Gość koyoote Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 czy jest jakiś sposób na te samochody aby przy ostrzejszym skręcie w lewo nie brakowało im paliwa??? nie ma znaczenia czy jest ciepły czy zimny ani czy ma zatankowane pod korek czy tylko do połowy, kiedy skręcam w lewo i jednocześnie chce przyspieszyć po 3 sekundach od rozpoczęcie manewru w lewo objawy są identyczne jak przy kończącym sie paliwie!!! dodam, że filtr paliwa oraz powietrza został wymieniony. jest to strasznie irytujące nie mówiąc już o tym, że gdybym musiał uciekać przed nadjerzdzającym samochodem to nie mam szans bo moje kochane auto właśnie robi sobie przerwe na drugi oddech. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ja mam ten sam model i jakoś mi coś takiego się nie zdarza może masz coś z przepływomierzem zrób diagnostyke komputerową.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 w micrze i w mazdzie na LPG czasami mi sie tak zdarzalo, rozwiazaniem okazalo sie wchodzenie w zakret na przynajmniej lekkim gazie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 w micrze i w mazdzie na LPG czasami mi sie tak zdarzalo, rozwiazaniem okazalo sie wchodzenie w zakret na przynajmniej lekkim gazie:P to jest problem związany z membraną Też to przerabiałem w hOplu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 koyoote zedytuj nazwę tematu tak żeby po niej możnabyło choć trochę domyślić się w czym leży Twój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 tzn u mnie nie tyle sie skrztusily auta co spadaly broty a nawet gasly, wiec nie wiem czy to to samo co u koyoote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glonczo Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Nie zaobserwowałem takiego objawu u mnie a tez mam 1.0 z 2001. NIe jest to chyba normalna sytuacja chyba ze wykonujesz skręt w lewo z oderwaniem wewnętrznych kół :diabel2: Po moich ostatnich akcjach z moją micrunią proponuje zacząc od przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koyoote Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 dzięki Panowie za odpowiedzi, jak już wspominałem ostatnio wymieniłem filtry (paliwa, powietrza i PCV) przed wymianą filtra paliwa auto odpalało mi po jednym przekręceniu rozrusznika a teraz po dłużesz przerwie w jeździe musze troche pokręcic aby paliwo znowu trafiło do wtryskiwaczy, wydaje mi sie ze nie trzyma cisnienia w przewodach paliwowych i jak jest zgaszony to ono powoli sie cofa do zbiornika. jeśli by tak było to co radzilibyście sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.