Gość bartek__dg Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 witam :one: mam problem z klaksonem gdy go wcisne to tylko cyka a nie trabi :< co moze byc przyczyna :?: .Z gory dzieki.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 bartek__dg, jeśli cyka to musisz go rozebrać i wyczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 ale "cyka" Ci klakson czy przekanik klaskonu? bo jesli przekaznik to sprawdz polaczenie z klasonem (moze jakies styki zasniedzialy poprostu)... a jesli klaskon.... hmmm to w sumie zrob to samo mozesz jeszcze sprobowac podpiac klason na krotko do aku i zobaczyc czy sam klason nie wymaga wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Na 99% styki mi też cykało i poruszałem trochę kablem od klaksona i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek__dg Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 podlaczalem na krutko i tez tylko cykaja a odkrecic je to nie bedzie latwo ale sprobuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hallmanneq Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam. Mam podobny problem. Do klaksonu dostałem się po odkręceniu prawej, bocznej lampy (tej w kształcie "trójkąta") i okazało się że jest w proszku- dosłownie. Zakupiłem nowy i zabrałem się do montażu. Jakież było moje zdziwienie, gdy przewód od starego klaksonu okazał się pojedynczy ?! Tzn spodziewałem się doprowadzenia + i - a tu klops :/ Czy ktoś potrafi rozszyfrować tajemnicze znaczki na stronie EL-54 manuala do K10tki ?? Gdzie podłączyć drugi przewód od klaksonu? Nie chciałbym rozpruwać wszystkiego, ani kłaść nowych kabli, skoro stara instalacja może ciągle działać. Z góry dzięki za odpowiedz. pozdrawiam p.s. Za radą "Elektroniki dla opornych" spróbowałem zamknąć obwód na obudowie silnika i karoserii-- i nic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 hej, klakson w micrze jest masowany do karoseri, dlatego też idzie jeden przewód do niego, ja miałem 2 klaksony po prawej i po lewej stronie a sprawdz jeszcze kontrolką (zarówka z kablem czy owy przewód wogóle podaje prąd , pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hallmanneq Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 hehe dzieki- dałem rade. Tak jak mówiłeś- jest masa na karoserii, tylko 99% śrub było tak zaśniedziałych/zardzewiałych, że nie przewodziło prądu. Dobry pilnik i WD40 załatwiło sprawę. Teraz brzęczy, aż miło. Dzięki za pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.