Gość Konstruktor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Witam, Przy zapaleniu silnika zimnego coś klekocze non stop przy dodaniu gazu zaczyna szybciej klekotać i już nie słychać tego. Jak się silnik nagrzeje jest OK. Co to może tak klekotać?? Silnik 1.8 z 2000r. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Silnik 1.8 z 2000r. A były w przeszłości sytuacje z za niskim stanem oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Niestety nic mi na ten temat nie wiadomo auto zostało sprowadzone z Francji. Teraz oleju jest na max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Glinuś Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 A łańcuch rozrządu,mechanik od japończyków mi mówił że to niestety nie trwały element Nissanów smutne ale prawdziwe sam wiem po sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 a jak wcisniesz sprzeglo to dalej klekocze? u mnie skrzynia biegow sobie halasuje, ale od pol roku nie narasta ani troche wiec uznalem ze tak musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Witam, Przy zapaleniu silnika zimnego coś klekocze non stop przy dodaniu gazu zaczyna szybciej klekotać i już nie słychać tego. Jak się silnik nagrzeje jest OK. Co to może tak klekotać?? Silnik 1.8 z 2000r. Pozdrawiam Proponuje sprawdzić luzy zaworowe.Z tego co pamiętam benzyny n16 są na płytkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Powiedzmy że jest to łańcuch to dlaczego on klekocze na zimnym silniku a na ciepłym juz nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Powiedzmy że jest to łańcuch Myślę, że nie interesują cię odpowiedzi typu 'powiedzmy'. Takich domniemań będziesz tu miał od cholery. Jeśli faktycznie coś w tym motorze hałasuje, to i na zimnym i na gorącym. Tylko cichnie lub zmienia tonację w ramach rozszerzalności materiałów lub gęstości oleju. Jakaś wstępna lokalizacja - przód, tył silnika, góra, dół. Niech ktoś inny osłucha, żeby było czegoś się złapać. A może po prostu któryś pasek klinowy, albo coś z osprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tay Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 a ja bym polecił tak jak mi polecono nalać troszeczkę wody na paski po lewej stronie silnika jak przestanie na chwile to znaczy że trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a jak wcisniesz sprzeglo to dalej klekocze? No ja zapalam silnik z wcisnietym sprzegłem i klekocze:) Puściłem jeszcze raz i tak klekocze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Żeby było smiesznie to powiem ci że w moim przypadku klekotała mi chłodnica o tę obudowę plastikową :-) Coś tam wcisnąłem pomiędzy i jest już ok, ale oczywiście u ciebie to pewnie jest coś zupełnie innego. Pozdrawiam, Yankee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 sprawdź osłonę katalizatora pod autem, potelep na zimno wydechem jak zadzwoni - jedź na kanał. Wentylatory - mogą się obijać o chłodnicę. Belka trzymająca - a w zasadzie jej poduszka (podłużnej belki silnika) - często się wyrabia - jak mocno telepie zimnym silnikiem - będą dziwne stuki. Łańcuch - gdyby był luźny - miałbyś na 90 % zaświeconą kontrolkę check (rozjazd synchronizacji czujników). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Łańcuch - gdyby był luźny - miałbyś na 90 % zaświeconą kontrolkę check Co do kontrolki to ostatnio mi się zaświeca jeżdże do ASO najpierw "nauczyli" zawór wolnych obrotów aby tzrymał te obroty teraz z nów mówią że przepływomierz do kitu bo tam procenty w kompie sa za małe jest 70% a powinno być między 90-100% ale kolejna sprawa jest że jakieś wartości ujemne pokazuje komputer niewiem dokąłdnie co to jest ale może to być zwiazane z jakimś ciśnieniem powietrza czy cuś. [ Dodano: Pią 11 Kwi, 2008 17:48 ] A teraz jeszcze mi gaśnie jak stoje wciskam sprzęgło obroty spadaja i pupa. Zapalam jade wciskam jest ok ale za jakims tam razem znów spadają mysle że to cos z linka bo tak grzebał mechanior. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Glinuś Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Co do kontrolki Check to różnie bywa.Przed wymianą łańcucha nie paliła mi się ta kontrolka,a obroty miałem różne i spadały nawet do zera.Przy hamowaniu było najgorzej bo nawet gasł.Po wymianie wszystko wróciło do normy i nareszcie cieszę się z kultury pracy silnika.Mam nadzieję że to w Twoim przypadku nie będzie nic groźnego i szybko poradzisz sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 skoro obrotów nie trzym - zbieraj na łańcuch. Sprawdź, czy nie masz błedu czujnika położenia wału lub wałków rozrządu. - te błędy występują przy bardzo naciągniętym łańcuchu. Przy mniej naciągniętym wcześniej występuje niestabilność obrotów. Klekotanie powinno przypominać dźwięk strego malucha - tam w co drugim łańcuch dzwonił. Przepływka powinna też wywalić błąd jak wartości są za niskie- dodatkowo odczuwalny spadek mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 No pojechałem do mechanika i będą sprawdzac co się dzieje a z tym łańcuchem to mi powiedzał że może to być niestety jest to nietrwałe cały łańcuch wraz z kołami do wymiany ok 2000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.