Gość Piotr witko Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Witam wszystkich Jestem posiadaczem Pathfindera 2,5 diesel Jeżdżąc brakuje mi mocy, te 170 km to troszkę mało Czy możecie mi podpowiedzieć jak zwiększyć, czy to w ogóle jest możliwe ? Z góry dziękuję Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 chiptuning - według tunerów przy indywidualonym strojeniu da sie wycisnąć nawet o.k 200-210KM i +60-70nm a to już czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zajrzyj do dzialu navara. Tam masz troche na temat tuningu tego silniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bova Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 standardowy chip zwiekszy moc o około 30 KM, koszt takiego wynalazku to 3000-3500 pln, mozna to zainstalowac w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawarka1 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Czytam ten post i tak się zastanawiam po co wam w 4 cylindrowym silniku 2,5 pojemności więcej mocy i to zaraz 200 ps i więcej . Mam obok swojego path. 2,5 terrano 2,7 no bmw 530d (194ps) . Pathfinder to nie wyścigówka a już na pewno nie 4 cylindry , moje bmw ma ich 6 i tam jest tylko albo aż 194 ps (no jest trochę lżejsze mimo że kombi) kupując pathfindera wiedziałem o jego mocy i na taką się zdecydowałem , a jeśli idzie o 2,5 dci przynajmniej u mnie jest dobrze z mocą , ale to już każdego sprawa jak zaingeruje w wygląd lub tuning mocy swego autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zawsze lepiej miec pare kucy wiecej niz nie miec, nawet dla bezpieczenstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja mam w swoim powerbox - najprostszy czip oszukujący aparaturę i podnoszący ciśnienie wtrysku. Podnosi on moc o 20%. Facet z serwisu bosch który go montował mówił że do 25% to sprawa całkowicie bezpieczna. Miałem takie powerboxy też w poprzedniej firmie w terrano R20 3,0 di oraz w dwóch pathfinderach 2,5 dci. Wszystkie sprawowały się rewelacyjnie, a terrano to wogóle rewelacja - kto nim jeździł to wie jak w oryginale jest mało elastyczny. Po zamontowaniu boxa -super , elastyczność rewelka a but kosmiczny path 2,5 do pięt nie dorastał. Tak przejeździłem 120 000 km aż się wyniosłem z firmy, ale z tego co wiem śmiga bez problemów dalej. Z aktualnym pathem wcale nie jest tak różowo. Miałem wpadkę z aparaturą wtryskową, myślałem że po dodatkach bio do ON, ale później okazało się że poprzedni właściciel jeździł na odbarwionym opale (w tej procedurze używa się kwasu który niszczy wszystko). Ale podczas naprawy mój mechanik powiedział, że ten powerbox wcale nie jest taki neutralny dla sprzętu. Przy obrotach powyżej 3000 znacznie podnosi ciśnienie wtrysku. Nie odpowiedział mi czy napewno te zaworki się rozleciały od zbyt dużego ciśnienia ale dla bezpieczeństwa odłączyłem powerbox i jeżdżę na standardzie. Rzuciłem nawet temat w dziale silnikowym, ale nikt nie odpowiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.