Gość Barto1988 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam! Mam takie zapytanie gdzie jest i czy się wymienia filtr paliwa w almerze N16 1.5(90PS) benzyna??? Słyszałem że w baku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 N16 nie ma filtra paliwa. Było na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witaj Faktycznie Almera N16 zarówno z silnikiem QG15 jak i QG18 ma zespolony filtr paliwa osadzony na smoku elektrycznej pompy paliwowej zamontowanej w zbiorniku paliwa. Praktycznie bezobsługowy. Dostęp do pompy po wyjęciu tylnej kanapy i zdemontowaniu okrągłej osłony z blachy. Szczegóły podane w serwisówce. To tyle w kwestii wyjaśnienia. Pozdrawiam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Barto1988 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 dzieki za pomoc!!! zastanawiam sie nad jego wymiana poniewaz na benzynie (zamontowany jest rowniez gaz) kreci sie tylko do 4.5tys. obr. objawy sa takie jak by mu brakowalo benzyny :/ a mechanicy nawet ci z nissana nie wiedza co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 zastanawiam sie nad jego wymiana Witaj To dobrze sprawę przemyśl. Nie wiem czy da się wymienić sam filtr. W przypadku gdyby "padła" pompa to tylko w ASO po numerze VIN samochodu ustal jej oznaczenia, numer. Gdybyś chciał nabywać nową całą pompę to nie kupuj w ASO tego zespołu bo to wydatek blisko 1500 zł. Mając numer skontaktuj się z Bosch ( to ich produkcji pompy, jako zespoły zasilania, stosuje w silnikach QG15 i QG18 ) i dowiedź się o możliwość zakupu lub cenę. Z tego co wiem nie jest to tania część. Kupowana w Boschu to wydatek ok 850 zł. W przypadku kupowania używanej lub z odzysku pamiętaj o numerze, który uzyskałeś w ASO. Kupowana pompa musi mieć takie samo oznaczenie jak zamontowana w samochodzie ( chodzi o wydajność i ciśnienie ) i musi współgrać z listwą wtryskową. Zajrzyj jeszcze tutaj, do informacji jaką pisałem jakiś czas temu (trzeci post od góry). http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33514 Szukaj w Boschu tutaj: http://www.bosch.onyx.pl/czesci_samochodowe/ To tyle. Pozdrawiam życząc, aby to nie była ta usterka. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rude_boy Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 wiec czy mozna wymienic sam filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ten filtr to woreczek z siateczki.Nie jest to filtr papierowy więc aby się zatkał to musiałbyś lać ładny syf. Stawiałbym na pompę.Niech ci podłącza manometr i sprawdzą jakie daje ciśnienie.Jeżeli twierdzą ,że to filtr to zawsze można wyciągnąć i sprawdzić.Jeśli chodzi o pompę to temat już przerobiłem i nie jest tak prosto.Bosch oferuje pompy( jest to cały zespół zasilający) ale z innym numerem.Rozmawiałem z nimi i dlatego tak jest ,że są elementy na rynek pierwotny(fabryka,serwis) oraz wtórny ( mechanik ,my).Element ten sam ale numery różne.Dzwoniąc do nich podaj nr oryginalnej a on Ci poda numer na rynek detaliczny.Zawsze można spróbować naprawiać ,ale ja nie jestem zwolennikiem takiej naprawy tej pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.