Gość Aurelius Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Witam, Wczoraj wymieniałem klocki przy mojej P12 i mechanik stwierdził, iż są luzy na drążku układu kierowniczego i wypadałoby te drążki wymienić. Nie końcówki drążków, tylko właśnie drążki. Szkopuł w tym, iż jak mój znajomy, który proawdzi sklep motoryzacyjny obdzwonił hurtownie, to takiego drążka, jako pojedyńczy element nie sprzedaje się. Równiez to samo powiedzieli w ASO. Trzeba kupić całey element z układem kierowniczym (ok. 3100 zł ). Ponadto kolega mówi, iż taki drążek ulega uszkodzeniu w ekstremalnych sytuacjach, Głównie wymienia się końcówki. No ale mechanik twierdzi, iż końcówki są w porządku, tylko te drążki powodują luzy na kołach (lekko chodzą w poziomie). Mieliście podobny przypadek? Czy rzeczywiście to jest kwestia drążków, czy mechanik się myli i raczej chodzi tutaj o te końcówki. I czy ktoś ma może jakieś źródło, gdzie taki jednak drążek, jako pojedyńczy element można nabyć? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Może do nich zadzwoń maja troszkę tego na allegro http://www.allegro.pl/item353668443_drazek...fvat_sklep.html Podpytaj się bo wg. opisu coś jest nie tak bo piszą że pasuje do primer od roku 91 do 2004 ale dla mnie to głupota .Powinni mieć jakiś katalog i ci cos podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aurelius Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Dzięki za link. Rozpytam ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość henryk1972 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Witam AURELIUS Ja mam ten sam problem i proszę poradź co mam robić. Co Ty zrobiłeś? Będę wdzięczna. Czekam na wiadomość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) Odświeżam. Trochę późna ta odpowiedź, ale ja dałem drążki do regeneracji. To taki półśrodek, no ale nie miałem wyjścia. Czy ktoś może mi napisać, jak jest drążek układu kierowniczego po niemiecku? Ponoć można go kupić właśnie w Niemczech, jako pojedyńczy element, tj. bez całego układu kierowniczego. Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez Aurelius 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Kupisz bez problemów w Polsce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Kupisz bez problemów w Polsce . Zobacz o to chodzi http://www.allegro.pl/item995388108_nissan_primera_p12_drazek_kierowniczy_p_l.html http://www.allegro.pl/item995386739_nissan_primera_p11_drazek_kierowniczy_p_l.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie,nigdy nie kupię uzywki do układu kierowniczego!! Zobacz tu: www.autoczesci.autosowa.pl/index.php?page=01&ar=42126 Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez Piotr676 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Link nie działa daj jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Poprawiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzięki Piotr za link. Wysłałem do nich zapytanie, podając nr VIN. Kiedyś już kupiłem drążki, które miały pasować do P12 i okazało się, że nie ten gwint i długość. Dobrze, że zwrot mi przyjęli. podaje również przy okazji linki do podobnych tematów: KLIK! KLIK! Pozdr. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez Aurelius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a to czasem nie o to chodzi ??? http://moto.allegro.pl/item958439817_drazek_kierowniczy_kager_nissan_primera_p12.html aukcja juz stara ale looknij na foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) W końcu uporałem się z drążkami kierowniczymi w swojej P12. Odpuściłem poszukiwania nowych, bo to bicie głową o ścianę. Wszędzie to samo, czyli tylko w komplecie z przekładanią kierowniczą. Dziwne to jest. Kolega, który prowadzi sklep z częściami próbował mi zamówić nowy drążek. W program podawał całą specyfikację mojej nyski (bez VIN) i wskazywało owszem na drążek, że jest. Zakupiłem i ponownie zonk. Nie pasuje, za mały gwint i za krótki - wymiary tego drążka to: 280 mm długości całkowitej. Średnica gwintu do maglownicy przekładni, to 14 mm z 1,5 skokiem gwintu. Zacząłem szukać po necie i znalazłem pare miejsc z częściami używanymi do japońskich marek. Goście znają problem i oferują używki drążków do mojego modelu. Dzisiaj montowałem, sztywne, bez luzów. Również zakładałem nowe końcówki, potem zbieżność. Po wymianie niesamowita różnica w jeździe (miałem już naprawdę niezłe luzy na drążkach i zaczynało to mieć wpływ na zbieżność - brało mi opony z wewnętrzenej strony). Po wymianie spora różnica w wybieraniu nierówności. Wymiary tegoż drążka, to: długość całkowita 300,5 mm; średnica gwintu do maglownicy: 18 mm oraz skok 1,5 mm. Średnica gwintu do końcówki bez różnicy. Poniżej fotka sprawcy zamieszania: Zdublował mi się post. Prośba do Moda o usnięcie ostatniego mojego posta. Edytowane 9 Lipca 2010 przez Aurelius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 W końcu uporałem się z drążkami kierowniczymi do swojej P12. Odpuściłem poszukiwania nowych, bo to bicie głową o ścianę. Wszędzie to samo, czyli tylko w komplecie z przekładanią kierowniczą. Dziwne to jest. Kolega, który prowadzi sklep z częściami próbował mi zamówić nowy drążek. W program podawał całą specyfikację mojej nyski (bez VIN) i wskazywało owszem na drążek, że jest. Zakupiłem i ponownie zonk. Nie pasuje, za mały gwint i za krótki - wymiary tego drążka to: 280 mm długości całkowitej. Średnica gwintu do maglownicy przekładni, to 14 mm z 1,5 skokiem gwintu. Zacząłem szukać po necie i znalazłem pare miejsc z częściami używanymi do japońskich marek. Goście znają problem i oferują używki drążków do mojego modelu. Dzisiaj montowałem, sztywne, bez luzów. Również zakładałem nowe końcówki, potem zbieżność. Po wymianie niesamowita różnica w jeździe (miałem już naprawdę niezłe luzy na drążkach i zaczynało to mieć wpływ na zbieżność - brało mi opony z wewnętrzenej strony. Spora różnica w wybieraniu nierówności. Wymiary tegoż drążka, to: długość całkowita 300,5 mm; średnica gwintu do maglownicy: 18 mm oraz skok 1,5 mm. Średnica gwintu do końcówki bez różnicy. Poniżej fotka sprawcy zamieszania: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 To aż trudno uwierzyc ,żeby te drążki tyle kosztowały i to z kolumna kierownicza.Przecież przeważnie w innych modelach to sa dostepne a tu niby w p12 komplet aż kolo 3 tys.I kosztuja nie całe 100 .Wiadomo co marka to inne ceny ale tak meksyk to cieżko w to uwierzyc przecież tyle hurtowni jest i może można dostać taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) Do niektórych modeli P12 jak najbardziej dostaniesz nowy drążek, np. zamiennik Kagera za ok. 75 zł. Lecz tak jak pisałem, niekóre modele P12, w tym o zgrozo mój, wymaga zupełnie innego wymiarowo drążka, którego producent nie przewidział w sprzedaży, jako pojedyńczego elementu. Za używkę płaciłem 150 zł za sztukę i to cenę taką samą podano mi w trzech źródłach w różnych rejonach Polski. Serwisy ASO, jak i niezależne serwisy po podaniu im VIN, z przykrośią potwierdzały, że tylko z przekłądnią. W katalogu Nissana natomiast drążek też występuję z komplecie z przekładnią. Edytowane 10 Lipca 2010 przez Aurelius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 A twój model to P12 HB i jaki silnik? Jaki rok? Po czy przed FL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 A twój model to P12 HB i jaki silnik? Jaki rok? Po czy przed FL? 2002 rok, 1,8 benzyna. Przed FL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 ja widzialem drazki za ok 70 zl firmy 555 na allegro pozdro ja widzialem drazki za ok 80 zl firmy 555 na allegro pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gall_anonim3 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Kurcze a co z częściami Kager czy Sidem? Niedostępne czy nie pasują? Ciekawi mnie to gdyż na przeglądzie też mi wyszedł do wymiany lewy drążek kierowniczy w P12 1.8 z 2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 kup firmy 555 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.