Grimm Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Witam, zauważyłem ostatnio lekkie piszczenie któregoś z pasków, alternatora lub klinowego jesli się nie myle, paski wymienione były na początku roku i z wyglądu i naciągu są OK, piszczenie jest tylko z rana gdy auto postoi przez noc, gdy przejade kilkanascie metrów jest już cisza nawet jak ponownie odpale silnik. Po wyjaśnieniu problemu mam pytanko jakim sposobem zniwelować te piski, myślałme o psiknięciu WD na koła od pasków.. co radzicie ?? Jeśli temat już był, to przepraszam - nie znalazłem na szukaczce i proszę o przeniesienie tematu szanownego moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Pasek piszczy bo jestza slabo albo za mocno naciagniety,po odpaleniu troche łapią temperatury i dlatego nie piszczy. Odradzam psikanie WD bo to nic finalnie nie zmiani. Druga rzecz sprawdz czy ktorys nie jest nad topiony może ktores z lozysk w alternatorze nie kreci sie swobodnie i pali pasek i stad piszczenie na zimnym a potem ...... pasek peka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 ... piszczy pewnie ten od pompy wspomagania, jak samochód postoi to po odpaleniu pompa ma troche wiekszy opór zanim przepompuje olej. Sprawdz tak: jak już przestanie piszczeć to skreć koła na maksa i przytrzymaj kierownice jak bedzie popiskiwac lekko to podciagnij troche pasek. Powinno pomóc jeśli był wczesniej lekko luźny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 dzięki za szybka odpowiedź, tylko mam małe głupie pytanko bo nie orientuje się który pasek jest który i jak ewentualnie podciągnąć pasek lub go opuścić ?, czy ten bardziej z przodu jest od alternatora ?. sam stan pasków jest OK, nie mają uszkodzeń. PoZdRo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Od alternatora jest z przodu i masz srube do podkrecena z prawej strony na gorze alternatora a od wspomagania jest z tylu i sruba tez jest widoczna tylko troche ciezko dostepna bo jest od srodka komory silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 kręcenie kołami nic nie dało, a piszczenie coraz bardziej mnie irytuje... Pytanko - w jaki sposób samodzielnie ten pasek podciągnąć i o ile ?? Dzięki za porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 paski maja być naciagniete tak żeby na wylaczonym silniku luz(ugiecie) paska nie było mniejsze niż 2 cm (wysokosc paska) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.