Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] K11 z 2001 roku, 1.0l. dławi sie przy skręcie


Gość koyoote

Rekomendowane odpowiedzi

czy jest jakiś sposób na te samochody aby przy ostrzejszym skręcie w lewo nie brakowało im paliwa???

nie ma znaczenia czy jest ciepły czy zimny ani czy ma zatankowane pod korek czy tylko do połowy, kiedy skręcam w lewo i jednocześnie chce przyspieszyć po 3 sekundach od rozpoczęcie manewru w lewo objawy są identyczne jak przy kończącym sie paliwie!!! dodam, że filtr paliwa oraz powietrza został wymieniony.

jest to strasznie irytujące nie mówiąc już o tym, że gdybym musiał uciekać przed nadjerzdzającym samochodem to nie mam szans bo moje kochane auto właśnie robi sobie przerwe na drugi oddech.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w micrze i w mazdzie na LPG czasami mi sie tak zdarzalo, rozwiazaniem okazalo sie wchodzenie w zakret na przynajmniej lekkim gazie:P

 

to jest problem związany z membraną ;) Też to przerabiałem w hOplu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaobserwowałem takiego objawu u mnie a tez mam 1.0 z 2001.

NIe jest to chyba normalna sytuacja chyba ze wykonujesz skręt w lewo z oderwaniem wewnętrznych kół :diabel2:

 

Po moich ostatnich akcjach z moją micrunią proponuje zacząc od przepływki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie za odpowiedzi,

jak już wspominałem ostatnio wymieniłem filtry (paliwa, powietrza i PCV)

przed wymianą filtra paliwa auto odpalało mi po jednym przekręceniu rozrusznika a teraz po dłużesz przerwie w jeździe musze troche pokręcic aby paliwo znowu trafiło do wtryskiwaczy, wydaje mi sie ze nie trzyma cisnienia w przewodach paliwowych i jak jest zgaszony to ono powoli sie cofa do zbiornika. jeśli by tak było to co radzilibyście sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...