Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Navara czy może coś innego?


Gość doge
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość peter182

doge jak chcesz jakas jazde probna to mozemy sie umowic :) ja jestem z ostroleki i navke kupilem 2 miesiace temu... i dostalem dobry upust w salonie w wawie (taki ze zaden multisalon nie dalby rady)... cos to pisz a sie zgadamy pozdro

 

[ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:18 ]

a co do jazdy z 4x4 na suchym asfalcie to jest tak ze nie ma mechanizmu roznicowego miedzy przodem a tylem i opony sie scieraja... a dodatkowo lepiej nie przeciazac calego mechanizmu przeniesienia napedu bo sie grzeje i tyle :) ale w zupelnosci wystarcza na tyl... na poczatku w deszczu radze uwazac :) pozdrawiam wszytkich maniakow...

 

p.s. mam manuala i nie wzialbym automatu... lubie pomachac wajha :D no i spalanie w trasie 9 miasto 11-12 chociaz po miescie to malo jezdze pozdrawiam

 

[ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:21 ]

a co do zabudowy to wedlug mnie snug top xtr jest najlepsza najladniejsza no i najdrozsza chyba... ale warto (z pilocika otwierana)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GRZEGORZ36
jak najbardziej prawo tego nie zabrania ;)

 

czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego?

można tylko po co :?: no chyba że masz opony gratis

na ośnieżonej drodze jak najbardziej pewne prowadzenie ;)

na tzw wodzie w mojej ocenie - lato opony nokiany nie ma potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość buli107

Apropo Navarki, wczoraj zmieniałem koło ( flak ), łatwo, szybko i bezproblemowo :) Potrzebny tylko koc lub mata w celu zdjęcia a potem założenia zapasu na łańcuch. Łatwizna. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jasiek25
czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego?

 

pytanie jest czy na suchym potrzeba 4x4 ?? bo ja w swoim 85 % zimy jezdiłem na tyle .. nawet po mokrym zima i dawałem rade :) a na suchym 4x4 ?? w jakim celu ?

 

navarka jest boska i niezamienił bym jej na nic innego .. ostatnio smigałem poplazy niedaleko mnie ... troche wody troche piachu .... i na osi dałem rade bo niebło jak sie zakopac :) ale zabawic sie zawsze mozna .....

 

manual ma całkiem godne spalanie tak wiec panowie niewiem czy wzioł bym automata :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego?

 

nie mam takiego auta, ale strzelam, ze jak sie włączy 4x4 to blokuje sie mechanizm róźnicowy i przy skręcie troche by przodem potrzęsło, bo opony by sie nie ślizgały, no i przy okazji został by na asfalcie ładny ślad bieznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DamianP
czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego?

 

nie mam takiego auta, ale strzelam, ze jak sie włączy 4x4 to blokuje sie mechanizm róźnicowy i przy skręcie troche by przodem potrzęsło, bo opony by sie nie ślizgały, no i przy okazji został by na asfalcie ładny ślad bieznika

 

prawie dobrze strzelasz ;) po prostu centralnego dyfra NIE MA! tak jak np. w patrolach czy klasycznych land cruiserach serii 7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość buli107

No jest to na pewno plus 200-ek, jednakże po teście 200-ki ostatnio kamień z serca mi spadł, upewniłem się że dobrze zrobiłem wciągając nysę, no ale to już rzecz subiektywna. Tak na marginesie myslałem o 200-ce dla małżonki ale ona nie chce o tym słyszeć nawet.A szkoda.Fajnie by było, jakbym ja navką śmigał a żonka 200-ką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doge jak chcesz jakas jazde probna to mozemy sie umowic :) ja jestem z ostroleki i navke kupilem 2 miesiace temu... i dostalem dobry upust w salonie w wawie (taki ze zaden multisalon nie dalby rady)... cos to pisz a sie zgadamy pozdro

 

[ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:18 ]

a co do jazdy z 4x4 na suchym asfalcie to jest tak ze nie ma mechanizmu roznicowego miedzy przodem a tylem i opony sie scieraja... a dodatkowo lepiej nie przeciazac calego mechanizmu przeniesienia napedu bo sie grzeje i tyle :) ale w zupelnosci wystarcza na tyl... na poczatku w deszczu radze uwazac :) pozdrawiam wszytkich maniakow...

 

p.s. mam manuala i nie wzialbym automatu... lubie pomachac wajha :D no i spalanie w trasie 9 miasto 11-12 chociaz po miescie to malo jezdze pozdrawiam

 

[ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:21 ]

a co do zabudowy to wedlug mnie snug top xtr jest najlepsza najladniejsza no i najdrozsza chyba... ale warto (z pilocika otwierana)...

 

Czy przypadkiem nie ty siedziałeś w rowie przed Ostrołęko dzisiaj ok 16?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doge to nie ja :) no ale ktos nie mial szzcescia... a jak dokladnie siedzial w rowie?? cos powaznego? pozdrawiam

 

 

dzisiaj popadało a pewnie miał napęd na tył załączony

całym bokiem od kierowcy, zniszczeń nie było widać za bardzo, policji też, myślę że się wyklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość VoytekB

Cześć.

 

Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" ;)

przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem).

Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle.

 

Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie.

Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych.

Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła.

Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300...

Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma??

odrobinę rozsądku chłopaki.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peter182
Cześć.

 

Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" ;)

przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem).

Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle.

 

Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie.

Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych.

Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła.

Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300...

Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma??

odrobinę rozsądku chłopaki.

 

pozdro

 

 

jak najbardziej się zgadzam... ja tylko raz strzeliłem boka i to na jeździe próbnej... deszcz padał a ja ruszałem na pasach.. :) no ale to był tylko jeden raz. a teraz to deszcz nie przeszkadza wystarczy nauczyć się obsługiwać umiejętnie gaz. :)

 

a co do tej navy w rowie... to tylko współczuć. tak klepać cały bok... ajjj

 

[ Dodano: Pon 19 Maj, 2008 22:27 ]

aaa doge napisz co tam zamówiłeś :) jaka konfiguracja, nadbudowa.. czy tam może szukasz jeszcze czegoś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie czasami włączam 4H jak w deszczowe dni wyprzedzam na drodze pełnej kałuż.

Pomykam szybko, i wstyd by mi było wyprzedzać jakiegoś plaskacza i nieopacznie zrobić pokazowego bączka :/ (kto przyspieszał na mokrym asfalcie to wie o czym mówię).

 

Poza tym to 4x4 do pracy, a czasem w zimie. Na suchym nie ma sensu, zresztą nie trzeba, przedmówcy wszystko wyjaśnili :)

 

Tak więc gdyby był dyfer międzyosiowy to byłoby fajnie, ale jak nie ma to zupełnie mi to nie wadzi, a jakby był bez blokady to wolę żeby nie było wcale. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" ;)

przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem).

Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle.

 

Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie.

Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych.

Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła.

Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300...

Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma??

odrobinę rozsądku chłopaki.

 

pozdro

 

 

jak najbardziej się zgadzam... ja tylko raz strzeliłem boka i to na jeździe próbnej... deszcz padał a ja ruszałem na pasach.. :) no ale to był tylko jeden raz. a teraz to deszcz nie przeszkadza wystarczy nauczyć się obsługiwać umiejętnie gaz. :)

 

a co do tej navy w rowie... to tylko współczuć. tak klepać cały bok... ajjj

 

[ Dodano: Pon 19 Maj, 2008 22:27 ]

aaa doge napisz co tam zamówiłeś :) jaka konfiguracja, nadbudowa.. czy tam może szukasz jeszcze czegoś...

 

Jadę 27 do warszawy pojeżdżę trochę po salonach, już postanowiłem że biorę model z automatyczną skrzynią, navi, skóra (chociaż czytałem że się marszczy, ściąga) kuweta, bez zabudowy bo samemu taniej dokupi i szyberdach. Kupował może ktoś w salonie pod warszawą w łomiankach czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość buli107

Co do skóry to u mnie nic się na razie nie dzieje, no ale i przebieg nieduży ( nieco ponad 10k ), co do navi to nie doradzę, kosztuje dychę , sporo więcej niż zaj...ta stacja multimedialna Pioneera, może taniej i lepiej byłoby wziąć bez navi i dokupić Pioneera ? -Twój wybór ;) Mnie szkoda było wywalać 10tys. na navi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peter182
Jadę 27 do warszawy pojeżdżę trochę po salonach, już postanowiłem że biorę model z automatyczną skrzynią, navi, skóra (chociaż czytałem że się marszczy, ściąga) kuweta, bez zabudowy bo samemu taniej dokupi i szyberdach. Kupował może ktoś w salonie pod warszawą w łomiankach czy jakoś tak.

 

Doge polecam salon w Warszawie Odyessey na Górczewskiej (jak chcesz to podam Ci konkretnie numer do kolesia, u którego dostałem duży rabat)... tam nadbudowa wyszla mi 30% taniej niz na allegro.... a co do automatu podtrzymuje ze wolę manual (mniej spala i lepsze przyspieszenie), skóra.. hmm dla mnie to skaja - bardzo nieprzyjemna i slyszałem ze sie szybko niszczy.. dalej szyberka nie wziąłem bo obniża się w środku samochód o 5-7cm a dla mnie przy wzroście 185 to robi różnice, nie zawadzam włosami o podsufitkę,a navi hmm navi to zawsze problem z tymi mapkami, mam przenośną ale i tak bardzo mało używam...

 

pozdrawiam maniaków navek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość HugoOrmo
Cześć.

 

Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" ;)

przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem).

Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle.

 

Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie.

Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych.

Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła.

Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300...

Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma??

odrobinę rozsądku chłopaki.

 

pozdro

 

ok, ok nie mam zadnych problemow z udowadnianiem wyzszosci jednego auta nad drugim ;) ...zanim kupilem L200 dlugo myslalem o navarze szczegolnie ze moj poprzedni samochod to nissan, ktorego mialem 4 lata bez najdrobnieszej awarii ale do rzeczy...L200 oprocz napedu 4x4 w deszczowe dni ma tez kontrole trakcji i dopoki sie jej nie wylaczy isnieje naprawde duzy zapas bezpieczenstwa i to samo jest w C63 AMG jak jest ESP to luz a jak nie ma to z gazem trza uwazac...a ogolnie to te auta sa prawie takie same, jeden jest dluzszy, drugi ma krotsza pake a za to ten pierwszy ma 6 biegow i tak mozna by wymieniac w nieskonczonosc

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jasiek25
L200 oprocz napedu 4x4 w deszczowe dni ma tez kontrole trakcji

 

to teraz juz wiem czemu na swiatłach L200 zostaje za mna ... kontrola psuje start moim zdaniem .. przerabiałem to w vw borze 1,9 tdi 130 ps...

z trakcja nie ruszał na mokrym ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...