Gość rossi20 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Od dawna mam pomysl i teraz juz czas realizacji ale caly czas problem co wybrac ;-) do wyboru Sunny GTI lub Primera p10 ;-) wybor bylby prosty gdyby nie pomysl od razu grunotwnej modernizacji ;-) sa dwie opcje : sunny GTI z silniekiem sr20VE + modyfikacje na okolo 200 koni lub primera p10 z silnikiem sr20DET (poprozeczny - nie mylic z sr20DE+T ;-) + modyfiakcje na okolo 250-260 koni, chcialbym aby smaochod tez byl praktyczny itd wiec prima tu wygrywa, sunny Ve juz jest , Primy p10 z SR20DET chyba jeszcze nie ma , nie chodzi tu o walke o dziesiatki sekund na 1/4 mili ale zeby po miescie troche poganiac rozne hondy ;-) Zastanawiam sie z Coobciem co zrobic i nie wiem ;-) budzet na same modyfiacje to 10-12 tysiecy .... sunnym VE jechalem wiec wrazenia mile dziwekowe i emocjonalne, mysle ze prima p10 z 250-260 tez bedzie milo jezdzic ... zapraszma do jakiejs dyskusji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Sunny wygrywa mniejszą masą i tyle. A jak zauważyłeś Primera jest bardziej praktyczna i była by pionierskim projektem w NKP (jeśli chodzi o DET-a). No i większe zdziwienie w oczach wyprzedzanych kierowców - bezcenne Ja jestem za primą. Wyboru dokonasz sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Do tego SR20DET jest o wiele bardziej rozwojowe - wystarczy wymienic turbine na wieksza i juz kilkanascie koni wiecej , a w VE kazdy kon to duze pieniadze i wysilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Ale VE bez turbo, to też duża radocha. Dopieszczony daje 200+/200+, i cóż więcej chcieć w miejskej Primce. Ale Sunniaczek jest O.K. i może być bardziej wyczynowy Viva la VE ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Wg mnie o ile wybór budy to kwestia gustu i potrzeb, o tyle nad wyborem silniczka można by się już dłużej zastanowić. SR20DET w naszym kraju jest mimo wszysko chyba mniej "niszowe" niż SR20VE, stąd ewentualna dostępność gratów do SR20DE powinna być większa. Jest to jednak silnik z turbo więc z czym chcesz konkurować z wolnossącymi Vtecami? - przecież każdy ci może wypomnieć potem że to nie była równa "walka". Osobiście zainwestowałbym chyba jednak w nowszą konstrukcję czyli SR20VE z Neo-VVL i powalczył w kategorii wolnossącej (choć wtedy jesteś mało "innowacyjny" - SR20VE lata oryginalnie w P12), a jeśli to będzie mało to w przyszłości zabawa w SR20VE+T, no chyba że było by Cię stać na swapa na SR20VET z JDMwej wersji X-trail'a gt Do tego SR20DET jest o wiele bardziej rozwojowe - wystarczy wymienic turbine na wieksza i juz kilkanascie koni wiecej , a w VE kazdy kon to duze pieniadze i wysilek Czy SR20DET (z podstawą konstrukcyjną SR20DE) jest bardziej rozwojowe od SR20VE/VET to bym się zastanawiał, na pewno jest tańsze w "rozwojowości" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Dylemat dawno rozwiazany juz. Sunny GTI z SR20VE on board. Z czesciami nie ma zadnego problemu, idziesz do Intercarsu i kupujesz wszystko od reki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 chyba że było by Cię stać na swapa na SR20VET z JDMwej wersji X-trail'a gt Może w przyszłym roku A na razie bawimy się w wolnossaka OT do czerwonej, sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.