frezeer Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Moze troche dziwne pytanie ,ale mnie nurtuje Otoz swoja almerke kupilem od rodziny (francuskiej) ,jak to bywa z dziecmi troche poniszczyly samochod ,konkretnie chodzi mi o rysy na lakierze. Sa w sprzedazy jakie specyfiki do usuwania rys czy zostaje mi lakierowanie samochodu? Dodam ze probowalem pasta polerska i woskiem koloryzujacym ale efekty sa mizerne :/ Wiekszosc rys nie dochodzi do podkladu ,ale jest takze sporo takich glebokich. Dodam ze kolor samochodu to niebieski ,albo morski ,sam niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 słyszałem o technice wpuszczania lakieru w rysy ale nie wiem jak to w praktyce wygląda, kredkami też niewiele zdziałasz, ja bym jeszcze mechanicznej polerki spróbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość @rtureg Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ja bym jeszcze mechanicznej polerki spróbował. Dokładnie . Ja dałem 150 zeta ( +/- różne miasta różne ceny ) za polerke całego "wozu". Efekt jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 mozecie powiedziec mniej wiecej na jakies zasadzie to jest robione i czy grube rysy tez usuwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 zasadnicza sprawa metalik czy zwykły akryl? od tego zależy technika naprawy. metalik to dwie warstwy i trzeba wziąć to pod uwagę robiąc to samemu. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 metalik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 wziąć dobre okulary, ocenić czy zadarta jest tylko zywica wierzchniej warstwy czy również baza . jeśli baza to dokupić zaprawkę odpowiedniego koloru. Ja kupowałem po numerze pod maską miałem malinę. drobnym pendzelkiem uzupełniasz bazę . Po wyschnięciu bazy nakładasz żywicę. Ja też kupowałem u gostka co tym handluje. Dwuskładnikowa, lub zamiennik w sprayu jednoskładnikowy. i nanosisz w tym miejscu gdzie baza przykrywając bazę i wypełniając rysę. Zabawa na dłuższą chwilę gwarantowana. I dopiero na koncu , po wyschnięciu auto na polerkę!!!! nie wcześniej. Efekt jest warty straconego czasu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flejka Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Przede wszystkim udałbym się do lakiernika na konsultację. Jakie są to rysy , nie wiem głębokie, czy tylko otarcia.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 wtedy nie ma po co prosić nikogo z forum o konsultacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.