INC Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 od kilku dni smigam na obnizonym o 40mm zawieszeniu, wszystko ladnie pieknie, twardo cholernie. zakrety lyka jak marzenie bez przechylow, boki na recznym ida ladnie. ale... wlasnie zawsze jest ale zauwazylem ze almera sie zrobila bardzo podsterowna. ma ktos jakies pomysly co z tym mozna zrobic ? moze pochylenie kol w negatyw cos pomoze ? tylko czy da sie to zrobic na standardowych srubach, czy moze trzeba kupic dodatkowe. moze jakis stabilizator na tyl ? ale nie wiem czy w zawieszeniu scotta russela cos takiego zda egzamin. moze ktos juz przez to przechodzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Zrobiła sie podsterowna czy nadsterowna bo piszesz o stabilizatorze na tył :?: Nadsterowna mogla sie zrobić bo środek ciężkości auta, podczas jazdy w zakręcie, bardzo mało zmienia swoje położenie względem osi pojazdu, co skutkuje mniejszym dociskiem zewnętrznego koła do nawierzchni. Podobnie jest z podsterownością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Zrobiła sie podsterowna czy nadsterowna bo piszesz o stabilizatorze na tył :?: Nadsterowna mogla sie zrobić bo środek ciężkości auta, podczas jazdy w zakręcie, bardzo mało zmienia swoje położenie względem osi pojazdu, co skutkuje mniejszym dociskiem zewnętrznego koła do nawierzchni. Podobnie jest z podsterownością. podsterowna - z tego co wiem i co udalo mi sie wygooglac o sentrach, to na podsterownosc ma wplyw tylny stabilizator. chyba ze cos pomieszalem. nawet napisane bylo ze zdjecie przedniego drazka (!!) powoduje zmniejszenie podsterownosci. napewno mi o podsterownosc chodzi, przod bardzo ucieka w zakrecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 INC to taki urok, ze po obnizeniu łatwiej sie skreca i auto ma mniejszy promien skretu. Kwestia przyzwyczajenia no ok, ale czemu jak mocniej docisne na wyjsciu z zakretu to bardziej przod wynosi niz przed obnizeniem chyba ze moze teraz zakrety z wieksza predkoscia robie i nie zwracalem uwagi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 INC raz predkosc, dwa z przyzwyczajenia za mozno skrecasz kiere no to trzeba zmienic przyzwyczajenia ;] dzieki, uspokoiles mnie tak to wyszlo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Ładnie. Jeszcze tylko zderzak od SR lub GTI i będzie cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Ładnie. Jeszcze tylko zderzak od SR lub GTI i będzie cacy. najpierw to musze prawy bok wyklepac :wink: ale tego na tych zdjeciach nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 no to trzeba zmienic przyzwyczajenia ;] dzieki, uspokoiles mnietak to wyszlo: no INC no nie mogę się doczekać jak tego killera na żywo zobaczę ...odezwij się jakoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 no to trzeba zmienic przyzwyczajenia ;] dzieki, uspokoiles mnietak to wyszlo: no INC no nie mogę się doczekać jak tego killera na żywo zobaczę ...odezwij się jakoś ale tylko z lewej strony ladnie wyglada trzeba sie wreszcie ustawic jakos ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 ogólnie to ja nie mam takich problemów, o których mówisz, tylko czasem mi się zdaje, że jak ostro skręcam to auto skręca jednostajnie a w pewnym momencie dostaje chwilowego "kopa" i zachowuje się jakby dostało w momencie jeszcze więcej przyczepności i w ułamek sekundy autko niepożądanie ostro skręca w wybranym kierunku...ale na szczęście dzieje się to baardzo rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.