Gość kamilek Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 czy jak wybebesze katalizator to sfiksuje lambda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 A z którego roku masz pojazd?? ile sond posiada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Jeżeli masz jedną sondę to jest ona umiejscowiona przed katalizatorem i nic się nie stanie jak wybebeszysz kata. Jeżeli masz dwie sondy to zobaczysz "czek endżin" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Jak wybebeszysz kata to mogą zmienić się parametry spalania.Katalizator zawsze przytykał wylot spalin przez co miałeś ustalony pomiar przez sondę,jeżeli wywalisz kata to temperatura spalin na pomiarze się zmieni przez co możesz mieć wyższe spalanie,oczywiście zakładając że masz jedną sondę przed katalizatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 ja mam wywalony kat pod autem, + przelot koncowy, przy normalniej jezdzie jest normalne spalanie... :diabel2: jezeli masz jedna sade przy samym silniku to nie powinienes miec problemow. (ja bynajmniej nie mam.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 micra 1996 rok sprowadzona z niemiec wyprodukowana w UK wiedz chyba jedna sonda bo gdzie miała by być druga ? mam w planie albo wybebeszyć kat przy silniku i zrobić reszte przelot bądź nowy kolektor wraz z przelotowym układem wydechowym i troche się obawiam czy nie bedzie jakiś cudów jak wzrost spalania normalna jazdą czy zakłucen w pracy silnika ... pomocy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 ja przy kolektorze mam zostawiony kat, pod autem nie mam, i tylny mam tez przelot. powiem tak, dzwiek jest bomba, ale w trasie .... masakra, wlasnie wrocilem do domu (tam jakis czas temu) to jeszcze mi w uszach piszczy. ja afr nie sprawdzalem. sam kat srodkowy jak byl zdjety to na hamowni wyszlo 66km i 84nm a teraz przy tlumiku przelotowym 65km i 79nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 micra 1996 rok sprowadzona z niemiec wyprodukowana w UK wiedz chyba jedna sonda bo gdzie miała by być druga ? Ta druga jest za katalizatorem pod silnikiem ale ty jej nie masz takie manewry z tego co wiem to po 2000 r były :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robak Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Umnie po usunieciu kata pod autem spalanie wzrosło z 7 do 8 litrów w miescie i oczywiscie jest głosniej w aucie no i cierpi na tym tłumik końcowy, szybciej sie wypala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 u mnie jest spalanie jak pod nr rejestracyjnym a cisne auto czedssto prawie do odcinki, spalanie faktycznie wzroslo jak cisne 170 czyli odcinka 4go biegu, to wyszlo mi ostatnio prawie 11l/100 :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 mnie jest spalanie jak pod nr rejestracyjnym a cisne auto czedssto prawie do odcinki, spalanie faktycznie wzroslo jak cisne 170 czyli odcinka 4go biegu, to wyszlo mi ostatnio prawie 11l/100 czyli jak nic sie nie zmieniło ??? znaczy nie zwiekszyło ? i w tym jest ból bonie chce sie rozczarowac ze po wycieciu katalizatora pod autem wzrosnie mi do 9 bo to by byla juz przesada LEKKA, zwykle pali mi ok 7-8 po mieście ... dlatego chce poznac wasze opinie co do tego ... z waszych opini wynika ze lepszym rozwiązaniem jest wycinka kata pod autem i rozwiercnie kol. wydechowego a ostatni tlumnik moze byc przelotowy... czekam na nastepne opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 kamilek, spalanie normalne jak cisniesz w podloge to i taki spali 11, mialem merca co wszyscy mowili ze malo pali a jak sie cisnelo to zasysal 19 ja mam dorobione wlansze i w miejscu kata mam rurke, czyli np przeglad, wchodze pod auto, odkrecam rurke i pozniej wsadzam kata ktory tez jest na wlanszach. tlumik przelotowy troche za bardzo odpreza ukl wyd. przynajmniej w moim przypadku. co spowodowalo ubytek 1KM i 5Nm. zanim wywalisz kat i wstawisz przelotowy tlumik, wsiadaj do kogos kto ma honde i zrobiony przelot, bo jest glosno! jest bardzo glosno w niektorych wartosciach obrotowych silnika. co do rozwiercania kolektora to nie badalem tematu, wiem tylko ze z Primerki P10albo P11 mozna pocwiczyc 4-2-1. co moze niedlugo bede robil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.