Gość lucas08 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Almerką jeżdżę od 3 tygodni. Auto ma 152 tys przebiegu i po zakupie wymieniłem w niej. Olej Valvoline 10W-40 Filtr Oleju Knecht Filtr powietrza Knecht Oba paski (wspomaganie i alternator) Czujnik oleju (ciekł obok niego olej teraz jest ok. Decyzja o zagazowaniu już padła bo robie około 25 tys na rok zresztą miałem poprzednio 2 samochody na LPG i wiem na co się decyduje :] Myśle nad sekwencją (II gen sobie daruje chce mieć spokój) w konfiguracji: Stag 300 + Valteki (red) + Red. Tomasetto Alaska + butla do koła (około 40 L) Całość wyceniono w porządnym zakładzie montującym LPG na 2500 zł Teraz pytania: Czy sugerujecie coś jeszcze wymienić w mojej N15? Ew co jeszcze przy tym przebiegu często siada? Czy cena instalacji jest ok? Proszę o uwagi konfiguracji sekwencji. Nie wiem gdzie zamontować wlew (1 opcja od spodu zderzaka 2 opcja pod klapką obok wlewu PB) Jaki max zbiornik zmieszczę we wnęce koła? Czy max objętość gazu tankowanego do butli da się przestawić na 90%? Czy przy sekwencji trzeba wymieniać koniecznie kable WN? (moje chodzą ok ale przy II gen często gazownicy na to narzekają ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Raczej momentu odbicia zaworu w butli nie powinno sie przestawiac, nawet nie wiem czy jest taka mozliwosc. Cena instalcji chyba ok. Ja jak mialem sekwencje to nie zmienialem kabli. Ale czy sekwencja jest latwiejsza w regulacji to bym sie sprzeczal. Mi sie bardziej podoba jednak jazda na blosie, sam sobie dokrecam, odkrecam i mam jak chce, a przy swkwencji trzeba jezdzic tak jak gazownik ustawi, pol biedy jak ma sie dobrego i naprawde elegancko wszystko dziala i spala, ja mialem benadziejnego i nigdy to nie bylo super ustawione, oczywiscie mozna samemu sie podpiac z lapkiem i ustawiac ale to trzeba dobrze ogarniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Czy sugerujecie coś jeszcze wymienić w mojej N15?Ew co jeszcze przy tym przebiegu często siada? Co masz na myśli tak pytając ? Bo jeżeli chcesz gromadzić częśći na zapas to raczej nie ma po co - to w końcu NISSAN Sprzęgło wytrzymuje zazwyczaj 200 kkm - tak słyszałem już od kilku mechaników. U ciebie jeżeli to jest prawdziwy przebieg to jeszcze czas. Ogólnie nie ma co szukać dziury w całym Czy przy sekwencji trzeba wymieniać koniecznie kable WN? (moje chodzą ok ale przy II gen często gazownicy na to narzekają ) Ja mam 2 generację z blosem i gazownika odwiedzam tylko w celu wymiany filtra gazu. Nie wiem gdzie zamontować wlew (1 opcja od spodu zderzaka 2 opcja pod klapką obok wlewu PB) Wg mnie lepiej pod spodem, bo różni ludzie pracują na stacjach a po co narażać się na porysowanie błotnika pistoletem od dystrybutora gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucas08 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Martwi mnie to że jak będzie wlew od spodu może być problem z odkręceniem korka ale faktycznie obok PB to pewne zarysowania więc jednak dam od spodu. Przebieg mam dobrze udokumentowany. 1 właściciel+ min. książka serwisowa od nowości do 2007 + wszystkie FV za naprawy i wymiany + malowanie tyłu :] O kable pytam bo w II gen często są powodem strzałów co ponoć nie mam miejsca w sekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 O kable pytam bo w II gen często są powodem strzałów co ponoć nie mam miejsca w sekwencji. Ja słyszałem, że strzały są efektem złej regulacji a w sekwencji gaz jest dawkowany dużo bardziej precyzyjnie, więc jeżeli będziesz miał dobrze założoną instalacje to nie ma strachu o wystrzały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Z odkrecaniem korka na dole nie bedzie zadnych problemow. A w sekwencji nie ma zadnych strzalow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucas08 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Poczytałem trochę i sie zgadza 80% max bo później sa problemy w ciepłe dni Po rozmowie ze "specami od gazu" ustaliliśmy wstępną konfigurację STAG 300 reduktor ZAVOLI S (w mojej 1,6Sr 99KM Tomasetto byłby obciążony na MAX a to nie gwarantuje stabilnej pracy) Wtryskiwacze Magic-Jet lub (żółte Rail) butla 45L do koła Co myślicie o takim zestawie? Całość wycenili na 2700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 heh, byle nie II generacja bez blosa - mam i zaluje. Za cholere nie moge tego wyregulowac nie mowiac juz o specach, ci to dopiero pojecie blade maja o tym co robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 miałem blosa i byłem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 no ja wlasnie rozwazam zakup blosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 nawet sie nie zastanawiaj tylko kupuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 no ja wlasnie rozwazam zakup blosa. ja tez sie zastanawiam nad blosem bo niby mam gazownika ktory sobie w miare radzi z ustawieniem nyski to i tak raz na miesiac srednio awaria i na regulacje musze jechac bo nie da sie tego tak zrobic zeby sie nie psulo ...praca na benzynie jest ze tak powiem kiepska o ile w ogole mozna to praca nazwac ...silnik szarpie i ledwo jedzie ...ale o tym to moze juz w innym temacie ...podsumowujac zakladaj sekwencje lub II + BLOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucas08 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Ostatecznie założyłem sekwencje w konfiguracji: STAG 300-4 (Innej opcji nie brałem pod uwagę) Reduktor Zavoli N (opierałem się Wtryskiwacze PlainJet (Są naprawdę szybkie i ciche) Butla 39L w kole (okazało się ze większa będzie za bardzo wystawać (wchodzi 30,5L) Wydałem 2700 (gwar 24 mc bez limitu km) i czas roboty to 24H w tym czasie dostałem zastępcze clio z 2002 Moje odczucia po 10 dniach eksploatacji: Zaznaczam że zrobiłem tylko 500 km głównie na krótkich odcinkach i po mieście Min gorsza dynamika podczas przyspieszania na LPG ale przy moim stylu jazdy wcale mi to nie przeszkadza naprawdę prawie nieodczuwalne. Płynna praca na obrotach i trzymanie wolnych tak jak na benzynie (wzorowo) Płynna praca w pełnym zakresie obrotów zero dziur itp. na III od 1 tys na 6 tys (no problem tak 120 na III idzie bez problemu Spalanie około 9 L dokładnie to poruszę ten temat za jakiś czas. Odpalam auto na benzynie i sam sie przełącza (jak jest chłodno około 6 stopni to zajmuje 1-1,5 km (trochę dużo ale poproszę ich żeby mi to ustawili na 20 stopni bo pewno dali za dużo wg mnie przełącza sie przy 40-45 stopni) Miałem wcześniej przez 5 lat 2 samochody z II gen ale bez BLOS-a i nigdy więcej II gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawq96 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Witam, mam od roku instalacje brc sequent 24 w ga 16de i.... ostatnio bym na przegladzie... i specjalista stwierdzil ze mam zla mieszanke na gazie go HC jest ponad 2 razy przekroczone dopuszczalne... i moje pytanie: moze ktos mial ten sam problem? moze ma ktos mape do tego silnika? a moze za malo powietrza dostaje? auto chodzi jak nalezy... tylko spalanie ok 12 po miescie gdzie benzyny bierze mi ok 10 moze mam za ciezka nogę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 slawq96 poszukaj w archiwum w dziale LPG, z tego co pamiętam a pamięć mam "dobrą" :diabel2: to może być coś od kabli WN lub świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 W moim starym GA16DE (100nx) wysokie HC bylo spowodowane lewym powietrzem (za duzo go bylo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 HC czyli węglowodory to niespalone paliwo najczęściej powodem wysokiego HC jest zły stan układu zapłonowego (świece, przewody, WN, kopółka, palec, cewka lub cewki) ale może być to również zbyt niskie sprężanie spowodowane wypaleniem gniazd zaworowych, fałszywe powietrze na kanałach dolotowych kolektora ssącego lub zbyt duze przedmuchy oleju z układu korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawq96 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Witam, moj post nie byl precyzyjny... na benzynie wszystko jest w normie... co prawda na styk ale w normie... dlatego pytam o mape do instanacji gazowej... pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobek Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Ostatecznie założyłem sekwencje w konfiguracji: STAG 300-4 (Innej opcji nie brałem pod uwagę) Reduktor Zavoli N (opierałem się Wtryskiwacze PlainJet (Są naprawdę szybkie i ciche) Butla 39L w kole (okazało się ze większa będzie za bardzo wystawać (wchodzi 30,5L) Wydałem 2700 (gwar 24 mc bez limitu km) i czas roboty to 24H w tym czasie dostałem zastępcze clio z 2002 Miałem wcześniej przez 5 lat 2 samochody z II gen ale bez BLOS-a i nigdy więcej II gen Napisz prosze jak sie sprawuje przy wiekszym przebiegu ta kofiguracja? Ile pali, czy bardziej zmulony i czy ciche te PlainJety? W środe montuje do mojego : W 100NX-ie miałem landi II gen, 100tys km i smigał ładnie ale dopiero po modyfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.