawidłowe. Przewody są oryginalne - masz racje Może zadam głupie pytanie ale....... czy jest jakiś taki miernik, żeby podpiąć go do obwodu i sprawdzić jaki jest opór no i czy jest taki jak trzeba :zly2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Pierwszym lepszym z Allegro za 15pln da rade zmierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 czy jest jakiś taki miernik, żeby podpiąć go do obwodu i sprawdzić jaki jest opór no i czy jest taki jak trzeba :zly2: To się nazywa multimetr i kupisz go w kazdym elektrycznym lub budowlanym za kilkanaście złotych. Producenci są tak mili, że dołączają do niego instrukcje obsługi, więc problemów z jego obsługą nie bedziesz miał Jedynym problemem jest dowiedzenie się, jaką oporność powinny miec przewody wchodzące do kostek bo przeciez musisz miec po zmierzeniu jakieś porównanie do prawidłowej wartości. Może w serwisówce są takie dane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 jaką oporność powinny miec przewody wchodzące do kostek bo przeciez musisz miec po zmierzeniu jakieś porównanie do prawidłowej wartości.To przewody, więc im mniejszą, tym lepiej. W zasadzie miernik ustawiony na sprawdzanie diód powinien pokazywać 0 i piszczeć, dokładnie tak samo jak przy zetknięciu końcówek miernika. Tombolot, przeczyść sobie styki w reflektorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.