Gość EFV Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Witam, Już dwa lata jeżdże moją klAmerką i z 5 razy miałem naprawiane przez fachowców (nie z ASO ) pokrętła od regulacji nawiewu i temperatury. Jednak już podczas ostatniej naprawy powiedziano mi, że blaszki czy coś podobnego niedługo dokonają żywota i nie mam co liczyć na następną udaną reanimiację. Niestety dzisiaj stało się nieuniknione (ja sam zmieniałem pozycję pokrętła tylko dwa razy w roku - zimą na szyby, latem na "korpus", jednak wytłumacz kobiecie, że klimatyzacja nie jest po to by kręcić )... Nawiew działa tylko w jednej pozycji, do pewnego momentu nie reaguje na kręcenie (tzn. nie zmienia nawiewu), później stawia mocny opór, że strach kręcić dalej - wyczytałem, że to dosyć powszechna usterka jednak by nie stosować półśrodków postanowiłem wymienić część odpowiedzialną za nierzadkie wizyty w warsztacie. I tu pytanie - czy http://allegro.pl/item...panel_sterowania_nawiewem.html załatwi sprawę ? Czy może powinienem szukać innej części ?? P.S. Ale kanał, jutro trzeba do pracy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Witam, Już dwa lata jeżdże moją klAmerką i z 5 razy miałem naprawiane przez fachowców (nie z ASO ) pokrętła od regulacji nawiewu i temperatury. Jednak już podczas ostatniej naprawy powiedziano mi, że blaszki czy coś podobnego niedługo dokonają żywota i nie mam co liczyć na następną udaną reanimiację. Niestety dzisiaj stało się nieuniknione (ja sam zmieniałem pozycję pokrętła tylko dwa razy w roku - zimą na szyby, latem na "korpus", jednak wytłumacz kobiecie, że klimatyzacja nie jest po to by kręcić )... Nawiew działa tylko w jednej pozycji, do pewnego momentu nie reaguje na kręcenie (tzn. nie zmienia nawiewu), później stawia mocny opór, że strach kręcić dalej - wyczytałem, że to dosyć powszechna usterka jednak by nie stosować półśrodków postanowiłem wymienić część odpowiedzialną za nierzadkie wizyty w warsztacie. I tu pytanie - czy http://allegro.pl/item...panel_sterowania_nawiewem.html załatwi sprawę ? Czy może powinienem szukać innej części ?? P.S. Ale kanał, jutro trzeba do pracy... zalatwi ale rozsypie sie szybko to tworzywo z ktorego jest to uknute jest strasznie badziewne! mialem u siebie identyczna sytuacje jak rozebralem kokpit i dorwalem sie do tego sterowania to sie zalamalem! ale kupilem poxipol i uzywajac aluminiowych wkladow zmontowalem to ustrojstwo w calosc , oczywiscie odpowiednio wzmacniajac efekt - od 3 lat wsio dziala wiec jesli masz zaciecie do sklejania modeli z tworzywa to dasz sobie rade i z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EFV Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 dzieki. dzisiaj mechanik wymienia, a stary panel tak jak radzisz w wolnym czasie sprobuje do ladu doprowadzic sklejajac odpowiednio bedzie przynajmniej na wszelki wypadek :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ja swój też reanimowałem.Miedziany drut śr.1mm,wiertarka oraz klej na ciepło.Jak dobrze pokombinujesz to lepiej niż oryginał.Najpierw gdzie się dało to skręciłem drutem poprzez wcześniej wywiercone otworki i całość zalałem klejem na ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r-raczek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ja w swojej almerze tino mam ten sam problem. tu sprawa jest z linką od zmiany temperatury. raz sie zagieła i teraz jak dam na maksa na cieplo to nie moge wrócić do zimnego nawiewu. tak jak kolega mówił trzeba bedzie samemu cos wykombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Hej ! A macie może jakąś ściągę jak sie do tego dostać (pokręteł nawiewu)? Mi na tą chwiłe działają ale chciałbym skontrolować w jakim są stanie może uda mi się zabezpieczyć zanim się rozsypią?! Potrzebuję się też dostać do tego schowka na górze bo właśnie urwałem zaczep górnej klapki :029: i chcę to spróbować naprawić (zakup klapki pewnie kosztuje majątek?) Najgorsze jest to że zwiała też sprężyna dociagają ca tą klapkę i boję się że zrobiła to w nieodpowiednie miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Górny: -otwórz schowek,chwyć wewnątrz za niego i pociągnij.Potem rozłącz przełącznik awaryjnych. Pokrętła: -Dolna osłona,ta na otwartym schowku-tak w/w.przez ciągnięcie.Analogicznie reszta plastików osłonowych.Same pokrętła są pod nimi przykręcone na wkręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Górny:-otwórz schowek,chwyć wewnątrz za niego i pociągnij.Potem rozłącz przełącznik awaryjnych. Pokrętła: -Dolna osłona,ta na otwartym schowku-tak w/w.przez ciągnięcie.Analogicznie reszta plastików osłonowych.Same pokrętła są pod nimi przykręcone na wkręty. tak jest w "normalnej" almerce , a pytający ma Tino, tam wydaje mi się, że jest zupełnie inaczej, od momentu wyjęcia górnego schowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość r-raczek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 hej kolego Bodek05 ja rozkrecałem u siebie zeby zobaczyc co z ta linka. musisz odkrecac po kolei wszystkie plastiki z przodu. jak zaczniesz to zobaczysz co jeszcze musisz odkrecic. nie ma obaw Nissan sam z siebie jest prosty w konstrukcji.przy okazji mozesz podokrecac srubki, jesli ci cos piszczy. radze od razu kupic sobie ta paste co klei lekko sruby, zeby sie nie odkrecaly jakby ci sie na trasie zacielo pokretło od sterowania temperatura, bo ja tak mialem, a wtedy zostaje na goracym, musisz zajrzec pod konsole od strony kierownicy i pedałow . tak mniej wiecej nad pedalem gazu jak dobrze popatrzysz to zobaczysz linke. to ona sie przycina. wtedy trzeba ja recznie dociagnac i gitara. to w sytuacji awaryjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 A wielkie dzięki (tak tak w Tince jest ciut inaczej od Almery) A dużo jest z tym zabawy - stracę całą sobotę na to czy nie koniecznie? :?: raczej mam pewne zdolności manualne tylko chęci ciut mniej. Mam jeszcze parę ważniejszych spraw do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.