Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Przepływomierz Lublin


Gość Konstruktor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Konstruktor

Wiem wiem dużo jest tematów na temat niego ale pytanie bo nigdize takowego nie znalazłem:

 

Czy da się go samemu wymienić?? Nie trzeba go adaptowac?? I czy jest ktoś z Lublina kto mógłby mi pożyczyć na chwile przepływomeirz aby sprawdzić czy zmiana spowoduje że silnik będzie nie gasł.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto 29 Kwi, 2008 19:16 ]

Upss przepraszam dwa razy sie temat zapisał prosze o usunięcie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da się go samemu wymienić??

Da, nawet dla laika. To raptem cztery śuby i odpięcie jednej kostki

 

Nie trzeba go adaptowac??

Nie trzeba

 

I czy jest ktoś z Lublina kto mógłby mi pożyczyć na chwile przepływomeirz aby sprawdzić czy zmiana spowoduje że silnik będzie nie gasł.

Jestem z Wawy, niestety dla Ciebie

 

PS Jak bedziesz pewny, że to przepływomierz i będzesz chciał kupić nowy ( kupiony w marcu, ale załozony tylko celem sprawdzenia podczas jazdy i spalania, a także podpięcia pod komputer ) to napisz na priv, dogadamy się.

W dziale SPRZEDAŻ CZEŚCI, jest gdzieś mój post z numerami i wszystkimi informacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie mysle czy jest sens wogóle aby sprawdzić czy on gdzieś się nie zapchał czy coś takiego?? Mozna go rozkręcic i sprawdzić wyczyścic??

Sens jest, tylko żeby tak było, musiałby łapać jakieś lewe powietrze np przy styku z obudową filtra powietrza, a to raczej skutkowałoby zamuleniem auta, albo masakrycznym spalaniem.

O czyszczeniu ktoś pisał, że czyscił sprayem do gaźników, ale czy to był tylko efekt placebo czy faktycznie pomogło, trudno stwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim przykładzie powiem że czyszczenie takim środkiem do gaźników pomaga (oczywiście bez zadnej mechanicznej ingerencji).Auto płynniej wchodzi na obroty i nie ma szarpania.Przepływomierz to nader delikatna rzecz i byle śmieć może spowodować że jego praca nie będzie płynna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są trzy powszechnie znane prawdy, święta prawda, cała prawda i gó...no prawda. I w tym przypadku to jest właśnie ta ostatnia. Wiem bo sam wymienialem zamieniałem i nic się nie dzieje.

Jeżeli o adaptacji mówią "spece" z ASO, to chyba nie powinienem się dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Konstruktor

Wiecie co wkurzyłem sie i sam zrobiłęm linka była zbyt luźna i poprostu silnik gasł...... Nawet mechaniory w ASO tego nie wiedizeli ale ejstem the best :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Konstruktor

Linka gazu. No ale dzisiaj odpalałem z rana i kurcze tracił oborty po kilkukrotnym przy gazowaniu wkońcu złapał obroty i trzymał je. Podczas jazdy zapaliła mi się ZNÓW kontrolka check engine. Ja nie wiem co to może być. Czy to ta linka spowodowała zapalenie tej kontrolki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... moja też ma linkę gazu :)

 

Powinien Ci trzymać obroty na biegu jałowym niezależnie od naciągu linki - teraz je sztucznie podniosłeś, ale jak się "przyzwyczai" to wróci ta sama sytuacja...

 

Podepnij się pod kompa to prawdę Ci powie ;)

Może to sonda pada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Konstruktor

Ale linka była naprawdę luźna to na 100% niemogło być przyczyną tych gaśnieć?? Czy jak mówią ciągle mechaniory w ASO że te przepływka??

 

[ Dodano: Nie 04 Maj, 2008 18:33 ]

Aha aby nie zakłądac juz tematu co to jest jak patrząc na samochód po lewej stronie jakies paski i kółeczka na któych one tam sie przesuwaja umnie to strasznie piszczy.

 

[ Dodano: Nie 04 Maj, 2008 18:58 ]

Aha no i zapalaiła mi się ontrolka CHECK ENGINE.... ale autko jeździ tak jak jeździło moc ma itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciąg linki na pewno nie jest przyczyną gaśnięcia.

Falowanie obrotów to typowa oznaka kończącej się przepływki, ale warto sprawdzić - może to coś mniej kosztownego. Podepnij pod kompa (tym bardziej, że Check się świeci) a dowiesz się o co chodzi (przepływomierz, sonda lambda czy coś innego)

 

Patrząc od przodu auta, po lewej stronie masz paski od wspomagania/alternatora/klimy - pisk świadczy o: zużyciu paska lub złym (za małym/za mocnym) naciągu.

Kiedy ostatnio miałeś wymieniane paski?

Kosztuje to grosze, a to nic przyjemnego np. stracić wspomaganie na zakręcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak odepne przepłwkę i zapale silnik i gdyby była walnięta przepływka to mi może przestać gasnąć??

Odepnij i się przekonaj. Jeżeli to faktycznie przepływka, objawy powinny ustąpić, ale wyskoczy Ci check silnika i tak czy siak, na komputer będziesz musiał podjechać :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wyskoczy Ci check silnika i tak czy siak, na komputer będziesz musiał podjechać :diabel:

 

I tak juz mi wyskoczył :)

 

no to nie ma się nad czym zastanawiać - działaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Glinuś

Przed wymianą łańcuszka kontrolka Check u mnie nie paliła się ani razu,ale nie we wszystkich modelach tak jest (jest sprana bo kiedyś nie zapiąłem kostki na przepustnicy i wyskoczyła)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpięcie przepływomierza nie da rezultatu i tak komp potraktuje go jako bląd i dobierze sobie w inny sposób albo przepustnicą albo wejdzie na pracę awaryjną ale i tak nie zmieni to jego ustawień no chyba że uda ci się wyskoczyć całkowicie po za jego ustawienia ja proponuję wymyć przepływomierz założyć z powrotem sprawdzić błędy na zworkę i jak wszystko w kompie gra to można podłączyć pod sądę woltomierz i aprawdzić jak pracuje sąda na wolnych obrotach może lekka regulacja wolnych obrotów wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstruktor może być wiele przyczyn ale najbardziej prawdopodobne to dwie bardzo brudna dysza wolnych obrotów a CO ZA TYM IDZIE ADAPTACJA SONDY LAMBDA ALBO czujnik ssania śruba regulacyjna została podniesiona ze względu na "starość" i zmieniły jej sie parametry jeśli to nie zadziała to pomyślimy dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Konstruktor

Ale mechanicy mi już ze 2 razy "uczyli" zawór wolnych obrotów aby trzymał te obroty to co znów się stało przecież po miesiącu się nie zabrudził znów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...