Gość rey1 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witam! Jestem szczesliwym posiadaczem owego malego autka, ktore sprowadzone zostalo z Francji. Wszystko gra, autko malo pali, wszedzie sie nim wjedzie i brakiem komfortu tez nie grzeszy. Boli mnie tylko jedna kwestia... Gdy dochodzi do wyprzedzania na dluzszej trasie caly zalewam sie potem, a jazda staje sie stresujaca. Dzieje sie tak na skutek braku jakiejkolwiek reakcji silnika na depniecie w pedal gazu Oczywiscie zdaje sobie swietnie sprawe z faktu, ze ten samochodzik z takim silnikiem sluzy jedynie do zgrabnego poruszania sie w odrebie miast, ale ja zmuszony jestem czesto do pokonywania dluzszych dystansow, a tego samochodu po prostu zmienic nie zmienie. Czy jest jakis sprawdzony i solidny sposob na poprawe osiagow ow Micrusi? Jezeli tak, to ile musze ewentualnie wydac? Zalezy mi przede wszystkim na wiekszym maksymalnym momencie obrotowym i oczywiscie jak najbardziej jego plaskiej charakterystyce w calym, dostepnym zakresie obrotow. Jakie sa koszta zalozenia turbiny i czy jest to skomplikowane (co do intercoolera to myslalem nad umieszczeniem go pod maska na wzor subaru, czyli umiejscowic plasko nad silnikiem i dolot skonstruowac na masce)? Chcialbym jednak uniknac zbednych modyfikacji konstrukcyjnych i w miare mozliwosci wykorzystac maksymalnie obszar regulacji odpowiednich podzespolow. Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Tam siedzi wolno ssący diesel pełgot-citroen więc pole manewru jest raczej nie wielkie ale poszukaj na ich forach bo tu ten silnik jest raczej mało znany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 zawsze możesz pokusić się o dołożenie turbo ale to ciężka i kosztowna zabawa będzie,chyba zę był 1.5 td seryjny,to łatwiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 chyba mocniejsze to były 1.5 DCI, a to już comman raile, inna technika trzeba jeździć i nie kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.