Gość michuWlkp Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Czy spotkał się ktoś kiedys z Nissanem Serena w TURBO dieslu?? Tak jak np ta: http://moto.allegro.pl/item339646453_nissa...sel_anglik.html Co prawda anglik ale chciałbym uzyskac blizsze informacje na temat tego silnika gdyż planuje zmiane silnika w swojej serence z 1.6 benzyny na jakiegos turbo diesla. Miał by ktoś jakies rady?? jaki silnik najlepiej? Z czego? Z gory dzieki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Nie spotkałem się. Być może jest to turbo diesel. Jak to w naszych samochodach nic do końca nie jest wiadome. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Wraz z rozpoczęciem montażu Seren w Europie zaproponowano nabywcom opcjonalny napęd na obie osie. Do wyboru były jednostki benzynowe 1.6 i 2.0, a także 2-litrowy silnik wysokoprężny w wersji wolno ssącej lub wyposażonej w turbosprężarkę. Od 1994 roku Sereny posiadały również 75-konne diesle 2.3. Jedynym silnikiem, zapewniającym naprawdę dobre osiągi jest 2-litrowa benzynówka o mocy 126 KM. Dobry wybór będący kompromisem pomiędzy osiągami a ekonomiką stanowi 97--konna jednostka 1.6. Wolno ssące diesle są w stanie zapewnić bardzo mierne warunki trakcyjne ciężkiemu autu MPV, bardzo hałasują i wbrew pozorom nie należą do oszczędnych. To pisał jaca 26 ze Szczecina w 2006 roku więc i pewnie gdzieś się taki egzemplarz uchował z 2.0 TD . A mi cos ostatnio z oporem 2-gi bieg wchodzi , po wymianie oleju w skrzyni olej jest zgodnyz API GL-4 syntetyk taki jak powinien być , ale jak jest zimny silnik i olej w skrzyni to zmiana z 1 na 2 wymaga siły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A mi cos ostatnio z oporem 2-gi bieg wchodzi , po wymianie oleju w skrzyni olej jest zgodnyz API GL-4 syntetyk taki jak powinien być , ale jak jest zimny silnik i olej w skrzyni to zmiana z 1 na 2 wymaga siły Mam to samo. Strasznie się haczy. Ciekawe co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slimaktlen Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Witam najprawdopodobniej synchronizator ,a jak na "sucho", też są problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dejwid Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 u mnie za to po wymianie oleju w skrzyni biegom się znacznie polepszyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.