Gość sebapol Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Mam sunny 1,6 E16i i potrzebuje calego gaznika. Moje pytanie to czy to bedzie pasowalo - http://moto.allegro.pl/item333182037_nissa..._3_benzyna.html .Sprzedawca twierdzi ze w dowodzie mial 1,3 ale przeciez w tych silnikach nie było monowtrysku i z tad moje pytanie. Dodam ze numery z przepływomierza sie zgadzaja z moimi.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabeł Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 to niech ten sprzedawca sprawdzi pojemnosc na bloku albo glowicy tego silnika.a poza tym jak masz 1.6 to szukaj 1.6 a nie szczepow jakichs;p pracuje w czesciach i moge zerknac w poinedzialek czy cos jest jak cos to napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebapol Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 ok. A moze orientujesz sie co moze byc przyczyna tego ze jest na benzynie zamulony, na gazie normalnie, przy ruszaniu czasami sie zamuli a potem idzie , zeby w miare plynnie ruszyc trzeba dac mu wiecej obrotow.Wczesniej przyspieszal dosc zwawo praktycznie do konca licznika, a teraz 140 -max. Wymienilem juz prawie pol samochodu (wszystkie filtry, przewodyWN , przepływomierz, sonde, rurki podcisnieniowe, swiece maja 3 miesiace NGK) no po prostu rece opadaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabeł Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 z tego co rozumiem to na gazie idzie normalnie?w takim razie powoli konczy sie silnik,ale to nie jest pewne na 100%.nie wiem moze rzeczywiscie ten gaznik juz sie skonczyl.a mechanicy co na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebapol Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 mechanicy rozkladaja rece... ale jeden powiedzial ze prawdopodobnie to moze byc wlasnie to. Ja mysle ze to jest cos z elektronika, bo jak przełozylem komputer (ten pod fotelem pasarzera)bo prawie go nie kupilem, to przez kilka kilometrow szedl normalnie jak burza i bylem pewien ze to wlasnie komputer mi padl. Lecz po tych kilku kilometrach było tak jak wczesniej czyli mulenie:( równiez jak zresetuje komputer-poprzez odlaczenie klemy przy wlaczanym zaplonie to na krotko jest ok.. mysle ze to jest cos z elektronika sterujaca wtryskiem ale to sa tylko moje przypuszczenia... [ Dodano: Sob 26 Kwi, 2008 21:17 ] mechanicy rozkladaja rece... ale jeden powiedzial ze prawdopodobnie to moze byc wlasnie to. Ja mysle ze to jest cos z elektronika, bo jak przełozylem komputer (ten pod fotelem pasarzera)bo prawie go nie kupilem, to przez kilka kilometrow szedl normalnie jak burza i bylem pewien ze to wlasnie komputer mi padl. Lecz po tych kilku kilometrach było tak jak wczesniej czyli mulenie:( równiez jak zresetuje komputer-poprzez odlaczenie klemy przy wlaczanym zaplonie to na krotko jest ok.. mysle ze to jest cos z elektronika sterujaca wtryskiem a moze sam wtryskiwacz, ale to sa tylko moje przypuszczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kit Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Z tym ze to z tej aukcji to na pewno nie jest gaźnik z 1.3. To wyglada identycznie jak wtrysk z 1.6 Mam w garażu ten wtrysk od 1.6 i moge go poszukac zeby porównac ale to wyglada na 99% tak samo. Napewno nie jest to gaźnik z 1.3 Dziwi mnie to co koleś pisze bo w 1.3 nie było monowtrysku, inna sprawa ze blok 1.3 i 1.6 rozni sie tylko wysokoscia i wielkoscia wejsc przy kolektorze ssacym - przy wydechowym juz sa o dziwo takie same. Rownież praktycznie wszystkie rupiecie (osprzet) podchodzi bez problemu :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.