Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] obnizenie zawieszenia i podsterownosc ?


INC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od kilku dni smigam na obnizonym o 40mm zawieszeniu, wszystko ladnie pieknie, twardo cholernie. zakrety lyka jak marzenie bez przechylow, boki na recznym ida ladnie. ale...

wlasnie zawsze jest ale :)

zauwazylem ze almera sie zrobila bardzo podsterowna.

ma ktos jakies pomysly co z tym mozna zrobic ?:) moze pochylenie kol w negatyw cos pomoze ? tylko czy da sie to zrobic na standardowych srubach, czy moze trzeba kupic dodatkowe. moze jakis stabilizator na tyl ? ale nie wiem czy w zawieszeniu scotta russela cos takiego zda egzamin. moze ktos juz przez to przechodzil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiła sie podsterowna czy nadsterowna bo piszesz o stabilizatorze na tył :?: Nadsterowna mogla sie zrobić bo środek ciężkości auta, podczas jazdy w zakręcie, bardzo mało zmienia swoje położenie względem osi pojazdu, co skutkuje mniejszym dociskiem zewnętrznego koła do nawierzchni. Podobnie jest z podsterownością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiła sie podsterowna czy nadsterowna bo piszesz o stabilizatorze na tył :?: Nadsterowna mogla sie zrobić bo środek ciężkości auta, podczas jazdy w zakręcie, bardzo mało zmienia swoje położenie względem osi pojazdu, co skutkuje mniejszym dociskiem zewnętrznego koła do nawierzchni. Podobnie jest z podsterownością.

 

podsterowna - z tego co wiem i co udalo mi sie wygooglac o sentrach, to na podsterownosc ma wplyw tylny stabilizator. chyba ze cos pomieszalem.

nawet napisane bylo ze zdjecie przedniego drazka (!!) powoduje zmniejszenie podsterownosci.

 

napewno mi o podsterownosc chodzi, przod bardzo ucieka w zakrecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INC to taki urok, ze po obnizeniu łatwiej sie skreca i auto ma mniejszy promien skretu. Kwestia przyzwyczajenia :)

 

no ok, ale czemu jak mocniej docisne na wyjsciu z zakretu to bardziej przod wynosi niz przed obnizeniem :) chyba ze moze teraz zakrety z wieksza predkoscia robie i nie zwracalem uwagi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INC raz predkosc, dwa z przyzwyczajenia za mozno skrecasz kiere :)

 

no to trzeba zmienic przyzwyczajenia ;] dzieki, uspokoiles mnie

tak to wyszlo:

majlofrh0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie. Jeszcze tylko zderzak od SR lub GTI i będzie cacy.

 

najpierw to musze prawy bok wyklepac :wink: ale tego na tych zdjeciach nie widac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to trzeba zmienic przyzwyczajenia ;] dzieki, uspokoiles mnie

tak to wyszlo:

no INC no nie mogę się doczekać jak tego killera na żywo zobaczę :D ...odezwij się jakoś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to trzeba zmienic przyzwyczajenia ;] dzieki, uspokoiles mnie

tak to wyszlo:

no INC no nie mogę się doczekać jak tego killera na żywo zobaczę :D ...odezwij się jakoś ;)

 

ale tylko z lewej strony ladnie wyglada :D trzeba sie wreszcie ustawic jakos ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie to ja nie mam takich problemów, o których mówisz, tylko czasem mi się zdaje, że jak ostro skręcam to auto skręca jednostajnie a w pewnym momencie dostaje chwilowego "kopa" i zachowuje się jakby dostało w momencie jeszcze więcej przyczepności i w ułamek sekundy autko niepożądanie ostro skręca w wybranym kierunku...ale na szczęście dzieje się to baardzo rzadko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...