Gość stokfa1 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Witam Mam takie pytanie:czy wałek ssący rozrządu w silniku 2.2 Di jest taki sam jak w 2.2 dCi?? Wogóle czy jest możliwe aby przy przebiegu 160 tys. km poszedł wałek rozrządu. ile może kosztować wymiana całego rozrządu? czy po wymianie rozrządu w nieautoryzowanym warsztacie trzeba jechać z nissankiem do serwisu na komputer?? czy opłacalna jest wymiana i jak silnik będzie pracował po takiej wymianie? te wszystkie pytania są do silnika 2.2 Di pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 stokfa1, tak na szybko http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...7e93b79c#493269 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=rozrz%B1d http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=rozrz%B1d http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...light=rozrz%B1d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Wogóle czy jest możliwe aby przy przebiegu 160 tys. km poszedł wałek rozrządu. Konkretnie, to co się stało z tym wałkiem? Mam takie pytanie:czy wałek ssący rozrządu w silniku 2.2 Di jest taki sam jak w 2.2 dCi?? W silnikach YD nie ma wałka ssącego i wydechowego. Pary zaworów ułożone są w poprzek głowicy. Także oba wałki obsługują po 4 zawory ssące i wydechowe. czy po wymianie rozrządu w nieautoryzowanym warsztacie trzeba jechać z nissankiem do serwisu na komputer?? Jest to wymiana części typowo mechanicznych przy której nie ingeruje się w elektronikę. A więc nie. ile może kosztować wymiana całego rozrządu? Tu w grę wchodzi kaprys wymieniającego. Np. od 100 do 1000 PLNów. czy opłacalna jest wymiana i jak silnik będzie pracował po takiej wymianie? A jak pracuje przed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 MI na przyklad poszedl ostatnio napinacz napędu pompy podciśnienia,który po kolei uszkodzil kolo zębate, łańcuch i pompe, a gdyby nie zawór przy servo to pewnie uszkodzil by servo. Sprawa miala sie tak, ze przy 120km/h zabraklo mi hamulcow i zaczelo rzezic w skilniku. Dojechalem do ASO w Wawie. Naprawa 4500 po rabacie. Nowe rzeczy - łańcuch, napinacz, koło zębate, pompa podciśnienia, uszczelniacze świec (?). całe szczescie, ze uwinali sie 2 dni w wawie, bo zazwyczaj czeka sie namiejsce w ASO ok tygodnia. W sumie to jezdzilem ze 30 tys z czyms tam szumiacym w tej okolicy, ale nie przypuszczłbym, ze tam jest jeszcze jeden łańcuch, bo jest to po drugiej stronie od rozrządu. Teraz juz wiem, ze jak usłysze niepewne dzwieki to lece do ASO na diagnoze, lepiej bylo dac 100 za diagnoze i 500 za napinacz + wymiana niz pozniej 4500. Ale coz, madry polak po szkodzie. Oby teraz jezdzilo sie tak bezawaryjnie jak do tej naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 z gory przeprasdzam za ot bylem ostatnio u znajomego mechanika (tak przejazdem)odkad kupil sobie X-triala to duzo nissanow robi ale mniejsza z tym.w kazdym razie opisal mi dokladnie taki sam przypadek jak mial Bonitez potem sprawdzil u mnie jak to wyglada i powiedzial ze tez juz slychac lancuch od strony pompy : a tydzien predzej bylem na wymianie oleju w serwisie nissana wymiana pod okiem szefa poniewaz brakowalo takiego plastiku w puszce filtra(ale to tez inna historia)no i tym serwisie nic niepokojacego nie slyszeli :zly2: czy jest jakis sposob na zdjagnozowanie tej usterki :?: metalowa rurka do obudowy :?: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Łańcuch od pompy usłyszysz jak "rzęzi" po tej stronie, gdzie jest pompa. Wymiana napinasza i łańcuszka rozwiąże sprawe. Koszt w ASO za czesci ok 600pln. Moze znajdziesz zamienniki. Lepiej wymien to, niz kolo zembate i pompe. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 no istalo sie dzis rano zapalam primerke a tu cos rabie w silniku od strony pompy vacum :kosci: ale nic wyjechalem na droge auto ciagnie zadnych innych objawow wiec pojechalem do roboty na takim rabiacym motorze i w sumie nie sie dalej nie dzialo tylko caly czas walilo cos w silniku po robocie prosto w aso nissana.majster wstepnie wsakazal naped popy jutro czeka mnie wyrok :zly: co wy o tym sadzicie czy to tylko lancuszek i napinac czy cos jeszcze chzcial szybko znac wasze opinie zeby ze mnie jutro za duzo nie zdarli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.