Gość kamilek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 ok, a więc : -bierze olej naprawde sporo podczas dynamicznej jazdy 300km= 1/2 miarki -przy mocnym dodawaniu gazu 5-6 tyś dymi na siwo nie tragicznie ale dość -przy zapalaniu nic nie dymi -jeszcze nie zalewa świec -płyn chłodniczy nie znika -moc ok -spalanie ok tylko -przy mocnym dodawaniu gazu dymi na siwo nie tragicznie ale dość kumpel mechanik mówi mi że to uszczelniacze zaworów na 90% nie pierścienie , a na forum zpotkałem sie z odwrotną informacją pomocy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 -przy mocnym dodawaniu gazu 5-6 tyś dymi na siwo nie tragicznie ale dość -...... ok tylko -przy mocnym dodawaniu gazu dymi na siwo nie tragicznie ale dość pomocy !!! moc jest - to nie ma przedmuchów do komory spalania i odwrotnie obstawiam na uszczelniacze podjedź na pomiar kompresji i będzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 dziękuje za jedyną podpowiedź ... widzę że na forum jest mnustwo "znawców" mechaniki zaawansowanej ... kupiłem komplet uszczelniaczy 16szt = 56zł jutro oddaje ją w dobre ręce zobaczymy czy da się to zrobić bez ściągania głowicy oby... bo powoli mam dość tej japońskiej bezawaryjności , dodam jeszcze ze okazało sie ze mam pęknięty kol. wydechowy a to już next 50zł +20zł uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamila Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 To nie chce Cie martwic ale przygotuj wieksze pieniadze, bo pewnie pierscienie tez masz juz zuzyte, jak bierze duzo oleju to bardziej pierscienie , poza tym jak sa zuzyte uszczelniacze to jak auto dlugo postoi olej splywa i dostaje sie do komory spalania, wtedy dymi przy odpalaniu, a jak przy ostrzejszym dodaniu gazu to według mnie pierscienie, to ze bedziesz miał kompresje w miare dobra nie swiadczy o tym ze pierscienie sa dobre, bo olej uszczelnia tlatego tyle go bierze i dymi., poza tym moga byc zuzyte jeszcze prowadnice zaworów. pozdrawiam i mam nadzieje ze sie myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ja tam jak mi coś siadanie w micrze to wymienie silnik, gdyż jak zabiore się za naprawę to za chwile wyjdzie coś nowego, a tak to mam na oku silnik 1.3 za 800zł z przebiegiem 100kkm. Możliwe, że pierścienie, a raczej na większe szanse że pierścienie niż uszczelniacze. Po prostu do komory spalania dostaje się olej i to w dużych ilościach jak mówisz sam. Obstawiam, że pierścienie są mocno zryte do wymiany. Ale poczekajmy jak auto bedzie zachowywało się po wymianie uszczelniaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 zapomniałem dodać że wymienilem walki z 1.0 na te z 1.3 mają wiekszy skok wiec to też mogło miec wpływ na stan uszczelniaczy po na standardowych walkach ojeju nie ubywalo w takim tępie tylko pół miarki 1/3miarki po 4000km ale ubywało ... poczekamy zobaczymy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 a tak to mam na oku silnik 1.3 za 800zł z przebiegiem 100kkmW stanie tak naprawdę nie wiadomo jakim... a jeśli masz 1.0 to na 1000zł wymiana się raczej nie skończy... Gdyby było tak jak piszesz, to lepiej byłoby wymieniać silnik, niż rozrząd ;D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Domiss, nie przesadzaj, wiele rzeczy jest takich samych w 1.0 - 1.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Zgadza się. Policzyłem tylko dwie używane półośki, które na 100% się różnią między 1.0 przed liftem a 1.3, choć może znaleźć się coś jeszcze... [ Dodano: Czw 24 Kwi, 2008 17:44 ] tzn. liczyłem razem z silnikiem przy własnej robociźnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Domiss, schodzimy z tematu, ten silnik mam po znajomości, wiec nie ma co patrzeć, ze tak tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 No trochę schodzimy... choć morał (przynajmniej moim zdaniem) jest taki, że wymiana silnika nigdy nie opłaca się bardziej od wymiany rozrządu lub pierścieni lub uszczelniaczy . PS. 800pln to nie jest tanio. Jedyną zaletą może być ewentualnie to, że "po znajomości" znaczy naprawdę "w bardzo dobrym stanie"="założyć i jeździć bez żadnych napraw silnika przez co najmniej 50tkm". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.