Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Wysokie obroty po czyszczeniu przepustnicy


Gość @rtureg

Rekomendowane odpowiedzi

Gość @rtureg

Witam .

Problem jest taki : oddałem Alme na czyszczenie przepustnicy bo falowały obroty na LPG i lekutko na PB , przed czyszczeniem obroty były ok. 800 ( na luzie ) .Teraz jest 1500 i nie można ich zmniejszyć ,mechanik mówi że komp. nie przyjmuje adaptacji . Czy jedynym wyjściem jest wymiana przepustnicy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rtureg, miałem identyczną sytuację w swojej Almerce - po czyszczeniu obroty nie chciały wrócić do normy (przy czym czysczenie i próby regulacji odbywały się w ASO, więc zakładam, że wiedzieli, co robić). Niestety skończyło się na wymianie przepustnicy.

 

Dowiedziałem się od panów z ASO, że te przepustnice często się psują z uwagi na jakiś defekt, w związku z czym Nissan je ulepszył i mocno obniżył cenę nowych - ja za swoją zapłaciłem chyba 400zł z wymianą, silnik też QG15DE. Także dowiedz się w ASO o noty techniczne dotyczące tej przepustnicy, żeby nie przepłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość @rtureg
Także dowiedz się w ASO o noty techniczne dotyczące tej przepustnicy, żeby nie przepłacić.

to znaczy co ? , że mają sprawdzić czy moja była wadliwa ? oto chodzi ?

słyszałem że była akcja wymiany w X TRAILACH a to ponoć takie same

Próbowałem sam zrobić adaptacje ,ale żadnych efektów miała migać kontrolka i nie migała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sushi333

ja mam podobnie, ale widzę że jeżdżąc jest coraz lepiej. Mechanik zwrócił mi uwagę że przez pewien czas, po czyszczeniu bede miał podwyższone obroty zaczęło się od 1800 a teraz już jest ok 1400 i spadają, są momenty że trzymają sie na poziomie 900 wiec spoczko. Dam mu jeszcze troszke czasu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość @rtureg
Adaptacje adaptacją, trzeba jeszcze "wyzerowac" najpierw jej położenie.

 

Zrobiłem "twardy reset" a później wszystko zgodnie z opisem i zadziałało , po adaptacji 800 RPM obroty stały w miejscu ładnie schodziły z wysokich obrotów dopóki silnik chodził to było super, zgasiłem po chwili odpaliłem i... dalej to samo 1400 RPM i "falują" .

Teraz nie chce się nawet tryb serwisowy włączyć :/

 

[ Dodano: Sob 24 Maj, 2008 00:05 ]

NO I d*pa BLADA !!!

Przepustnica nowa jest , a obroty swoje; 1400 RPM i NI HU HU w dół nie schodzą , pany z ASO

rozłożyli ręce i powiedzieli że to dłuższe grzebanie . Poprawiła się dynamika jazdy :) ale nic

po za tym . O CO TU CHODZI :065: Ma ktoś jakiś pomysł ? Może to coś przez instalację LPG ?

 

P O M O C Y !!!

 

[ Dodano: Wto 27 Maj, 2008 19:46 ]

Czy powodem może być czujnik położenia wału ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...