Gość lukisz17 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Witam, Wiem, że na forum było już sporo tematów o magnetyzerach,ale niestety nie znalazłem informacji która mnie interesuje. Mam Primerke P11.144 1.8 LPG sekwencyjny - chciałbym założyć kilka magnesików no i mam dylemat gdzie je umiejscowić - czy założyć je na głównym przewodzie gazowym - za reduktorem - czy może założyć 4 magnetyzerki - każdy na przewodzie wtryskowym, tzn za wtryskiwaczem - bezpośrednio przed kolektorem ? No i jeszcze jedno - czy warto montować magnesy na przewodzie powietrznym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Magnetyzerów w ogóle nie warto zakładać. Nie tylko na przewodzie powietrznym ale i na paliwowym/ch. Strata pieniędzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Przewody paliwowe, powietrzne - tu efekty nie są potwierdzone, ale rozbudzona nadzieja użytkownika potrafi dokonać cudów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Na Czole, efekt pamięci sie poprawi a tak na poważnie szkoda kasy. Daruj sobie. To że to coś daje, to twoje wyimaginowane wrażenie (wiara czyni cuda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 zaloz na dzwignie zmiany biegow, szybciej beda sie biegi zmieniac. Magnetyzery, to pierdolki kosztujace ciezka kase , najzabawniejsze jest to ze w hurcie same magnesiki kosztuja z 3-5 zl do tego jakas opaska za kolejne 2-3 zl i mamy magnetyzery za 500. Teraz w trendy sa ceramizery, wlewasz do oleju silnikowego i mozesz jezdzic bez oleju. :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukisz17 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A ja właśnie myślałem o kilku magnesikach za 2 zł... w życiu bym nie wydał 500 zł za takie gówienko. A co do skuteczności to sie nie zgodzę - miałem założonych kilka magnesów w poprzednim samochodzie - Suzuki Swift - i mi spalanie spadło o litr. A jeśli chodzi o ceramizery o ostatnio widziałem o tym program - po wlaniu tego cuda moc silnika spadła o 10%, a przy próbie jazdy bez oleju po 30 km wał wyszedł bokiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JMNGroup Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ja tez mialem magnetyzery w VW Passat B3 i mimo silnej wiary .......moc spadla, a wzroslo natomiast spalanie:) Dzialanie magneteyzerów potwierdzam tylko w jednym aspekcie .... na psychikę ludzką Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam,Wiem, że na forum było już sporo tematów o magnetyzerach,ale niestety nie znalazłem informacji która mnie interesuje. Mam Primerke P11.144 1.8 LPG sekwencyjny - chciałbym założyć kilka magnesików no i mam dylemat gdzie je umiejscowić - czy założyć je na głównym przewodzie gazowym - za reduktorem - czy może założyć 4 magnetyzerki - każdy na przewodzie wtryskowym, tzn za wtryskiwaczem - bezpośrednio przed kolektorem ? No i jeszcze jedno - czy warto montować magnesy na przewodzie powietrznym ? zapodaj na linke gazu,sprzęgła i hamulca........................ :one: :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khavior Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Nie macie racji!! lukisz17 jesli w oglole myslisz o magnetyzerze to BAAAARDZO polecam magnetyzer przeplywowy Dynamic Fuel firmy MAKSOR!!!! (kosztuje ok 360zl) Kupilem swoj magnetyzer na allegro i zrobilem juz na nim prawie 2tys km. Juz po 350km moglem zrywac laczki spod swiatel wiem, ze malo osob wierzy tego typu wynalazkom - ja tez w zasadzie, ale przekonalem sie (glownie dlatego, ze producent zastrzega, ze jesli nie zauwazysz zmian w ciagu 30dni to mozesz bez problemu zwrocic magnetyzer, wiec stwierdzilem ze i tak nic nie trace). i to nie jest efekt placebo - autentycznie samochod jezdzi lepiej i nie musze juz redukowac do 3 biegu zeby wyprzedzic inny samochod - piatka wystarcza To jest magnetyzer ktory "wczepiasz" w przewod paliwowy jak najblizej przed wtryskiem. Ja rozumiem, ze wiekszosc osob sobie pomysli, ze to sciema... ale w ogole nie zdajecie sobie sprawy, ze juz sa przynajmniej 3 generacje magnetyzerow. Te co sie zakladalo dookola przewodow paliwowych, co je potem opisywali w magazynach motoryzacyjnych to byly te pierwsze co nic nie dawaly. Ten co ja zalozylem to jest juz 3 generacja. Mozecie sie zapoznac co nieco o tym na stronie www.maksor.pl i dla niedowiarkow i zlosliwcow - nie jestem synem tego producenta jestem tylko zwyklym uzytkownikiem magnetyzera i nie znosze kiedy ktos mi mowi ze cos nie dziala jak u mnie dziala. I jak ktos nie wierzy zapraszam do Poznania - dam pojezdzic i porownac dwie P11.144-stki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barabasz Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 wrzucilem sobie to w google i taki oto mi artykul wyskoczyl http://www.auto-swiat.pl/wydania,artykul/T...y,Artykul-8825/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khavior Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 wrzucilem sobie to w google i taki oto mi artykul wyskoczyl http://www.auto-swiat.pl/wydania,artykul/T...y,Artykul-8825/ jak widac autor (autorzy) artykulu nie byl bezstronny, a wrecz sceptycznie nastawiony do tego wynalazku, co jak dla mnie jest nieuczciwe z gory ja wiem jedno - kiedys zeby wyprzedzic inny samochod musialem redukowac do trojki, teraz moge to zrobic na piatym biegu... jak to wytlumaczyc?? (zaznaczam, ze nie jezdze ostrzej niz wczesniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 widac lepsze paliwo ci leja na stacji. proponuje jeszcze chip - rezystor. W automobilklubie robiliśmy test 30 magnetyserów dla magazynu motoryzacyjnego. Sam testowałem na swojej P10 6 sztuk. W tym dwa przepływowe. Efekt - żaden. Żadnych różnic na swoim mulastym 1.6 nie odczułem. Chcesz miec tuning? Wyjmij silnik i wsadz wiekszy. Silniki Tanie a Magnetysery drogie ;-) 350zl za byle gówno kiedy za 650zl moge kupic drugi silnik. No rewelacyjnie wydana kasa Oczywiscie wiem ze macie troche drozsze silniki, co nadal nie zmienia faktu ze wolal bym za to nalac zbiornik paliwa i pojechac gdzies na wycieczke ;-0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukisz17 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ok, większość Was twierdzi, że magnetyzery nic nie dają, że zwiększenie mocy czy spadek spalania to tylko wyobraźnia kierowcy. Ale jak wytłumaczycie to, że po kliku minutach pracy silnika po montażu magnetyzera obroty na biegu jałowym spadły o ok 100 - 150 obr na min ? A silnikiem w ogóle nie trzęsie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 kolezanka ma 3 SAMOCHODY na tym i jest zadowolona z efektów... i to chyba nie placebo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khavior Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 W automobilklubie robiliśmy test 30 magnetyserów dla magazynu motoryzacyjnego. Sam testowałem na swojej P10 6 sztuk. W tym dwa przepływowe. Efekt - żaden. Żadnych różnic na swoim mulastym 1.6 nie odczułem. Wszystko spoko, ale zalezy tez ile kilometrow zrobiles na kazdym magnetyzerze, bo po 50km to roznicy nie zauwazysz zadnej. ja po 1400km widze, ze jest lepiej... Jak widac z powyzszych wypowiedzi magnetyzery chyba jednak cos daja, nieprawdaz?? no chyba, ze wszyscy mamy jakies zwidy i te urzadzonka tylko maca w naszych falach mozgowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 lukisz17 Powiedz mi w jakim wogole celu chcesz zalozyc cos takiego?? Jezeli tak jak twierdzisz spalanie spadlo Ci o litr to spoko ale sam powiedziales po jakim przebiegu w co wogole nie wierze stary lepiej zmien technike jazdy i mniej naciskaj na gaz albo kup sobie diesla skoro litr Cie tak bardzo satysfakcjonuje tym bardziej ze masz auto w gazie, to taka sama prawda jak to ze kupienie nalepek i odblasków na allegro daja pare kucy tak samo jak turbinki mocy do dolotu za 300zł tez juz bylo przerabiane na forum, jesli prosisz o porade to posluchaj ludzi ktorzy Ci cos udowodnili ze przetestowali takie cos..Ludzie o czym Wy piszecie o spadku spalania i wzroscie mocy ze az laczki palicie na swiatlach jedno nie idzie w parze z drugim co za pierdoły, jak chcesz wzrostu mocy to sobie zmien silnik albo turbawke zamontuj a nie magnesiki.... zreszta jak kto woli :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukisz17 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Nie zależy mi na tym litrze paliwa...ale po założeniu maksora silnik jest cichszy i żwawszy. Teraz już kompletnie nie odczuwam różnicy czy jadę na PB czy na LPG. Wczesniej na LPG był wyraźnie głośniejszy niż na PB i wyczuwalnie spadał moment obrotowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość khavior Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Juz mnie nudza takie wypowiedzi jak rafeka... nie zamierzam wiecej tego komentowac. Wiem jak jest, wiem ze wydalem swoje pieniadze, wiem ze wydalem je dobrze i ze jest roznica w tym jak chodzi moj silnik. jak ktos nie wierzy to juz nie moj problem... :fuckyou: nie potrzebuje czytac komentarzy typu "wymien se silnik" i tyle (sic!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.