Gość dmx81 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 witam pierwszy post na forum i mam pare pytan: 1. mam problem z obrotomierzem, wskazuje albo zero, albo maksa, albo skacze sobie dowolnie, poczytalem ze moze to byc wina kondensatora... tyle ze z moim jest tak, ze jak dociskam przycisk do nastawiania zegarka, to obrotomierz w miare wskazuje dobrze, jak moge sobie z tym poradzic? 2. nie dziala mi ten elektorniczny zegarek, podswietlony jest, ale brak na nim cyferek 3. jakie rozmiary glosnikow moge dopasowac na przod?, bo te co mam zamontowane to nie nadaja sie za bardzo do grania. jesli ktos ostatnio kupowal, to moze poprosze o link na allegro z konkretnym modelem:) w razie gdyby trzeba bylo sciagac deske rozdzielcza, poprosze o porade gdzie szukac srubek gdyz jestem w tym amatorem i nie bardzo sie orientuje co i jak, dziekuje za cierpliwosc zapomnialem zapytac tez: 4. gdzie moge znalezc wykaz z rozmiarami opon jakie moge zalozyc (mysle np o 195 szerokich) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 dmx81, na forum znajdziesz odpowiedz na WSZYSTKIE Twoje pytania, wystarczy uzyć opcji szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 nie potrafie znalezc nic o zegarku elektronicznym... jego podswietlenie dziala, ale brak cyferek, co to moze byc i jak to naprawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszz Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 jeżeli chcesz odkręcić panel z zegarami musisz również odkręcić środkowy panel ten gdzie masz radio, gdyż na niego zachodzi kilka zaczepów.. pozdro, miłego grzebania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...