Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Powazny dylemat ;-)


Gość rossi20

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rossi20

Od dawna mam pomysl i teraz juz czas realizacji ale caly czas problem co wybrac ;-) do wyboru Sunny GTI lub Primera p10 ;-) wybor bylby prosty gdyby nie pomysl od razu grunotwnej modernizacji ;-) sa dwie opcje : sunny GTI z silniekiem sr20VE + modyfikacje na okolo 200 koni lub primera p10 z silnikiem sr20DET (poprozeczny - nie mylic z sr20DE+T ;-) + modyfiakcje na okolo 250-260 koni, chcialbym aby smaochod tez byl praktyczny itd wiec prima tu wygrywa, sunny Ve juz jest , Primy p10 z SR20DET chyba jeszcze nie ma , nie chodzi tu o walke o dziesiatki sekund na 1/4 mili ale zeby po miescie troche poganiac rozne hondy ;-) Zastanawiam sie z Coobciem co zrobic i nie wiem ;-) budzet na same modyfiacje to 10-12 tysiecy .... sunnym VE jechalem wiec wrazenia mile dziwekowe i emocjonalne, mysle ze prima p10 z 250-260 tez bedzie milo jezdzic ... zapraszma do jakiejs dyskusji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sunny wygrywa mniejszą masą i tyle. A jak zauważyłeś Primera jest bardziej praktyczna i była by pionierskim projektem w NKP (jeśli chodzi o DET-a). No i większe zdziwienie w oczach wyprzedzanych kierowców - bezcenne ;) Ja jestem za primą. Wyboru dokonasz sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rossi20

Do tego SR20DET jest o wiele bardziej rozwojowe - wystarczy wymienic turbine na wieksza i juz kilkanascie koni wiecej , a w VE kazdy kon to duze pieniadze i wysilek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ale VE bez turbo, to też duża radocha. Dopieszczony daje 200+/200+, i cóż więcej chcieć w

miejskej :D Primce. Ale Sunniaczek jest O.K. i może być bardziej wyczynowy :D Viva la VE !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość red_shogun

Wg mnie o ile wybór budy to kwestia gustu i potrzeb, o tyle nad wyborem silniczka można by się już dłużej zastanowić.

SR20DET w naszym kraju jest mimo wszysko chyba mniej "niszowe" niż SR20VE, stąd ewentualna dostępność gratów do SR20DE powinna być większa. Jest to jednak silnik z turbo więc z czym chcesz konkurować z wolnossącymi Vtecami? - przecież każdy ci może wypomnieć potem że to nie była równa "walka". Osobiście zainwestowałbym chyba jednak w nowszą konstrukcję czyli SR20VE z Neo-VVL i powalczył w kategorii wolnossącej (choć wtedy jesteś mało "innowacyjny" - SR20VE lata oryginalnie w P12), a jeśli to będzie mało to w przyszłości zabawa w SR20VE+T, no chyba że było by Cię stać na swapa na SR20VET z JDMwej wersji X-trail'a gt :)

 

Do tego SR20DET jest o wiele bardziej rozwojowe - wystarczy wymienic turbine na wieksza i juz kilkanascie koni wiecej , a w VE kazdy kon to duze pieniadze i wysilek

 

Czy SR20DET (z podstawą konstrukcyjną SR20DE) jest bardziej rozwojowe od SR20VE/VET to bym się zastanawiał, na pewno jest tańsze w "rozwojowości" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba że było by Cię stać na swapa na SR20VET z JDMwej wersji X-trail'a gt :)

Może w przyszłym roku :D A na razie bawimy się w wolnossaka ;) OT do czerwonej, sorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...