Gość buli107 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Manual czy automat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 powiedzie mi jeszcze jak z tym napędem na 4 koła, czy można jeździć w zimę 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZEGORZ36 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 jak najbardziej prawo tego nie zabrania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 jak najbardziej prawo tego nie zabrania czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter182 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 doge jak chcesz jakas jazde probna to mozemy sie umowic ja jestem z ostroleki i navke kupilem 2 miesiace temu... i dostalem dobry upust w salonie w wawie (taki ze zaden multisalon nie dalby rady)... cos to pisz a sie zgadamy pozdro [ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:18 ] a co do jazdy z 4x4 na suchym asfalcie to jest tak ze nie ma mechanizmu roznicowego miedzy przodem a tylem i opony sie scieraja... a dodatkowo lepiej nie przeciazac calego mechanizmu przeniesienia napedu bo sie grzeje i tyle ale w zupelnosci wystarcza na tyl... na poczatku w deszczu radze uwazac pozdrawiam wszytkich maniakow... p.s. mam manuala i nie wzialbym automatu... lubie pomachac wajha no i spalanie w trasie 9 miasto 11-12 chociaz po miescie to malo jezdze pozdrawiam [ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:21 ] a co do zabudowy to wedlug mnie snug top xtr jest najlepsza najladniejsza no i najdrozsza chyba... ale warto (z pilocika otwierana)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZEGORZ36 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 jak najbardziej prawo tego nie zabrania czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego? można tylko po co :?: no chyba że masz opony gratis na ośnieżonej drodze jak najbardziej pewne prowadzenie na tzw wodzie w mojej ocenie - lato opony nokiany nie ma potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red1 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Manual czy automat ? automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Apropo Navarki, wczoraj zmieniałem koło ( flak ), łatwo, szybko i bezproblemowo Potrzebny tylko koc lub mata w celu zdjęcia a potem założenia zapasu na łańcuch. Łatwizna. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego? pytanie jest czy na suchym potrzeba 4x4 ?? bo ja w swoim 85 % zimy jezdiłem na tyle .. nawet po mokrym zima i dawałem rade a na suchym 4x4 ?? w jakim celu ? navarka jest boska i niezamienił bym jej na nic innego .. ostatnio smigałem poplazy niedaleko mnie ... troche wody troche piachu .... i na osi dałem rade bo niebło jak sie zakopac ale zabawic sie zawsze mozna ..... manual ma całkiem godne spalanie tak wiec panowie niewiem czy wzioł bym automata pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Hmmm, osobiście zapiąłem kilka razy 4x4, mam fatalny dojazd do domu, glina itp. Ale żeby dłużej jeździć to nie było potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego? nie mam takiego auta, ale strzelam, ze jak sie włączy 4x4 to blokuje sie mechanizm róźnicowy i przy skręcie troche by przodem potrzęsło, bo opony by sie nie ślizgały, no i przy okazji został by na asfalcie ładny ślad bieznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DamianP Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 czytałem że na suchym asfalcie nie można jeździć, dlaczego? nie mam takiego auta, ale strzelam, ze jak sie włączy 4x4 to blokuje sie mechanizm róźnicowy i przy skręcie troche by przodem potrzęsło, bo opony by sie nie ślizgały, no i przy okazji został by na asfalcie ładny ślad bieznika prawie dobrze strzelasz po prostu centralnego dyfra NIE MA! tak jak np. w patrolach czy klasycznych land cruiserach serii 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HugoOrmo Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 L 200 ma i moze na czarnym, suchym jezdzic w kazdej kombinacji napedu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 No jest to na pewno plus 200-ek, jednakże po teście 200-ki ostatnio kamień z serca mi spadł, upewniłem się że dobrze zrobiłem wciągając nysę, no ale to już rzecz subiektywna. Tak na marginesie myslałem o 200-ce dla małżonki ale ona nie chce o tym słyszeć nawet.A szkoda.Fajnie by było, jakbym ja navką śmigał a żonka 200-ką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 doge jak chcesz jakas jazde probna to mozemy sie umowic ja jestem z ostroleki i navke kupilem 2 miesiace temu... i dostalem dobry upust w salonie w wawie (taki ze zaden multisalon nie dalby rady)... cos to pisz a sie zgadamy pozdro [ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:18 ] a co do jazdy z 4x4 na suchym asfalcie to jest tak ze nie ma mechanizmu roznicowego miedzy przodem a tylem i opony sie scieraja... a dodatkowo lepiej nie przeciazac calego mechanizmu przeniesienia napedu bo sie grzeje i tyle ale w zupelnosci wystarcza na tyl... na poczatku w deszczu radze uwazac pozdrawiam wszytkich maniakow... p.s. mam manuala i nie wzialbym automatu... lubie pomachac wajha no i spalanie w trasie 9 miasto 11-12 chociaz po miescie to malo jezdze pozdrawiam [ Dodano: Sro 14 Maj, 2008 19:21 ] a co do zabudowy to wedlug mnie snug top xtr jest najlepsza najladniejsza no i najdrozsza chyba... ale warto (z pilocika otwierana)... Czy przypadkiem nie ty siedziałeś w rowie przed Ostrołęko dzisiaj ok 16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter182 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 doge to nie ja no ale ktos nie mial szzcescia... a jak dokladnie siedzial w rowie?? cos powaznego? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 doge to nie ja no ale ktos nie mial szzcescia... a jak dokladnie siedzial w rowie?? cos powaznego? pozdrawiam dzisiaj popadało a pewnie miał napęd na tył załączony całym bokiem od kierowcy, zniszczeń nie było widać za bardzo, policji też, myślę że się wyklepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VoytekB Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Cześć. Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem). Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle. Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie. Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych. Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła. Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300... Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma?? odrobinę rozsądku chłopaki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter182 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Cześć. Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem). Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle. Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie. Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych. Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła. Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300... Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma?? odrobinę rozsądku chłopaki. pozdro jak najbardziej się zgadzam... ja tylko raz strzeliłem boka i to na jeździe próbnej... deszcz padał a ja ruszałem na pasach.. no ale to był tylko jeden raz. a teraz to deszcz nie przeszkadza wystarczy nauczyć się obsługiwać umiejętnie gaz. a co do tej navy w rowie... to tylko współczuć. tak klepać cały bok... ajjj [ Dodano: Pon 19 Maj, 2008 22:27 ] aaa doge napisz co tam zamówiłeś jaka konfiguracja, nadbudowa.. czy tam może szukasz jeszcze czegoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ja sobie czasami włączam 4H jak w deszczowe dni wyprzedzam na drodze pełnej kałuż. Pomykam szybko, i wstyd by mi było wyprzedzać jakiegoś plaskacza i nieopacznie zrobić pokazowego bączka :/ (kto przyspieszał na mokrym asfalcie to wie o czym mówię). Poza tym to 4x4 do pracy, a czasem w zimie. Na suchym nie ma sensu, zresztą nie trzeba, przedmówcy wszystko wyjaśnili Tak więc gdyby był dyfer międzyosiowy to byłoby fajnie, ale jak nie ma to zupełnie mi to nie wadzi, a jakby był bez blokady to wolę żeby nie było wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doge Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Cześć. Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem). Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle. Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie. Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych. Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła. Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300... Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma?? odrobinę rozsądku chłopaki. pozdro jak najbardziej się zgadzam... ja tylko raz strzeliłem boka i to na jeździe próbnej... deszcz padał a ja ruszałem na pasach.. no ale to był tylko jeden raz. a teraz to deszcz nie przeszkadza wystarczy nauczyć się obsługiwać umiejętnie gaz. a co do tej navy w rowie... to tylko współczuć. tak klepać cały bok... ajjj [ Dodano: Pon 19 Maj, 2008 22:27 ] aaa doge napisz co tam zamówiłeś jaka konfiguracja, nadbudowa.. czy tam może szukasz jeszcze czegoś... Jadę 27 do warszawy pojeżdżę trochę po salonach, już postanowiłem że biorę model z automatyczną skrzynią, navi, skóra (chociaż czytałem że się marszczy, ściąga) kuweta, bez zabudowy bo samemu taniej dokupi i szyberdach. Kupował może ktoś w salonie pod warszawą w łomiankach czy jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Co do skóry to u mnie nic się na razie nie dzieje, no ale i przebieg nieduży ( nieco ponad 10k ), co do navi to nie doradzę, kosztuje dychę , sporo więcej niż zaj...ta stacja multimedialna Pioneera, może taniej i lepiej byłoby wziąć bez navi i dokupić Pioneera ? -Twój wybór Mnie szkoda było wywalać 10tys. na navi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter182 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Jadę 27 do warszawy pojeżdżę trochę po salonach, już postanowiłem że biorę model z automatyczną skrzynią, navi, skóra (chociaż czytałem że się marszczy, ściąga) kuweta, bez zabudowy bo samemu taniej dokupi i szyberdach. Kupował może ktoś w salonie pod warszawą w łomiankach czy jakoś tak. Doge polecam salon w Warszawie Odyessey na Górczewskiej (jak chcesz to podam Ci konkretnie numer do kolesia, u którego dostałem duży rabat)... tam nadbudowa wyszla mi 30% taniej niz na allegro.... a co do automatu podtrzymuje ze wolę manual (mniej spala i lepsze przyspieszenie), skóra.. hmm dla mnie to skaja - bardzo nieprzyjemna i slyszałem ze sie szybko niszczy.. dalej szyberka nie wziąłem bo obniża się w środku samochód o 5-7cm a dla mnie przy wzroście 185 to robi różnice, nie zawadzam włosami o podsufitkę,a navi hmm navi to zawsze problem z tymi mapkami, mam przenośną ale i tak bardzo mało używam... pozdrawiam maniaków navek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HugoOrmo Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Cześć. Chłopaki... uważam, że lekko przesadzacie z tym mówieniem "na tył załączony" przez 15 tysięcy km miałem dosłownie 3 razy załączony napęd na 4koła (z reduktorem). Za każdym razem miałem na tyle potężny ładunek (ok. 800 kg), błoto praktycznie po osie, przechył drogi... i tyle. Jeśli by tak słuchać marketingu Mitsu, to samochody typu BMW, Mercedes nie sprzedawałyby się zupełnie. Różnicy pomiędzy L200 a Navarą (pozdro Hugo) nie ma żadnych. Różnica siedzi na siedzeniu kierowcy. Obojętnie czy ma napęd na 2, czy na 4 koła. Obojętnie czy ma 120 koni, czy prawie 300... Co ma mówić człowiek, który chce kupić C63 AMG? wg niektórych to tylko usiąść i płakać, że napędu na 4 nie ma?? odrobinę rozsądku chłopaki. pozdro ok, ok nie mam zadnych problemow z udowadnianiem wyzszosci jednego auta nad drugim ...zanim kupilem L200 dlugo myslalem o navarze szczegolnie ze moj poprzedni samochod to nissan, ktorego mialem 4 lata bez najdrobnieszej awarii ale do rzeczy...L200 oprocz napedu 4x4 w deszczowe dni ma tez kontrole trakcji i dopoki sie jej nie wylaczy isnieje naprawde duzy zapas bezpieczenstwa i to samo jest w C63 AMG jak jest ESP to luz a jak nie ma to z gazem trza uwazac...a ogolnie to te auta sa prawie takie same, jeden jest dluzszy, drugi ma krotsza pake a za to ten pierwszy ma 6 biegow i tak mozna by wymieniac w nieskonczonosc pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 L200 oprocz napedu 4x4 w deszczowe dni ma tez kontrole trakcji to teraz juz wiem czemu na swiatłach L200 zostaje za mna ... kontrola psuje start moim zdaniem .. przerabiałem to w vw borze 1,9 tdi 130 ps... z trakcja nie ruszał na mokrym ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.