Gość cezar216 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Pytanko do Adam85. Jakim środkiem odgrzybiłeś klimke. Jest tego na rynku sporo, a mnie samego tez to czeka. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszi Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 tez jestem po odgrzybieniu i napełnieniu klimy = 150 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam Wpuściłem do kanałów odgrzybiacz KENT. Kupiłem na allegro od sprzedawcy z Bełchatowa - Super transakcja - środek też zdaje się być ok. Dobra cena - koło 25 zł z przesyłką, a według tego co mówi sprzedawca używają go profesjonalne zakłady zajmujące się klimą (nawet była aukcja cały karton -25 sztuk KENT). Srodek o neutralnym zapachu. Postać piany. Wygodny dozownik z długą rurką. Pamiętaj o wymianie filtra Pozdrawiam i miłej MAJÓWKI!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Jedyne co zaobserwowałem to nieco cichsza praca silnika to pewnie dlatego ze masz wlany świeży olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszi Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Jedyne co zaobserwowałem to nieco cichsza praca silnika to pewnie dlatego ze masz wlany świeży olej mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogr Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Mam dylemat, pewnie juz dawno po szkodzie którą sam chyba przedłuztyłem, ale zastanawiam się czy nie zmienić oleju z mineralnego na dobry "V" półsyntetyk. Nadmienię , że przez ostatnie 5 lat jeździł na mineralnym MObilu. Przebieg 230000. Warto? Silnik wygląda że dział ładnie , tfu tfu nic się jak do tej pory nie dzieje. Proszę o szybkie odpowiedzi bo jutro tj. 18.02 jade na wymiane oleju i filterków. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 ogr jak mialem wczesniej p10 cd20 jezdzila ona na minerale przez sporo latek,ja jak najszybcel zalalem polsyntetyka nie zapomnij ze masz hydrauliczne popychacze a mineral w okresie zimowy zdecyowanie bardziej gestnieje i nie jest zalecany do tych silnikow a powtarzam na forum po raz kolejny ze polsyntetyk jest bezpiecznym olejem na ktorego zawsze mozesz przejsc i nie ma co sie bac ze cos zlego sie stanie tzn pojawaia sie wycieki czy silnik sie wyplucze. A nawet w prawie wszytskich przypadkach jak ktos jezdzil na polsyntetyku i przeszedl na minerala bo olej bralo to po przejsciu ilosc ubywanego nie zmienila sie no chyba ze to naprawd ebardzo stare silniki i po wielkich przebiegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja po kupnie Almerki tez nie wiedzialem co bylo wczesniej (po ostatnim wpisie w ksiazce serwisowej, ktory byl przy 168000 - 0W-40 BP V7000 brak danych do 198000), wlalem Valvoline Max Life 10W-40 polsyntetyk (przebieg: 201000). Silnik cieknie przy pokrywie zaworów, troche bierze olej i rano przy odapalaniu kopci na niebiesko przez sekunde :-/ Zastanawiam sie czy nie przejsc na mineral. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fenixpółnoc Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 ja po zakupie n15 wlałem półsuntetyk valvoline teraz shell helix bez problemów przebieg miała 130tys teraz ponad 150tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 polsyntetyk jest bezpiecznym olejem na ktorego zawsze mozesz przejsc i nie ma co sie bac ze cos zlego sie stanie tzn pojawaia sie wycieki czy silnik sie wyplucze. na forum nissana to ma sens ale użytkownikowi np Opla nie proponował bym takiego przejścia Silniki Nissana maja to do siebie że z reguły nie ciekną inne marki maja z tym różnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damwes Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 witam posiadam almerke 1.5 2000r i byl lany olej 10w40 shell i jak bylem kupowac to dali mi wedlug ksiazki serwisowej i rocznika olej 5w30 i taki wlalem i narazie jezdzi zadnych ubytkow , a przebieg 136880 km i czy moge sie czegos spodziewac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Ja mam 210 tyś przebiegu i olej półsyntetyk Mobil1 10w40. Czemu uważacie ze z Mobil1 jest coś nie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 nie przejść Ja miałem to szczęście, że wiedziałem co było lane od początku. Jeżdzę na tym samym tzn Texaco Havoline 5W40 (synt.)i jak na razie z dobrym skutkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bandi_n15 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Za kilka dni muszę jechać zmienić olej co mam zrobić. Dużo dobrego naczytałem się o valvoline maxlife. Jaki Wy olej polecacie ? Almera 1.4 97 r. przebieg 108 tyś. Od początku był lany syntetyk firmy Elf. Czy przejść na półsyntetyk czy zostań przy tym elfie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 jak masz 108 tysiecy przebiegu to lalbym syntetyk... w zaleznosci od kondycji silnika. Aczkolwiek ciężko uwierzyć w taki przebieg w 12 letnim aucie : P. moja ma 182 tysiace i ciagle na syntetyku, bez wycieków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bandi_n15 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Aczkolwiek ciężko uwierzyć w taki przebieg w 12 letnim aucie : P. przebieg taki ma bo auto od nowości w rodzinie silnik w dobrej kondycji, nigdy nie brało oleju. Jeżeli się pojawi wyciek to co wtedy trzeba zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinerek Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ja sprowadziłem n16 z Niemiec i w książce serwisowej wyczytałem że przez 6 lat lali valvoline mineralny a ostatnie dwa lata półsyntetyk ..niewiem dlaczego zmienili. Wcześniej miałem Tico i lałem shell helix półsyntetyk 6 latek i silnik szedł jak burza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzesiek078 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Ja mam 210 tyś przebiegu i olej półsyntetyk Mobil1 10w40. Czemu uważacie ze z Mobil1 jest coś nie tak??[/quot Mam Almere z 1998roku,1.4 16v. przebieg 140 tys potwierdzony,bo był serwisowany w Polsce.Od nowosci jest lany syntetyk Mobil1.I nic sie nie dzieje,silnik suchy,zadnych wycieków i pracuje idealnie.Wiesz jak jest ,kazdy chwali olej który sam wlewa.Ja moge Tobie tyle napisac,ze Mobil1 nie jest taki zły jak tu pisza i mam potwierdzenie,ze był lany od nowosci auta.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ja mam 210 tyś przebiegu i olej półsyntetyk Mobil1 10w40. Czemu uważacie ze z Mobil1 jest coś nie tak?? Mobil 1 -to bdb olej, ALE NIE MA OLEJU MOBIL1 10W40 !!! A olej Mobil S 10W40 jest moim zdaniem czesto podrabiany, a jezeli jz oryginal -to neistety nie jest najlepszy (taka opinia krazaca w necie, choc ja na nim jezdzilem i w Fordzie wysiadly zawory) [ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 13:30 ] spokojnie, moje ryzyko ,olej zmieniony i narazie jeździ Dobrze zrobiles -sam tez bym trak postapil. Jezeli silnik nie beierze oleju w kazdym przypadku zmienilbym olej z mineralnego na dobry polsyntetyk. [ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 13:32 ] Za kilka dni muszę jechać zmienić olej co mam zrobić. Dużo dobrego naczytałem się o valvoline maxlife. Jaki Wy olej polecacie ? Almera 1.4 97 r. przebieg 108 tyś. Od początku był lany syntetyk firmy Elf. Czy przejść na półsyntetyk czy zostań przy tym elfie ? Zostan przy Elfie jezeli wszystko jest OK (tylko badz pewny jego pochodzenia). Jezeli Valvoline to chyba bardziej proponowalbym 10W40 Durablend (ma lepsze parametry). Maxlife do starszych silnikow 9zwlasza z tendencja do wyciekow i ubytku) Na Elfie jezdzi m.in.Formula1 (choc pewnei nie tym samym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.