Gość eLKa Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 U mnie wymiana przepływomierza nie pomogła. Po około 200 km lampka znowu się świeci. Poza tym autko jeździ jak marzenie. Czy ktoś już wymyślił co z tym fantem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 podpiac pod kompa i znalesc urzadzenie wysylajace blad. Prawdopodobnie nowa przyplywka tez ma wade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traba Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witam Jestem tu nowy więc przepraszam za jakieś ewentualne wpadki. Mam problem z micrą mojej kobiety. Jest to micra k11 z 2000r silnik 1.0 16V. Problem jest podobny jak u kolegów V-max niskie gdzieś koło 120km/h, silnik dziwnie pracuje, w przy niskich obrotach lubu zaczać tracić moc, albo go trzeba przebutować na luzie, albo odjac gazu i delikatnie dodać ( niekiedy czynność trzeba powtórzyc kilkakrotnie) innaczej auto dostanie czkawki. Żadna kontrolka się nie pali. Przepływomierz czyściłem nie pomogło, lambda daje dziwny sygnał bo podłaczona pod oscyloskop daje stałe 0,6V. Po ostrym porzebutowaniu zaczyna dawać jakiś inny sygnał. Wygląda tak jak by podgrzewanie sądy padło. Z chęcia bym podłaczył micre pod kompa ale w toruniu i okolicach mam lekki problem ze znalezieniem odpowiedniej osoby. Kabelkiem i bym dysponował ale softu brak i nie wiem gdzie złacza szukać. Koledzy pomocy bo zwarjuje z tym samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 złącza szukaj w skrzynce bezpieczników. jest to stary typ gniazda OBD, a mi osobiscie ta lampka zapalila sie tylko raz jak przegrzalem silnik bo wyciekl plyn. koszt wykasowania 60 zl w Lodzi..a od paliwa jeszcze nigdy takie cos nie wyskoczylo hm :027: Moze to jednak wcale nie sprawka sondy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 traba gdzie tankujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traba Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 traba gdzie tankujesz? Hmm to nie ja tylko moja kobieta. No z tego co się orjetuje to na tych stacjach co ja, tylko ze ON leje i nie narzekam. Poza tym samochod ostatnio odbył trase do niemiaszków, jeździ teraz na tamtym paliwie i jest to samo. Dodam, bo zapomniałem, że auto zostało zagazowane i zrobiło ze 40 tys na gazie. Potem zaczoł się najpierw gaz kszaczyć i później paliwo. Wywaliłem cały gaz, odłaczyłe wyprowadzenia od centralki gazu do czujników. Wymieniłem cały układ wysoko napięciowy i nie pomogło za wiele. Jak się zacznie dławić to trzeba znaleźć odpowiednią pozycję poedału gazu, zupełnie jak by tps gubił sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jak się zacznie dławić to trzeba znaleźć odpowiednią pozycję poedału gazu Zerknij w temat przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traba Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Zerknij w temat przepływomierz Już to robiłem w zeszłym roku, efekty mizerne, brak zauważalnej poprawy. Potrzebuje kogoś z kabelkiem i softem. Posiadam kabelek OBD II do VW linie K i L na opto, nie wiem czy by pasował do micry. Ona już chyba HEXa bedzie potrzebować. Ogólnie gdzieś micre musze podłaczyć bo innaczej nic z tego nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam ja problem rozwiązałem kupiłem przepływomierz używany od almery n16 podpiąłem i działa moc ok zużycie paliwa na poziomie jakieś 5,5 do 6.5 litra na 100 benzynki przejechałem na nim już 20 000 km i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam ja problem rozwiązałem kupiłem przepływomierz używany od almery n16 podpiąłem i działa moc ok zużycie paliwa na poziomie jakieś 5,5 do 6.5 litra na 100 benzynki przejechałem na nim już 20 000 km i jest ok Witaj Czy spisałeś z tego przepłymierza jakieś oznaczenia? Ile Cię kosztował? Pytam na wszelki wypadek, bo to sie może przydać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 nie jestem do końca pewien ale to był chyba numer 0 280 218 005 różnił się minimalnie wydaje mi się że silnik ma nieco inną charakterystykę kosztował mnie 160 zł z przesyłką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuban Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witam ja problem rozwiązałem kupiłem przepływomierz używany od almery n16 podpiąłem i działa moc ok zużycie paliwa na poziomie jakieś 5,5 do 6.5 litra na 100 benzynki przejechałem na nim już 20 000 km i jest ok Witam! Niestety mam ten sam problem, z którym Ty się uporałeś! Jeśli możesz to napisz mi nr przepływki z Almery N16, którą kupiłeś, jak wyglądała wymiana i czy nie było potrzeby robić dodatkowych przejściówek...Ja z kontrolką jeżdżę już jakiś czas, ale chyba nie ma sensu dłużej czekać. Moja micra podobnie tak jak Twoja to 1.0 16V 00/01. Z góry bardzo dziękuje! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witaj numer przepływki napisałem wyżej. Numerki do almery są różne wydaje mi się że jest to obojętne jaki kupisz byle żeby to była almera n16 model z silnikiem BENZYNOWYM. Upewnij się że kontrolka która ci się świeci powodowana jest przez błąd "zbyt uboga mieszanka" jest możliwe że coś innego padło. Poza tym to nic więcej nie trzeba żadnych przejściówek itp. Wszystko pasuje będziesz jedynie potrzebował kluczyk podobny do nimbusa są tam nietypowe śrubki jeśli nie masz to możesz przebić śrubki płaskim śrubokrętem. Nie gwarantuje ci że na 100% to nie zaszkodzi silnikowi ja przejechałem już ponad 30 000 km i nic się nie dzieje jedynie lampka "check" czasem się zaświeca raz na kilka tys. km. a później gaśnie. Pozdrawiam życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.