Gość become Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam. Ojciec w zeszłym roku kupił nową Micrę. Silnik 1.1 beznzyna. Problem polega na tym, że auto jakby dławiło się. Np. podczas przyspieszania czuć delikatne a czasami bardzo mocne szarpania. Przenoszą się na całą karoserię - czuć, jakby silnik się dławił i dostawał penzynę z przerwami. Inną rzeczą jest to, że np. jeżeli stoimi na postoju i silnik chodzi sobie na luzie - bez naciskania gazu, to obroty jego wynoszą ok. 900. Ale czasami jest tak, że silnik sam z siebie nagle zwiększa te obroty i za chwilę opadają. Nie wiem czy to akurat jest normalne. Była wymieniana sonda lambda w tym aucie i nie pomogło. W ASO twierdzą, że jest to silnik wysokoobrotowy i trzeba po prostu cisnąć gaz do dechy. Ale do cholery jest to auto miejskie przecież więc raczej nie powinno robić takich numerów i co to za głupie tłumaczenie. Czy spotkaliście się z tym problemem ? Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 W ASO twierdzą, że jest to silnik wysokoobrotowy i trzeba po prostu cisnąć gaz do dechy. Co za głupie pie****lenie! Nie wiem co to może być ale na pewno nie norma. Jedź do innego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 become, swiece i kable WN wymieniane byly? filtr paliwa ? res kompa robiony? jakies bledy wywala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 zajrzyj do przepływomierza i przepustnicy czy nie są brudne nie wiem czy silnik ma by-pass od obrotów biegu jałowego, czy silnik krokowy. Ale te elementy pewnie szwankują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość become Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 problem w tym, ze auto jest nowe - na gwarancji, a w ASO pieprzą jakieś głupoty. podłaczyli do kompa i mowia ze nie ma bledów, wiec wszystko jest ok. mowia, zeby mozno cisnąć na gaz i jeżdzić na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 become, zmienic ASO :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość become Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 bylismy juz w 2. w jednym wymienili sondę lambda. - nie pomogło. w drugim podłączyli kompa - 0 błędów = 0 problemów. Kazali dawac dużo gazu. dzisiaj dzwonilem do warszawy i pisze wlansie list do centrali w tej sprawie + list po angielsku do producenta. a co mi tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a ja bym wziął na pismie orzeczenie z serwisu. oczywiście z pieczątkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Sola Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Gdzie lejesz paliwo??!! skoki obrotów moga być wywołane włączaniem poboru prądu np wentylator chłodnicy lub nagrzewnicy, włącz światła i wyłącz zobaczysz że obroty zafalują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof_24 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Witam. Ojciec w zeszłym roku kupił nową Micrę. Silnik 1.1 beznzyna.Problem polega na tym, że auto jakby dławiło się. Np. podczas przyspieszania czuć delikatne a czasami bardzo mocne szarpania. Przenoszą się na całą karoserię - czuć, jakby silnik się dławił i dostawał penzynę z przerwami. Inną rzeczą jest to, że np. jeżeli stoimi na postoju i silnik chodzi sobie na luzie - bez naciskania gazu, to obroty jego wynoszą ok. 900. Ale czasami jest tak, że silnik sam z siebie nagle zwiększa te obroty i za chwilę opadają. Nie wiem czy to akurat jest normalne. Była wymieniana sonda lambda w tym aucie i nie pomogło. W ASO twierdzą, że jest to silnik wysokoobrotowy i trzeba po prostu cisnąć gaz do dechy. Ale do cholery jest to auto miejskie przecież więc raczej nie powinno robić takich numerów i co to za głupie tłumaczenie. Czy spotkaliście się z tym problemem ? Co to może być ? Napisz, wktórym ASO tak Ci powiedzieli, że trzeba przepiłować autko? [ Dodano: Nie 11 Maj, 2008 14:26 ] bylismy juz w 2. w jednym wymienili sondę lambda. - nie pomogło. w drugim podłączyli kompa - 0 błędów = 0 problemów. Kazali dawac dużo gazu. dzisiaj dzwonilem do warszawy i pisze wlansie list do centrali w tej sprawie + list po angielsku do producenta. a co mi tam. Napisz, w którym ASO wymienili Ci sonde lambda i na jakie podstawie. [ Dodano: Nie 11 Maj, 2008 14:30 ] Gdzie lejesz paliwo??!! skoki obrotów moga być wywołane włączaniem poboru prądu np wentylator chłodnicy lub nagrzewnicy, włącz światła i wyłącz zobaczysz że obroty zafalują. Myśle, że trochę przesadzasz z pobieraniem prądu. Jak włącza się światła czy inne wyposażenie elektryczne to wachania mogą być raczej symboliczne ale nie powinno dziać się tak, że auto dławi się czy szarpie. Wszystko powinnno odbywać się w sposób płynny. A twój pojazd też "faluje" jak włączasz prąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.