Gość mpheef Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Cześć Od jakiegoś czasu dojrzewa we mnie pomysł na sprowadzenie z Japonii Nissana Silvia s15 (ok 2000r), w związku z czym chciałbym się zapytać "z czym to się je"? Chodzi mi o przerobienie samochodu na LHD. O ile dobrze się orientuję nie było wogóle wersji z kierownicą po lewej stronie, może jednak producent przewidział możliwości takiej przeróbki? Wiadomo że "Polak potrafi" i odpowiednia ilość PLZ potrafi zdziałać cuda , ale czy to jest wogóle możliwe? Deskę rozdzielczą można na upartego zrobić od podstaw, ale co ze zmianą układu kierowniczego itp? Lusterka nie problem, ale co np z lampami? Może ktoś zna namiary na firmę która podjęłaby się takiego zadania? Mozę ktoś już sprowadzał samochody z Japonii? Ciekawych ofert jest na pęczki, ale zastanawiają mnie duże rozbieżności w cenach // To po krótce tyle :]. Czekam na odpowiedzi, gdyż od nich zależy czy mój pomysł dojrzeje.....//.....zawsze zostaje s14 z okolic 99r:) Z góry dzięki, pozdrawiam aaa......chętnie poczytałbym o tym wszystkim na turbokillers.com ale nie mogę uruchomić tej strony:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Nie slyszalem o przekladce s15 na prawidlowa strone. Jedna s15 juz jest w PL, bedzie startowac w zawodach driftingowych. Cena niezle zrobionego auta z Japonii jest smiesznie niska, ale takie auto dobre byloby do upalania, a nie do jazdy na codzien(zeby go nie rejestrować). IMHO bez sensu byloby przerobka s15 taniej i lepiej zapewne wyszloby zakupienie Skyline`a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 ale mysle ze jak SKyline sie przerabia to S15 też by jakoś dało rade, tylko musiałbys popytac dobrze i pewnie suma tez by niska za taką usługe nie była, wiadomo ze lepiej do upalania,zawodów czy coś Skyyline kupic ale jak ktos sie upiera nad S15 co dla mnie jest zrozumiałe bo auto piekne to co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 IMHO bez sensu byloby przerobka s15 taniej i lepiej zapewne wyszloby zakupienie Skyline`a A tu się mylisz bo po pierwsze przeróbka Sky'a musi się opierac o zrobienie porządku ze sprężarkami i downpipe'ami, czego przy S15 robic nie musisz bo jest to ten sam silnik co w S14 więc można dac taki wydech co się minie z maglownicą, jeden poważny problem mniej. Po drugie ze względu na podobieństwo obu S'ek (S14 i S15 były produkowane razem, od 98 do 01) można trochę części wykorzystac, czego nie można powiedziec o Sky'u. Jedyny poważny problem to brak deski ale to można zlecic jakiejś firmie tuningowej (lustrzane odbicie) ewentualnie może decha z S14 będzie zbliżona (w Jarkowym R33 coś tam pasowała, przynajmniej częściowo). Oczywiście największym problemem jaki może się przytrafic autu ulicznemu do jazdy na codzień może by brak wentylacji przez nawiewy (R32 by Dino) i jest to cieżka sprawa jeśli nic nie pasuje (choc w wypadku S15 może z S14 podpasowac). Przekładka S15 nie powinna wyjsc drożej jak przekładka Sky'a. I to zarówno w wypadku gdy robimy pełną przekładkę czy taką wyścigową. Ale na takie tematy to najlepiej z Gelem z G-Garage gadac. A sam koszt auta to różnie, ja bym nie kupił niczego co jest wycenione na mniej niż około 1 500 000 YPN czyli około 33 000 zł za samo auto. W grę wchodzi auto minimalnie zmodifkowane, tzw. Stage 1 (bone stocki są droższe, te z większą ilością modyfikacji też, a jeśli są za takie pieniądze to pewnie coś im dolega), dobre auta z dobrych warsztatów są drogie bo za dobrą robotę trzeba zapłacic. Przemyśl sprawę i jeśli uważasz, że masz około 40-50 tys. do wydania to możesz się na S15 zdecywac, jeśli nie, proponuje znaleźc ładne S14 i się z niego cieszyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpheef Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam Dzięki za rady i odpowiedzi. Generalnie widzę że jest nadzieja:). Spodziewałem się raczej odpowiedzi w stylu - daj sobie spokój. Co do cen tych samochodów. Chciałbym na początek kupić dobrą bazę i przerobić do ruchu prawostronnego. W późniejszym czasie dopiero zabrać się za przeróbki- nie wszystko od razu. Kolejnym i chyba głównym problemem jest, jak wybrać samochód przez internet ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 no a masz opcje tam wyjechac? sa ludzie co to sprowadzaja i pokazesz im ogloszenia to sprowadzi ale wiadomo co z tego moze byc, gosc wezmie bo powie ze sie nie zna, jak nie masz w Japonii znajomego:) to duże ryzyko może być, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 IMHO bez sensu byloby przerobka s15 taniej i lepiej zapewne wyszloby zakupienie Skyline`a A tu się mylisz bo po pierwsze przeróbka Sky'a musi się opierac o zrobienie porządku ze sprężarkami i downpipe'ami, czego przy S15 robic nie musisz bo jest to ten sam silnik co w S14 więc można dac taki wydech co się minie z maglownicą, jeden poważny problem mniej. Po drugie ze względu na podobieństwo obu S'ek (S14 i S15 były produkowane razem, od 98 do 01) można trochę części wykorzystac, czego nie można powiedziec o Sky'u. Jedyny poważny problem to brak deski ale to można zlecic jakiejś firmie tuningowej (lustrzane odbicie) ewentualnie może decha z S14 będzie zbliżona (w Jarkowym R33 coś tam pasowała, przynajmniej częściowo). Oczywiście największym problemem jaki może się przytrafic autu ulicznemu do jazdy na codzień może by brak wentylacji przez nawiewy (R32 by Dino) i jest to cieżka sprawa jeśli nic nie pasuje (choc w wypadku S15 może z S14 podpasowac). Przekładka S15 nie powinna wyjsc drożej jak przekładka Sky'a. I to zarówno w wypadku gdy robimy pełną przekładkę czy taką wyścigową. Ale na takie tematy to najlepiej z Gelem z G-Garage gadac. A sam koszt auta to różnie, ja bym nie kupił niczego co jest wycenione na mniej niż około 1 500 000 YPN czyli około 33 000 zł za samo auto. W grę wchodzi auto minimalnie zmodifkowane, tzw. Stage 1 (bone stocki są droższe, te z większą ilością modyfikacji też, a jeśli są za takie pieniądze to pewnie coś im dolega), dobre auta z dobrych warsztatów są drogie bo za dobrą robotę trzeba zapłacic. Przemyśl sprawę i jeśli uważasz, że masz około 40-50 tys. do wydania to możesz się na S15 zdecywac, jeśli nie, proponuje znaleźc ładne S14 i się z niego cieszyc Mialem na mysli Skyline`a fabrycznie z LHD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 olejnym i chyba głównym problemem jest, jak wybrać samochód przez internet ? Można kupić samochód w Japonii nie wychodząc z domu i po ok 2-3 miesiącach może być pod twoimi drzwiami jak postarasz się Strona firmy, która zajmuje się sprzedażą aut z Japonii na świat - http://www.driftcars.jp/ Przez tą firmę została zakupiona S15 Barta o której mowa - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Strona firmy, która zajmuje się sprzedażą aut z Japonii na świat - http://www.driftcars.jp/ Przez tą firmę została zakupiona S15 Barta o której mowa -Obrazek Mmm śliczna Silvia :064: Sorry za ot ale wiecie może na ilu kucykach będzie w drifcie popie.... ten egzemplarz? Bo coś czuję że w tym roku chyba porządzi w Polsce :580: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matino Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 mpheef, bedziesz chcial auto z japoni daj znac. mieszkam niedaleko i zajmuje sie wszystkim co dotyczy sorowadzaniem fur do australi tuningiem a zatrudniony jestem w firmie nismo... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kws Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 siemqa wlasnie zakupilem Sylvie 14A sprowadzana z japoni 1997r, narazie mieszkam w dublinie ale jak bede zjezdzal do polski to zastanawiam sie czy da sie przerobic to cudo na LHD (left Hand Drive) i z jakimi kosztami sie to wiąże wrzucam fotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.