Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Problem z uszczelką a może z głowicą?


Gość radoslawos

Rekomendowane odpowiedzi

Gość radoslawos

Panowie, czytam i czytam, wertuję całe forum i tak naprawdę widzę że wszyscy którzy zaczynają temat o padniętej uszczelce pod głowicą, kończą temat wymianą lub regeneracją głowicy. W związku z powyższym jak i z tym ze mam rozgrzebane auto i czekam na planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy, prosze o wypowiedzi tych którym problem rozwiązała jedynie wymiana uszczelki (jeśli tacy są)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszlym tygodniu z kumplem wymienialismy w Ga14DE, po wymianie wszystko spoko. A co twojemu dolega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszlym tygodniu z kumplem wymienialismy w Ga14DE, po wymianie wszystko spoko. A co twojemu dolega?
Ale to nie jest 2.0TD - nie rób koledze OT

Chociaż stwierdzenie, o wymianie uszczelki bez planowania... mam mieszane uczucia, nawet w benzynie bym planował a w tym nissanowskim TD to pokusiłbym się nawet o wyrównanie bloku silnika. Taki potrafi być wrażliwy na nierówności... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jak sie ktoś postara, kiedys w MB W123 spawalem bo mi padla i jezdzil potem bez problemu przez 200 tys, potem sprzedalem wiec nie wiem.

 

Slyszalem tez o przypadkach ze szybko padaly po spawaniu w beczkach.

Nie wiem jak jest w nissanach bo nie spotkalem sie nigdy , wiec sie nie wypowiem,

 

ale jak mowie. Zalezy od czlowieka. To jest reczna robota i naprawa u jednego moze byc super a u drugiego kiła..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...