Gość tomeek Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Wyjechalem w niedzielę w piękny dzien Nissanem Almera 1999 1,4 l benzyna. Przejechałem spokojnie 5 km. Nagle silnik zaczął gasnąć i zgasł w ciągu kilku-kilkunastu sekund. Odczucie - tak jakby zabrakło paliwa. W tej chwili głowię się bo ni-rusz nie mogę zapalić. Słysze jak rozrusznik pracuje. Ale w dalszym ciągu tak jakby nie podawało paliwa. Po dłuższym czasie zaczęła migać pomarańczowa kontrolka (chyba symbol oznacza pompe) może ktoś miał podobny problem i wie co mogło się stać i ile to mnie będzie kosztować ? Auto nie jest moje...ale ja je zepsułem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeek Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 auto jest tylko na benzynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeek Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 wskaźnik benzyny wskazuje 1/3 baku. Ale sprawdzę filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Hmmm.. pomarańczowa kontrolka? A to nie jest przypadkiem lampka MIL (Malfunction Indication Lamp) ? Wstaw fotke albo symbol z netu, aajt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 prosta diagnosa pompy paliwa po przekreceniu zapłonu słychac jak cos "bzyczy" jak silnik jak słyszysz cos takiego to pompa sprawna chyba ze nie podaje odpowiedniego cisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeek Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 To nie filtr. Ale jest coś nowego w tej sprawie. Codziennie próbuję zapalić - może się sam naprawi ? .... I wczoraj silnik zapalił. Popracował 7 sekund, ale jak dodałem gazu to zgasł. Co do pompy - to na słuch nie dam chyba rady ocenić-brak mi jakiegoś odniesienia słuchowego. Dzięki za wskazówki, jeszcze trochę poszukam bez pomocy servisu. PS: Podczas krótkiej pracy sinika żaden wskaźnik mi nie pulsował.W załączeniu kontrolka o której wspominałem-na górze(o ile uda mi się dołączyc zdjęcie...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas.ns Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ja obstawiam pompe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 A ja obstawiam na KOMPUTER. Zrób diagnostyke kompa. Miałem ten sam problem w hondzie civic. Jesli zapala sie check engine to obstawiam na komputer. Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 tomeek, jest sporo mozliwosci, z ta pompa wybadaj sluchowo przekrecajac kluczyk na ACC, czyli na pozycje kiedy zapalaja sie kontrolki na szafie. Jak spod tylnej kanapy uslyszysz na 2-3 sekundy bzyczenie silniczka ktore ustaje, to pompa na 80% odpada. Mozna tez zobaczyc czy leje sie paliwo odkrecajac przewod dochodzacy do filtra. Oczywiscie ma to sens kiedy pracuje pompa paliwa. Drugi temat to iskra. Wykrecasz jakas swiece (najlepiej wszyskie 4), kladziesz ja tak by dotykala do masy silnika (chociazby cos metalowego jak przykrywa zaworow). Jedna osoba kreci rozrusznikiem, a druga patrzy czy na zarniku pojawiaja sie iskry. Najlepiej trzymac swiece kombinerkami z izolacja, by byl dobry styk i trzymajacego nie popiescilo Zrobic tak z kazda swieca. Jak paliwo jest i iskra tez, proponuje poszukac mechanika od wtryskow, elektroniki. Ewentualnie odczytac kody bledow, sposobem umieszczonym na forum lub w dziale Zrob to sam. To podstawowe porady, ale awarii podzespolow moze byc wiecej. Wstaw dobrze ta kontrolke, bo ciagle jej nie widac. Jesli czasem pali, to jeszcze nie tak zle z nia. Moze pomozemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomeek Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Dziekuje za wszystkie rady. Wczoraj bylem u mechanika. Najdroższego którego znam, ale zawsze robi mi wszystko w ciągu 1-2 dni i nie wymysla czegobądź. Minusem są ceny jego usług. np Wjazd 50 PLN. No więc podejrzewał jak większość forumowiczów pompę, ale szybko odkrył że jakies przewody paliwowe są niedrozne. Razem 182PLN. 1 godzina pracy + nowe przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.