ara502 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nic niepokojącege niesłychac od strony mostu. Wiec doleje dodatku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Panowie, czy jeśli chcę dolać do chłodziwa 5L koncentratu to muszę spuścić cały i rozcieńczyć na zewnątrz czy mogę upuścić tylko 5L wody z obiegu? od wiosny jeżdżę na wodzie, nie było pod ręką płynu akurat jak silnik wymieniałem ... i zima mnie zaskoczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Upuść i dolej samo sie wymiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 od wiosny to pewnie ladny syf sie zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 niby czemu jakiś syf ma sie zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Woda przegotowana była ... Prawdę mówiąc to nawet nie bardzo jest możliwość spuszczenia całej cieczy z bloku Dzisiaj ma być tylko -2C ... jutro zadziałam, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Dawno temu kolega z wydziału chemia PW pokazał mi w temp. pokojowej różnice w lepkości wszystkich trzech. Syntetyk, półsyntetyk , mineral. Widać różnice gołym okiem! Syntetyk jest najrzadszy. tylko to nie te czasy, już nie te dzisiaj oleje tzw. syntetyczne jak i tzw. półsyntetyczne to nic innego jak jednorodna baza HC znaleść olej na 100% bazie PAO.. to już prawdziwe wyzwanie i do tego za niełałe pieniądze jedynie olej mineralny pozostał.. olejem mineralnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 niby czemu jakiś syf ma sie zrobić? rdza? szlam kotłowy? W piątek widziałem wodę spuszczoną z mondeo, strasznie to wyglądało, taka rdza w "płynie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 to przed spuszczeniem wypłukać VPS ENGINE FLUSH , a potem zalać koncentratem lub gotowym a jak ktoś ma warunki to woda pod kran i płukać bieżącą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 no ciężko będzie całość spuścić ... są dwie śruby w bloku, ale ponoć lepiej ich nie dotykać ... spuszczę ile się da i doleję koncentratu, jeśli proporcja wyjdzie za mała to powtórzę wczoraj chciałem to zrobić ale rozrusznik padł ... dzisiaj pojazdówka z Jeepami była i dopiero naprawiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Z mojej skrzyni zleciało jakieś 4,8l oleju. Udało się upchać jakieś 5,3l. W reduktorze był świeży więc nie ruszałem widać poprzedni mechaior uznał że jest to zespół naczyń połączonych :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Przemek, czy Valvoline zmienił opakowania (etykiety) Max Life'a ostatnio? wiosną był w tych z lewej a dzisiaj dano mi te z prawej , nigdzie nie jest napisane czy to do benzyny czy do diesla ... kobitka podała mi ten i tyle jakbyś mógł sprawdzić byłbym zobowiązany na kolory butelek nie patrz, aparat mi się sp....ył i zamiast czerwonego widzi pomarańczowe teraz, na górze i na dole to ta sama butelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Maxlife jest czerwony DuraBlent jest niebieski VR1 Racing jest czarny SynPower jest srebrny ważne że czerwona butelka Edytowane 4 Grudnia 2014 przez SieneK_68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 wiem, że czerwony na dolnym zdjęciu o różnicę w naklejkach pytam, czy to nie do diesla przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) do diesla powinien być MaxLife Diesel Motor Oil SAE 10W-40 ale na etykietach nie ma dopisków Diesel Motor Oil Edytowane 4 Grudnia 2014 przez SieneK_68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 dzwoniłem do sklepu ...uff jeśli jest dopisek "diesel" to diesel jeśli nie ma nic ... to benzyna https://www.google.pl/search?q=max+life+10w40&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LX-AVImhE8fePYyogZAF&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_ https://www.google.pl/search?q=max+life+10w40&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LX-AVImhE8fePYyogZAF&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=max+life+10w40+diesel&imgdii=_ na dieslu jest niebieski "wyróżnik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) już nie ma kolorowych wyróżników ,jest tylko napis diesel lub go nie ma , na drugim zdjęciu nowa butelka jest po prawej nowe butelki nie maja kolorowych pasków na górnej części naklejki tylko napis nad specyfikacjami proszę uwazać na firmę z wawy nazwa zaczyna sie na petrostar .... i sprzedaje delikatnie mówiąc lipę , nie tylko valvo .. ale i innych marek Edytowane 23 Grudnia 2014 przez siara74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CE1 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Witam, moje pytanie brzmi. Olej do tylnego mostu z LSD. Znalazłem Castrola 75/140: a) czy to dobry olej do tej przekładni? niektórzy sprzedawcy proponują wcisnąć specjalny dodatek do przekładni LSD, czy jest to konieczne? Czy wystarczy sam olej. c) ile taki olej moze kosztowac? d) ile wchodzi do mostu? 2L starczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Chyba lepiej zalać już gotowym olejem dedykowanym do przekładni z LSD tutaj masz więcej danych http://www.valvoline.pl/polish/lubricant_advisor skorzystaj z opcji "marka, model itd..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A co myślicie o oleju Shell Spirax s4 (do skrzyni i reduktowa) - 75w90 jest, Gl4 jest - tylko zastanawiam się nad tą notą (do aut wieśwagena - co to za różnica?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 do skrzyni może być 75W/90 niektórzy producenci podają 80W/90 ale do reduktora to raczej ATF tak podaje Valvoline a tak gulf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja mam i w manualnej skrzyni i w reduktorze ATF od Valvo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek83 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja się zdecydowałem na taki zestaw: Skrzynia: TOTAL Transmission SYN FE 75W90 Reduktor: Valvoline MaxLife ATF Dexron IID IIE III (ponoć następca Maxlive ATF) Most przód: Valvoline Axle Oil GL5 80W90 (Czyli Valvoline Gear Oil) Most tył: Olej Valvoline GL5 80W90 LS LSD Całość to niecałe 400zł więc nie ma tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajwer Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam u mnie w terrano 1 olej ani żadne płyny nie były wymieniane od 6 lat bo auto stało przez ten czas powoli będę wymieniał i mam pytanie czy mogę wlać olej 10w40 od diesla liq moly mój silnik to 2,4 LPG oraz ile litrów się mieści bo akurat mam 5 litrów niepotrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Jeżeli przez 6 lat nie zrobiłeś nic w temacie oleju, to raczej niczym bardziej już nie popsujesz najlepiej byłoby się dowiedzieć co było wlane 6 lat temu 10W40 będzie O.K. niektórzy producenci polecają nawet 5W30 lub 5W40 na twoim miejscu sprawdziłbym resztę: mosty, skrzynia, reduktor tam wszędzie idzie ten sam olej 75W90 lub 80W90 nie wyższy niż GL4 chyba że masz z tyłu LSD to lejesz 75W90 lub 80W90 z rozszerzeniem LS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.