Gość Lasswel Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Witam!!! Tak jak w temacie. Dzieje sie tak w 1.5 DCi. Spaliny zawsze czuje, gdy po ostrej jezdzie zwolnie i jade pozniej spokojnie. Wydech zostal sprawdzony, wiec cos z komory silnika??? Maciej moze jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 wiec cos z komory silnika??? Sprawdź szczelność przewodów powietrznych od turbo. W nich jest zawsze troszkę oleju. Także przy full temperaturze będzie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 a moze jakas nieszczelnosc bagaznika i zawirowania powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Glinuś Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Też myślę że mogą to być przewdy od nadmuchu a i sprawdż filtr kabinowy.Próbowałeś przejechać z wyłączonym nadmuchem-też tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lasswel Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 powiem wam, ze spojrzalem tak pobierznie pod auto....i moim oczom ukazal sie jakis wyciek.....ciekaw jestem co to takiego, w przyszlym tygodniu jade na kanal...moze po ostatniej wymianie filtrow, mechanik zle dokrecil np. filt paliwa?????? [ Dodano: Nie 04 Maj, 2008 17:41 ] dodam, ze spokojnie dlonia moglem dokrecic filtr oleju...Odkrecilem oslone silnika i zauwazylem, ze tam gdzie sie wylewa olej jest wyciek....wiec...ciekaw jestem czy mechanik spartaczyl sprawe, czy cos zaczyna sie dziac z moim silnikiem......Wymiana byla przeprowadzona 20.03, a dopiero teraz wyciek...hmmmmmmmm jutro z samego rana jade do serwisu nissana, dam znac [ Dodano: Pon 05 Maj, 2008 13:17 ] Juz wiadomo o co chodzi po pierwsze wyciek byl spowodowany niedkoreceniem filtru oleju i miejsca gdzie sie spuszcza olej. po drugie, co bardzo mnie boli serwis zdiagnozowal skad docieraja spaliny do kabiny.....Siadlo TURBO...jest nieszczelne. koszt regeneracji to okolo 2500 zl...Wiec zastanawiam sie czy nie wstawic odrazu wiekszego turbo np. z 1.9 DCi. Ale ciekaw jestem czy pasowalby do kolektora......i jakie inne modyfikacje musialbym poczynic aby wszystko zadzialalo....zna ktos ten temat???? [ Dodano: Pon 05 Maj, 2008 16:04 ] bylem u niejakiego Tadeusza Myszkiera, znany rajdowiec, wielkrotny mistrz Polski w wyscigach rajdowych.....mechanik... Regeneruje roweniez turbiny. Popatrzyl i powiedzial, ze Turbo wyglada w porzadku....Powiedzial, ze nic nie zauwazyl....W serwiscie mowili, ze widac rozszczelnienie turbiny, bo jest jakis smar.... Acha, w seriwsicie umyli mi silnik, bo od tego wycieku oleju troche sie zapaciakalo....wiec moze dlatego Myszkier nie mogl nic zauwazyc...ale na wszelki wypadek umowilem sie z nim na czwartek....bedzie mial wolny kanal... [ Dodano: Wto 06 Maj, 2008 21:20 ] Witajcie, Dzisiaj troche rozlukalem sprawe czy w serwisie nie chcieli mnie naciac na kase.....ale z tego co sam zobaczylem to raczej nie....widac czarny ogar, widac ze Turbo jest rozsczelnione.... podaje linka ze zdejcieami, zdjecie nr1 pokazuje roszczelnienie: http://foto.onet.pl/67mgo,5koo0kg0bohc,etxv6,u.html#etxv6 zdjecie nr2. tutaj ciekaw jest co to moze byc??? pod nr2, do czego jest to regulacja?? Moze doladowania???? http://foto.onet.pl/67mgo,5koo0kg0bohc,etxv6,u.html#etxv9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.