Gość buhaj Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam serdecznie wszystkich!!! Proszę o pomoc w związku z dużą rozbierznością wypowiedzi na temat rożrządu. Wiem że jest w tym silniku łańcuch rozrządu moje pytanie czy jest potrzebna wymiana tego czy są okresowe wymiany łańcucha tak jak paska rozrządu czy jest on dozywotni? A jeżeli podlega wymianie koniecznej to czy są jakieś objawy które na to wskazują czy po jakimś przebiegu podlega wymianie czy jest dobry czy zły. Czy jeżeli jest juz konieczna wymiana łańcucha to czy jest to tylko łańcuch czy jeszcze jakiś napinacz itp. (proszę o napisanie jaki komplet części się wymienia i najlepiej jakiej firmy części najlepiej stosować w takich wypadkach.) Z góry dziękuje wszystkim krórzy wykazali się zainteresowaniem w związku z moim pytaniem. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 generalnie jest dożywotni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Glinuś Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A w praktyce jak to ze wszystkim różnie to bywa zależy ogólnie od ilosci przejechanych km,sposobu jazdy i dbaniu o auto.Jakbyś się wczytał w fora o tym temacie to dowiesz się,że łańcuchy rozrządu potrafią sprawiać problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 jak kupiłem Almerę to było pierwsze pytanie do serwisu i usłyszałem że nie ma podanego limitu kilometrów do wymiany rozrządu ...będzie słychać... usłyszałem po zakupie auta silnik zalałem Mobilem 1 10W40 i to był błąd który dawał się słyszeć co rano po uruchomieniu silnika,po lekturze forum szybko zmieniłem olej na Valvoline Max Live 10W40 i jest dużo ciszej a tym samym chyba lepiej dla rozrządu i silnika,oryginalnie silnik był zalewany olejem Texaco 10W40,auto z Włoch,znajomi wykonali telefon do serwisu gdzie było obsługiwane w czasie eksploatacji na terenie Włoch zalej dobrym olejem bo wymiana rozrządu jest droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buhaj Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Koledzy mam zalany olej Mobil 1 0W40 więc chyba lepszego oleju juz się nie da zalać i nie ma sensu nawet jezeli jest innych firm. Pytam o objawy po czym mozna poznać ze rozrząd do wymiany. Analizując jak do tąd wasze wypowiedzi myśle ze nie mam się czego bać. Dbam o niego bardzo nie jeżdzę nim ani na zawysokich obrotach ani nie przesadzam i nie krece wysoko max 3tys. minimalnie utrzymóje 1,5 tys ale rzewaznie staram się trzymać w granicach 1,7. Poza tym samochód był serwisiwany ma przebieg 152 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Koledzy mam zalany olej Mobil 1 0W40 więc chyba lepszego oleju juz się nie da zalać i nie ma sensu nawet jezeli jest innych firm. Powinien byc 5W30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jur_N16 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Koledzy mam zalany olej Mobil 1 0W40 więc chyba lepszego oleju juz się nie da zalać i nie ma sensu nawet jezeli jest innych firm. Powinien byc 5W30. W naszej strefie klimatycznej ten motor powinien być zalany 10W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.