Gość Nestor Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 No ja mialem sporo rudy pod spodem, wszystko ladnie wyczyscilem pomalowalem podkladem i dodatkowo barankiem pod sprezonym powietrzem i mysle ze bedzie sie to ladnie trzymalo, najgorsze jest to ze te kamienie na masce... ale jedno jest fajne nie widzialem nigdzie szpachli hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość odmulacz1 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 :/ U mnie niestety jest kilka ognisk, ale wszystkie są śladami po kamieniach. Kilka na masce w okolicach grilla, pare na dachu nad przednią szybą i jedno na drzwiach. Jest jeszcze male zakonserwowane conieco przy klapce odwlewu paliwka. Pozdro :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 od wewnętrznej strony maski o dziwo spory kawałek wyżarło... ale gdzie tam się ruda dostała...wczoraj zauważyłem (przypadkiem). Trzeba szybko jechać i to zrobić ;/ o ja tak mam, dokładnie na samym brzegu po wewnętrznej - robiłem już dwa razy i dalej wyłazi - jakiś feler.... zastanawiam się nad hammerite... oczywiście wszystkie 4 wnęki pod klamkami - ale ja mam srebrne... P11 1999 2.0 TD reszta wydaje się być zdrowa - bynajmniej staram się dokładnie obserwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur1 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 o ja tak mam, dokładnie na samym brzegu po wewnętrznej - robiłem już dwa razy i dalej wyłazi - jakiś feler.... zastanawiam się nad hammerite... oczywiście wszystkie 4 wnęki pod klamkami - ale ja mam srebrne... P11 1999 2.0 TD reszta wydaje się być zdrowa - bynajmniej staram się dokładnie obserwować. Witam , nissan primera r 2001 . do roboty jest przedni pas pod chlodnicami w kielichach widac rdze od strony komory silnika . jestem ze slaska , powiedzcie gdzie mogl bym to zrobic profesjonalnie zebym sie nie musial tym juz martwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 te kielichy w Primerach to chyba slaby punkt u mnie też pojawiała się tam ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 ach te" kielichy" to i u mnie + tył belka i podłużnice po troszku.Dziś zmieniałem koła i zobaczyłem. Pod koniec tygodnia zaczynam akcja- kanał i "brunox epoxy" a potem jakiś baranek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PanDareczek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam U mnie w WP11.144 2001 blachy są na etapie zaawansowanej biodegradacji . Kielichy amortyzatorów to najmniejszy problem. Wymieniłem już błotnik lewy przód bo było po nim, obydwa progi, bo wlazła ruda pod ten szpanerski ochronny plastik i nikt jej nie widział - dopiero po ściągnięciu wylazł dramat... Drzwi od spodu (dzięki Bogu tylko wierzchem). Drobne łatki tylnej klapy. Ale najgorzej wygląda spód. Tylna belka, podłużnice... Pod gumą od spodu też jest rdza! Belka pod chłodnicą zeżarta. No i właśnie w związku z tym mam pytanie: Czy wie ktoś może dobrzy ludzie, czy ta właśnie belka jest taka sama w P11 po lifcie i w P12? Bo naoglądałem się zdjęć i jednych i drugich i dla mnie to samo (ale co ja tam wiem...). Może złe zdjęcia mieli... Jak się ktoś w tym orientuje, to proszę o podpowiedź, bo zakup mnie czeka nieunikniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Mój jest z końca 99 roku i zrobiłem już konserwację całego podwozia z nadkolami i progami. Koszt 700 zł a przynajmniej spokój na kilka lat. Później za większe pieniądze musiałbym reanimować trupa. Podłoga lekko się zaczęła rudzić więc wyczyszczone, odrdzewione i pomalowane. Popaćkałem też dolne części wewnątrz drzwi. Jedyne miejsca gdzie zostało to pryszcz na przednim słupku lewych drzwi i na tylnej klapie wokół gniazda wycieraczki - to miejsce w hatchbacku jest chyba wrażliwe bo widzę po każdym deszczu i myciu stoi tam woda. Pozdrawiam Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez baciarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur1 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Witam U mnie w WP11.144 2001 blachy są na etapie zaawansowanej biodegradacji . Kielichy amortyzatorów to najmniejszy problem. Wymieniłem już błotnik lewy przód bo było po nim, obydwa progi, bo wlazła ruda pod ten szpanerski ochronny plastik i nikt jej nie widział - dopiero po ściągnięciu wylazł dramat... Drzwi od spodu (dzięki Bogu tylko wierzchem). Drobne łatki tylnej klapy. Ale najgorzej wygląda spód. Tylna belka, podłużnice... Pod gumą od spodu też jest rdza! Belka pod chłodnicą zeżarta. No i właśnie w związku z tym mam pytanie: Czy wie ktoś może dobrzy ludzie, czy ta właśnie belka jest taka sama w P11 po lifcie i w P12? Bo naoglądałem się zdjęć i jednych i drugich i dla mnie to samo (ale co ja tam wiem...). Może złe zdjęcia mieli... Jak się ktoś w tym orientuje, to proszę o podpowiedź, bo zakup mnie czeka nieunikniony. Jesli chodzi o ta belke to jestem na etapie wymiany, kupilem uzywke bo blacharz powiedzial ze najlepiej bedzie pasowac,za belke zaplacilem 100zl a za robote wyjdzie jakis 200-300, jesli chcesz to moge podac ci nr do czlowieka od ktorego kupowalem ta belke stan nie jest moze idealny ale na pewno lepszy od tej ktora teraz mam. Tak wyglada moja belka (juz wymieniona) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Ja na razie nie mam co narzekać. Są jedynie rysy, które powstały w czasie zapierania się poprzedniego właściciela sygnetami o lakier. To nic poważnego ale coś za coś. Podwozie było czyste bez żadnej konserwy kiedy kupowałem. Zaraz po kupnie niezwłocznie zakonserwowałem podwozie i panele zamknięte. Kupiłem też nadkola plastikowe ale niestety INTERCARS w czapke wali bo elementy nie pasują pomimo zapewnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Primery maja bardzo slaba blache i zabezpieczenie antykorozyjne! Jesli samochod byl uzytkowany wylacznie w Polsce, do tego byl garazowany to na pewno jest ruda, o ile juz nie ma dziur. Jesli samochod nie byl garazowany to korozja w zime nie postepuje tak szybko. Generalnie wydaje mi sie ze samochod garazowany to zaden plus, w Polskich warunkach nie ma to absolutnie zadnych zalet. W primerze p10 wilogc, piach zbiera sie za chlapaczem przednim, dobrze tez sprawdzic po prostu cale nadkola przednie, tylne nadkola nalezy dokladnie sprawdzic chyba naslabszy punkt, oslone wlewu paliwa w nadoklu (o ile w P11 wystepuje) polecam zdjac, dokladnie sprawdzic okolice tylnego zawieszenia, podluznice. Jesli samochod od niedawna jest w Polsce to w/w wlasciwie nie powinno wystepowac. Sol na drogach i garaz w zime robia swoje, zima lepiej jest trzymac samochod pod chmurka Edytowane 4 Maja 2010 przez arthi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 No ja mam blaszany garaż który używam tylko do napraw. Zasadniczo jedno auto stoi pod chmurką non stop a drugie pod drewniana wiatą. Właśnie wiata wg mnie to najlepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Moja była ściągnięta w styczniu z Niderlandów i jedyne miejsce gdzie coś wyłazi to tylna klapa pod wycieraczką - zrobiła się ruda plamka. Poza tym nigdzie nic nie widać na szczęście. Z tego co piszecie, to P11 jest tak samo podatna na korozję jak P10... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PanDareczek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Dzięki za sygnał szczur1. Ja już po wymianie. Podobnym kosztem miałem wycinek z jakiegoś anglika też za 100 zł. Ale za całą impreze u blacharzy zapłaciłem 3000! Czyszczenie i konserwacja całego spodu, progi, drzwi... A teraz się okazało, że jeszcze przednie lampy muszę zmieniać, bo są z anglika przeklejone. Edytowane 5 Maja 2010 przez PanDareczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppiterek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Moja Primer P11 z 1998 1,6 GX i tylko malutkie ognisko na dachu przy drzwiach i styk przednich chlapaczy z karoserią ale to są tylko maleńkie burchelki bez rdzy. Kielich w super stanie. Troszkę rudzieje półka pod akumulatorem ale to chyba normalna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ja jak byłem jakiś czas temu w ASO (i jednocześnie Dealer Nissana) na diagnostyce silnika to powiedzieli, że nie pamiętają kiedy ostatnio widzieli (podejrzewam, że nigdy) Nissana P11 z 1997 roku w takim dobrym stanie lakierniczym. Powiedziałem, że może bym wymienił na nieco nowszy model to wręcz odradzili mi bo ponoć te nowsze modele są lepiej konsumowane przez rdzę. Fakt że jest parę rysek po śmierdzących kotach i delikatne wgniecenie drzwi po najprawdopodobniej wózku z Tesco pchanego przez jakąś starą wyleniałą grubą babę, która nie powinna dostać prawa jazdy na furę a co dopiero na wózek do Tesco. Grunt to pod hipermarketami parkować daleko od debili i starać się nie parkować pod drzewem bo albo lecą gałęzie albo ptaki obsrają tak, że guano odchodzi razem z lakierem przy myciu Co do garażowania zgadzam się, że jest dobre tylko jako element antykradzieżowy no i że nie trzeba odśnieżać samochodu lub myć tak często. Sól w wyższych temperaturach (takich jak w garażu) ma większe właściwości żrące jak pod "chmurką", poza tym na mrozie woda zamarza zamiast pomagać w korozji. Może w przyszłym roku zdecyduję się sprzedać traktora i kupić coś nowszego (myślałem o Mazdzie 6 lub Nissanie P12). Najpierw tylko wymienię w nim to co jest do wymiany żeby jeszcze pojeździć trochę. W przyszłym tygodniu wymieniam pompę wtryskową i elementy zawieszenia po zimie przejeżdżonej po polskich "drogach". Jak ktoś kiedyś go kupi ode mnie myślę, że będzie zadowolony, bo na bezpieczeństwie nie oszczędzam i jak coś pada to wymieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 jak by ktos chcial nadkola to p11 plastikowe to polecam te od tego goscia http://allegro.pl/listing.php/search?string=p11+tyl&us_id=4059401&country=1 dzis zamontowalem do kombi i pasuja ladnie (w lewym trzeba bylo podgrzac suszarka tylna czesc i doprofilowac ale to pikus ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) jak by ktos chcial nadkola to p11 plastikowe to polecam te od tego goscia http://allegro.pl/listing.php/search?string=p11+tyl&us_id=4059401&country=1 dzis zamontowalem do kombi i pasuja ladnie (w lewym trzeba bylo podgrzac suszarka tylna czesc i doprofilowac ale to pikus ) Cześć abc12(...) (4max) Powiedz mi, Ty pomagałeś sobie wkrętami przy nadkolu czy spinki w tych nadkolach wystraczyły? Edytowane 25 Lutego 2011 przez bep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 jak szybko skojarzyl ;P to powiem ci tak. Na tyl trzeba dwa wkrety w zderzak a na przod trzeba kolki rozporowe platikowe do fabrycznej dziurki na dole nadkola wiercenie jest tylko w plastiku zderzaka no i w tym plastikowym nadkolu blachy sie nie rusza i cale szczescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 WP11.144 2000r-pół roku w kraju Ruda pod uszczelkami dachowymi (na wysokości przedniej szyby), oraz przednie i tylne drzwi od wewnątrz na wysokości uszczelek (dół drzwi). Warto zajrzeć za nadkola przednie-wiadro liści i piachu wypadło Reszta O.K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 polecam konserwacje olejem spodu drzwi i progow duzo pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 1999r primera p11 1.6 maske już chwyta korozja przy emblemacie nissan, Drzwi od stony pasażera na dole chwyta korozja lewy przedni błotnik mały bombel rdza jeszcze się nie ukazała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysenko71 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 u mnie kornik w p11 rocnik 98 zaatakował przednie błotniki, ale na tyle że czyszczenie szpachla i lakier wystarczyły, z tyłu od pasażera na progu kornik podczas czyszczenia zrobiła sie dziura. ale najlepszy był spód z przodu od strony kierowcy dziura że można było asfalt oglądać, od strony pasażera delikatny kornik ale jeszcze bez dziur, generalnie czyszczenie i na ciepło palnikiem została taśma zamontowana, poza tym spód OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 u mnie w p11 z 2001r. na drzwiach kierowcy nad szybą delikatne bąbelki widać i dół drzwi korozja bierze.. ale wydaje mi się że to było uknięte i do kitu zrobione ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 u mnie w p11 z 2001r. na drzwiach kierowcy nad szybą delikatne bąbelki widać i dół drzwi korozja bierze.. ale wydaje mi się że to było uknięte i do kitu zrobione ;/ Nie koniecznie musiało być puknięte, u mnie w zeszłym roku na tylnych krawędziach drzwi też pojawiła się korozja w porę jednak to usunąłem. Zobaczymy jak będzie wyglądało to miejsce po zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.