SFCTOMEK Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Cierpliwosci , mam młyn w pracy, w domowym kompie wszystko padło. Wysłałem już 5 płytek mam kolejne dwa adresy jak się obrobie to powysyłam reszte. Cierpliwości. W tym tygodniu napewno to zrobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dejwid Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Serdeczne podziękowania instrukcja dotarła PS jak z tym nr konta żeby coś wysłać na jakiego browarka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Jak instrukcja się podoba i sami chcecie coś przelać to nie ma sprawy. Ale prosze tylko po otrzymaniu płyty z instrukcją. Dziś wyśle do Lanckorony i Zduńskiej Woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 no to policja juz wie gdzie ma jechac bo ktos rozprzestrzenia nielegalnie skopiowana instrukcje serwisowa do nissanow ;] ql xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 no to policja juz wie gdzie ma jechac Też ludzie i też mają Nissany. Może i któryś z nich dokona wpłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RFX Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Dzisiaj przesyłka dotarła do Krakowa :-) Czytania i studiowania rysunków jest naprawdę sporo... Wielkie dzięki, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Czopo , bałem się w pewnym azjatyckim kraju , raz miałem stracha na granicy etiopsko-sudańskiej bo zgubiliśmy droge a lokalsy nie znały nic angielskiego uratowała nas cirepliwość i pare słów po tigrinia , troche mi przypiekło tyłek w Dzibuti ,pare razy zlazła skóra z pleców na Morzu Czerwonym. Ja już jestem na takim etapie życia ,że nic nie musze , wszystko robie bo chce. Takie wpisy jak twój z jednej strony mnie bawią a z drugiej strony wkurzają , bo nie dośc że coś robi się za darmo to ktoś ci będzie takie teksty podsuwał. Jak nie chcesz instrukcji to nie pisz nic, jak chcesz to podaj adres na PW . Ja już napisałem że nic za nią nie chce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 nie, nie chce :] a ja jestem na etapie ze ziewam na to wszytko predzej sprzedamy nissana niz bedziemy go naprawiac - chociaz narazie nie bylo czego [procz krzyzaka na wale, kompletu gum na tyl i lacznikow]. te auto nie jest do wlasnorecznej naprawy zeby wyminic glupie kable WN trzeba rozkrecic pol auta co jest zalosne O_o 20 min zabawy jak nie wiecej a w kazdym normalnym aucie ile to trwa ? minute -_-' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 te auto nie jest do wlasnorecznej naprawy Jak do tej pory wszystko zrobiłem sam (z wyjątkiem sprawdzenia działania elementów po podłączeniu do komputera) zeby wyminic glupie kable WN trzeba rozkrecic pol auta co jest zalosne O_o 20 min zabawy jak nie wiecej a w kazdym normalnym aucie ile to trwa ? minute -_-' Jakoś zajmuje mi to góra 10 min. i nic nie muszę rozkręcać. To Ty mało widziałeś aut. W niektórych autach wymiana żarówki zajmuje parę godzin, nie mówiąc o innych rzeczach. Dostęp do silnika w Serenkach i osprzętu jest idealny. A w wielu innych masakra, nie ma gdzie ręki włożyć. A w nowszych autach z każdą drobnostką latasz po serwisach, bo nawet mechanik nic Ci nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Jakoś zajmuje mi to góra 10 min. i nic nie muszę rozkręcać. nom zeby wyjac "fajki" trzebabylo odkrecic srodkowy tunel czyli pokonac 5 srub potem to odgiac do tylu [zakladac ze nieodkrecalismy recznego] zaeby dosc do aparatu zaplonowego trzeba odkrecic kolejna klapke ktora zaskania do niego dojscie - nie mowie juz o podniesieniu foteli i demontarzu plastiku posrodku - poprostu auto dla serwisu. w nubirze wymiana z otwarciem maski zajela nam dokladnie 5 min mianowicie - podniesienie maski - wykrecenie plastikowej obudowy [2 sruby] wyciagniecie starych i zalozenie nowych przwodow i to bylo robione na lajcie, oczywiscie serene se mozna serwisowac samemu czemu nie, ale zajmuje to 2-3x tyle czasu co kaze auto w ktorym silnik umieszczony jest pod maska;] i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RFX Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 czopochrup > nie ma auta idealnego, są lepsze pod pewnym względem, za to gorsze pod innym. Idę o zakład, że w każdym znajdzie się jakieś utrudnienie, którego nie ma w innym, więc nie narzekaj na serenkę, bo wcale nie jest tak źle, a swoją drogą już od niejednej osoby słyszałem, że takie umieszczenie silnika jest bardzo dobrym rozwiązaniem, oczywiście na przykład prosta rzecz - sprawdzenie poziomu oleju - odkręcenie śrubki, zdjęcie plastiku, odpięcie zaczepów, podniesienie siedzenia, sprawdzenie oleju, opuszczenie siedzenia, zapięcie zaczepów, założenie plastiku, przykręcenie śrubki.... Dużo tego, co nie? A jeszcze jak trzeba coś dolać, to już zupełnie robi się zajęcie na pół godziny.... Gdzie indziej to - pyk maska, pyk bagnecik i już :-))) A co powiesz na taką sytuację: jedziesz sobie na wakacje z rodzinką, cztery osoby, bagażnik zawalony betami i nagle gdzieś w okolicy Szczerympola złapałeś gumę i musisz zmienić koło... Co robisz w Nubirze, a co robisz w Serenie? Ale wracając do tematu - mi się instrukcja na pewno przyda choć mechanikiem z zawodu ani z zamiłowania nie jestem, ale lubię wiedzieć, więc jeszcze raz dziękuję koledze SFCTOMEK'owi za chęci i fatygę. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Szczerympola złapałeś gumę i musisz zmienić koło... Co robisz w Nubirze, a co robisz w Serenie?hmmm tak sie sklada ze nubira zamiast kola ma zbiornik gazu wiec pewnie wyciagam dojazdowke ktora bedzie z brzegu i zmieniam ? muehehe xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RFX Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 he he he he - no to widzę, że doszliśmy do porozumienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 oczywiście na przykład prosta rzecz - sprawdzenie poziomu oleju - odkręcenie śrubki, zdjęcie plastiku, odpięcie zaczepów, podniesienie siedzenia, sprawdzenie oleju, opuszczenie siedzenia, zapięcie zaczepów, założenie plastiku, przykręcenie śrubki.... Dużo tego, co nie? tylko po co jak jest kontrolka poziomu oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruchy82 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 czy ja tez mogł bym prosic o taka instrukcje z obraskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 tylko po co jak jest kontrolka poziomu oleju Fakt, ale jak kiedyś pisaliśmy nie każda Serenka ją ma. :/ My mamy, więc nie potrzeba nam zaglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 RFX z zalet powinieneś na pierwszym miejscu wymienić pozycję za kierownicą i ogólnie samo siedzenie w fotelach przednich Sereny, gdzie nogi są tak nisko. Po prostu jak wsiądę do tego auta z przodu to nie chcę wysiadać. Ja wtedy odpoczywam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 tylko po co jak jest kontrolka poziomu olejuaz tak jej wierzysz? to tylko zarowka jest a zarowki maja to do siebie ze lubia sie przepalac a ta kontrolka nie ma "self testu" czyli sie nie swieci po przekreceniu stacyjki ;] dlatego trzeba co jakis czas nurkowac pod siedzenia;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAnti Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 tylko po co jak jest kontrolka poziomu olejuaz tak jej wierzysz? to tylko zarowka jest a zarowki maja to do siebie ze lubia sie przepalac a ta kontrolka nie ma "self testu" czyli sie nie swieci po przekreceniu stacyjki ;] dlatego trzeba co jakis czas nurkowac pod siedzenia;p jak to nie ma, przecież świeci po przekręceniu stacyjki w pozycje zapłon, chyba nawet Tobie specjalnie wklejałem zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 no wiec z tego wynika ze moja wersja jej nie ma pomimo, iz sama kontrolka jest, ale nie swieci! ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAnti Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 może Ci sie żarówka spaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 no wiec z tego wynika ze moja wersja jej nie ma pomimo, iz sama kontrolka jest, ale nie swieci! ;] Żeby się dowiedzieć wystarczy zajrzeć, gdzieś na forum są nawet zdjęcia gdzie się znajduje. albo wystarczy skorzystać z instrukcji warsztatowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ok panie panowie w razie instrukcji prosze na PW do SFCTOMEK bo temat zlazł na boczne tory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi