Gość maacieq Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam! Za skorodowane przewody tylnie, które są zmorą primer, zabieram się już od roku, ale w końcu jeden zaczął podciekać czas na wymianę ale to jest duża rzeźba trzeba odkręcać bak i plątać je chyba aż do pompy ABS :/ czy ktoś z was miał doświadczenia, zna koszty, gdzie ewentualnie to zrobić (żeby ułatwić innym adresy wpisać tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=508509#508509 ) dzięki z góry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 spokojnie. Kupujesz przewod i wymieniasz, nie jest to trudne, ja wymienialem jeden bo urwalem, zajelo to moze z pol godziny. Nie trzeba ciagnac do pompy, za filtrem powietrza na karoserii są złącza przewodów i tylko tam dociągasz. Jak bys mial ciagnac do pompy to bys sie rostroju nerwowego nabawił przy wyginaniu ;-) No chyba ze tam Ci tez zardzewialy. Ja kupowalem przewody w Intercarsie, cos kolo 50zl za sztuke, ale nie pamietam ile m. Wiem ze starczyl na styk i koncowki pasowaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 w sklepach są przewody coś koło 4 m. miedziane i to w zupełnosci starcza troche gimnastyki i wyginania jest ,zbiornika nie trzeba demontować ja go tylko popusciłem na opaskach ,dobrze umocuj przewody do podwozia... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Chłopaki mają stanowcza racje. Podnieś maskę do góry i lekko wychyl głowę za silnik. Są tam złączki od tylnych przewodów hamulcowych. Ja powiem Ci tak do swojej P10 - 2.0 D SLX kupiłem 2 przewody jeden był jak dobrze pamiętam 3,3 a drugi 3,8 metra. Zawsze można wziąć o 10 - 15 cm dłuższe to sie potem je odpowiednio dognie. Za oba przewody dałem 110 zł + mechanik 160 zł. Choć potem jak to obejrzałem jest to niezbyt trudne i można zrobić to samemu Byle dokładnie bo w końcu mówimy o hamulcach. Jeżeli potrzebowałbyś jeszcze rady pisz. Szczerze interesuje mnie to jak sie rozwiąże Twój problem, jak coś napisz później co wyszło i za ile to porównamy usługi ... Pozdro Ciseq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 wielkie dzięki, ciekawe bo myślałem że w IC będą tylko gumowe i że się nie da tylko na metry:) Niestety śurba od baku jest tak zastana że nie idzie go pouścić dlatego już raz zrezygnowałem z tej roboty:( a palnikiem koło baku nikt nie chce operować... miał ktoś z tym doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 mała szczotka druciana,WuDa,dobry klucz ,powoli prawo lewo jestam co kręcic powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 dzięki powoli wszytko jasne. Dzwoniłem do IC chcą mi sprzedać 2 po 4,1m i teraz pytanie czy te dorobione końcówki końcówki są na tyle ważne że muszę "utrafić" odpowiednie długości czy kupić dłuższe i ciąć w razie co:) Może w książce Haynes'a znajdę odpowiedz co do długości... bo bałbym się że na w dieslu Ciseq'a mogą być inne długości niż u mnie w GA16 i chyba bede musił kupić z większym zapasem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Posłuchaj .... Przewody hamulcowe nie są do docięcia !!! To tak na przyszłość maja one końcówki z gwintem bodajże 10 albo 8 z tego co pamiętam była to 10 - Łatwo sprawdzić ... Jeżeli nie wiesz jakie są długości tych przewodów, a masz np. możliwość podniesienia auta na podnośniku to podnieś metrówka 5m i lecisz .... ja z mechanikiem tak robiłem tyle ze do wyniku dodaj jakieś 20-30 cm bo taki odcinek będzie można swobodnie dogiąć gorzej jak braknie te 30 cm ;/ Co do odkręcenia starych końcówek (pokaże fotkę jak moje wyglądają) to mechanik wziął przecinak do metalu uciął przy gwincie potem WD - 40 jeszcze trochę WD - 40 młotek ;d popukał i nasiadówką - odkręcił tylko uważaj jak odkręcasz od tylnego "kolektora", lepiej go nie uszkodzić bo bonusowe koszta. Po za tym jeżeli masz budę sedan typu SLX 4 to nie powinno być raczej różnicy w długościach przewodów - mimo różnicy silnika. Nissan raczej nie puszcza 5 różnych modeli rozwiązań tylko ze względu na silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 hmm a czy one czasami na korektorze się nie kończą a za nim nie zaczyna się nowy odcinek?? czyli są z 2 cześci na przykłąd?? bo mi podcieka praktycznie przy samym kole ale chcę wymienić komplet:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Kończą się, możesz wymienić tylko od koła do korektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Kończą się, możesz wymienić tylko od koła do korektora. na takim odcinku mi puścił przewód... ktoś zna "pi razy oko" długości tych krótkich to bym już zamówił komplet 4 przewodów 2 długich i krótszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.