Przemek Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Problemik dotyczy chyba parownika. Na tym co jest założony jest przejechane prawie 85 tys. Auto jest coraz słabsze, a przy tym dużo bardziej paliwożerne. Filterek został wymieniony rok temu-zostało przejechane ok.9 -10 tys. Świece, przewody itp. są nowe. Dwa miesiące temu były wymienione dwa zawory. Czy czas na wymianę parownika lub jego regenerację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Może warto zrobić wpierw analizę spalin i ewentualnie poprawić skład mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Może warto zrobić wpierw analizę spalin i ewentualnie poprawić skład mieszanki. właśnie, a nie od razu reduktor wymiana i jaka to instalacja ? wtrysk gazu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Instalacja II gen. Ostatnio było regulowane, dosyć często i dalej jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Filterek został wymieniony rok temu-zostało przejechane ok.9 -10 tys.Jaki filterek ? powietrza czy gazu ?. Dla pewności możesz wymienić obydwa na nowe, jak to nie pomoże to może przepustnica jest zaklejona - wtedy dobrze przeczyścić - instrukcja jest na forum.Ostatnio było regulowane, dosyć często i dalej jest to samo. A jak auto zachowuje się na wolnych obrotach ? Sprawdź czy na zimnym silniku po przełączeniu na gaz nie będzie gasł na wolnych, bo gdyby tak się działo to w większości przypadków są to stwardniałe membramy w reduktorze. U Ciebie może być równie dobrze coś nie tak z sondą, a że 2 gen na jej podstawie opiera głównie dawkowanie gazu to może w tym jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Dzisiaj byłem w serwisie, zrobili analizę spalin i podła diagnoza-parownik na wykończeniu. Jeszcze trochę go podregulowali, ale według fachowca powoli trzeba sie rozglądać za nowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 No to rozważ od razu przejście na sekwencję, wiem że to kosztuje jakieś 1500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.