Gość sylwas Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Tak jak w temacie, kontrolka ładowania z niewiadomych przyczyn zapala się i gaśnie. 1. Alternator był w naprawie i jest na 99% sprawny 2. Pasek naciągnięty 3. Napięcie ładowania w granicach 13.5-14V (nawet przy świecącej się kontrolce) Co może być przyczyną zapalającej się kontrolki ładowania? mi już brakuje pomysłów. Może ktoś miał podobny przypadek. może jakieś rady, sugestie. Samoochód: Nissan Primera P11 2.0 TD '97 Jedynym objawem, ktory zauwazyłem od momentu pojawienia się problemu z kontrolką są obroty biegu jałowego, które z niewiadomych przyczyn spadły do 700, wcześniej miałem 900obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Jedynym objawem, ktory zauwazyłem od momentu pojawienia się problemu z kontrolką są obroty biegu jałowego, które z niewiadomych przyczyn spadły do 700, wcześniej miałem 900obr/min. Masa... Sprawdź wszelkie masy, no i klemy na zaciskach akumulatora oczyść i dokręć. Zapal światła - jaki jest objaw :?: Światła przygasają w rytm zapalania i gaszenia kontrolki. Jeszcze bym mimo wszystko sprawdził ten alternator... Obroty spadają gdy pojawi się obciążenie alternatora. [ Dodano: Pon 07 Kwi, 2008 23:25 ] Acha i daj temat (poproś moderatora o przeniesienie) do działu "elektryka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 tylko kontrolka ładowania napierdziela czy razem z checkiem silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.