Gość Globy Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Ciao, na co dzień działam w sąsiednim Klubie MazdaSpeed, jednak chciałem powitać serdecznie fanów Nissana i przybyć z problemami mojej przyjaciółki - sam dawien dawno jeździłem błękitnym Sunny 1.7D :-) Kobita kupiła kilka dni temu Altmię ostatniej generacji, produkcja w końcu 2006 roku, model 2007. Wykopałem z netu instrukcję obsługi (gdyby ktoś chciał => http://www.courtesyparts.com/nissan-manual...ssan-Altima.pdf - mam jednak kilka wątpliwości natury ergonomicznej: - jak używa się funkcji 'Cancel' w tempomacie? Rozumiem, że samo urządzenie klasycznie uaktywnia się RES i można później przyspieszać/zwlaniać góra-dół, jednak Cancel w Mazdach pozwala chwilowo hamować bez kasowania ustawień tempomatu. Rozgryzł to ktoś? ;-) - do czego służą 3 przyciski na lusterku? - czy ktoś próbował przeprogramować oryginalne audio na cały zakres częstotliwości lub doinstalować mp3? - w samochodzie zarówno po uruchomieniu ręcznie A/C, jak i trybu AUTO nie pracuje klimatyzacja (nawet brak reakcji obrotomierza) - myślicie, że wyparował czynnik (30k km przebiegu), czy szukać przyczyny w elektryce? - czy zespół napędowy 2.5 i skrzynia automatyczna (CVT?) mają jakieś przypadłości lub bolączki, o które należy z góry szczególnie dbać? Czy ASO Nissana zaopiekują się tym modelem? ...jak mi się coś jeszcze przypomni, to napiszę ;-) Z góry dziękuję za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Ciao, na co dzień działam w sąsiednim Klubie MazdaSpeed, jednak chciałem powitać serdecznie fanów Nissana i przybyć z problemami mojej przyjaciółki - sam dawien dawno jeździłem błękitnym Sunny 1.7D :-) Kobita kupiła kilka dni temu Altmię ostatniej generacji, produkcja w końcu 2006 roku, model 2007. Wykopałem z netu instrukcję obsługi (gdyby ktoś chciał => http://www.courtesyparts.com/nissan-manual...ssan-Altima.pdf - mam jednak kilka wątpliwości natury ergonomicznej: - jak używa się funkcji 'Cancel' w tempomacie? Rozumiem, że samo urządzenie klasycznie uaktywnia się RES i można później przyspieszać/zwlaniać góra-dół, jednak Cancel w Mazdach pozwala chwilowo hamować bez kasowania ustawień tempomatu. Rozgryzł to ktoś? ;-) - do czego służą 3 przyciski na lusterku? - czy ktoś próbował przeprogramować oryginalne audio na cały zakres częstotliwości lub doinstalować mp3? - w samochodzie zarówno po uruchomieniu ręcznie A/C, jak i trybu AUTO nie pracuje klimatyzacja (nawet brak reakcji obrotomierza) - myślicie, że wyparował czynnik (30k km przebiegu), czy szukać przyczyny w elektryce? - czy zespół napędowy 2.5 i skrzynia automatyczna (CVT?) mają jakieś przypadłości lub bolączki, o które należy z góry szczególnie dbać? Czy ASO Nissana zaopiekują się tym modelem? ...jak mi się coś jeszcze przypomni, to napiszę ;-) Z góry dziękuję za pomoc! osobiscie jezdzilem ta taka sama altima. Troche kiczowata ta skrzynia CVT ale to rzeczy. 1. funkcja cancel sluzy do anulowania obencych ustawien, po wczisnieciu guzika tempomat powinien sie calkowicie wylaczyc. 2. nie wiem po co sa te 3 guziki 3. przeprogramowac mozna ale nie wiem czy dolozyc mp3 4. czy czuc aby wialo zimnym powietrzem czy nic sie nie dzieje. wentylatory sie wlaczaja? moze poszlo sprzeglo na sprezarce? 5. CVT to nie zadna rewelacja, jest to gumowy pasek i 2 kola pasowe ktore zmieniaja swoja srednice. Juz nie raz slyszalem o maximach ktore wysialy na podnosniku z reklamacja owych skrzyni. Modl sie aby padla na gwarancji bo inaczej ASO cie zje albo bedziesz musial zostawic samochod w rozliczeniu za naprawe skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Globy Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dzieki bardzo za odpowiedz! Jezdzilem kiedys Primera wyposazona w CVT i mimo slabosci do (nawet starych, 4-biegowych) automatow nie wzbudzila u mnie pozytywnych wrazen. Baba chciala, baba ma... Rozpracuje tempomat i lusterko, napisze na forum co i jak. Macie jakis zaklad w W-wie, gdzie przeprogramuja radio? Jest tam wbudowana antena? W Nowym Saczu lapalo mi jeszcze Eske, ale w Warszawie nic... W klimie wyparowal czynnik, 100 zl za uzupelnienie i hula, az milo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treborek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Ja mam Altimę 2006 . Zeby włączyć ( u mnie ) klimę trzeba po pokręceniu ( ustawieniu) wcisnąć oba pokrętła. Zapalają się diody w nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 5. CVT to nie zadna rewelacja, jest to gumowy pasek i 2 kola pasowe ktore zmieniaja swoja srednice. Juz nie raz slyszalem o maximach ktore wysialy na podnosniku z reklamacja owych skrzyni. Modl sie aby padla na gwarancji bo inaczej ASO cie zje albo bedziesz musial zostawic samochod w rozliczeniu za naprawe skrzyni trochę mi to przypomina ogólnie teksty o skrzyniach automatycznych. a prawda jest taka iż CVT to jedno z lepszych rozwiązań "ostatnich lat", mój brat ma identyczną Altimę (model 08) i pierwsze co zauważył iż idealnie zmienia przełożenia i nie czuć jak zmienia biegi. Skrzynie te serwisowane, bardzo długą służą. Jest tego trochę w Primerach i ja nie słyszałem żeby coś nagminie z nimi się działo. Moje następne auto prawdopodobnie będzie z CVT, trzeba się rozwijać iść do przodu, szukać wygód. Obecnie mam automata z OD i jest rewelacyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jeździłem ostatnio 2,5L Altimą z CVT z 2006r była na sprzedaż cena70tyś na fakturę VAT gość zarzekał się że auto w mieście mu 10L pali... na kompie było 9,8 i tak samo twierdził że pod dystrybutorem wychodzi raczej nie miał powodód by ściemniać bo nie byłem potencjalnym kupcem a jechało się dość przyjemnie i miękko przy 140 było słychać lekki szum powietrza ogólnie wrażenia pozytywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 co zauważył iż idealnie zmienia przełożenia i nie czuć jak zmienia biegi. CVT nie zmienia biegow, czytaj co wyzej napisalem, taka skrzynia ma jeden bieg do przodu i jeden do tylu!! nie wiem o jakiej zmianie ty mowisz?!?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Dodano: Pon 26 Maj, 2008 23:23 CVT nie zmienia biegow, czytaj co wyzej napisalem, taka skrzynia ma jeden bieg do przodu i jeden do tylu!! nie wiem o jakiej zmianie ty mowisz?!?! właśnie czytaj co wyżej napisałem, jest to skrzynia stożkowa i wiem że tam nie ma skoków, ale jest zmiana przełożeń i o tej zmianie wyrażnie pisałem, i nie czuć jak zmienia biegi, bo ich nie zmienia, ale zmienia przełożenia. Znaczy biegi też mogą, ale tylko jako symulacja biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Globy Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 To auto naprawdę spala w mieście 9,2-10,5 litra/100 km! (lato z klimą) Wybaczcie, że odgrzewam kotleta - możecie podać namiar na elektryka w Warszawie, który przeprogramuje radio na wszystkie częstotliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treborek Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 To auto naprawdę spala w mieście 9,2-10,5 litra/100 km! (lato z klimą) Wybaczcie, że odgrzewam kotleta - możecie podać namiar na elektryka w Warszawie, który przeprogramuje radio na wszystkie częstotliwości? Dziwne bo ja mam Altimę 2,5 i mnie pali na trasie (bez żyłowania0 ok 11 a w mieście ok 15 litrów, co prawda gazu. Mechanik mówił, że mam wtrysk sekwencyjny więc powinien palić tyle samo gazu co benzyny ew. bardzo niewiele więcej gazu. Co do biegów też mam automat, tyle że mam więcej biegów (położeń) 1. D - drive czyli normalnie - czuć zmianę biegów w skrzyni 2. N , czyli bez biegów 3. R - wsteczny 4 1 - hamowanie silnikiem przy zjeździe z góry 4, 2 - jazda po deszczu, śniegu i trudnym terenie 5. 3 - jazda po piachu żużlu w b. trudnym terenie A na koniec mam pytanie. Kupili mi hak holowniczy w USA, płynie do kraju. Jak się zachowuje autko ciągnąć za sobą przyczepę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam, mam pytanie natury "ogólnej" do userów Altimy. Kurs naszej rodzimej waluty polskiej do $ (którego opłacalność przy zakupie aut zza oceanu potwierdza widok kolejki statków z kontenerami aut z U, S i A czekających na rozładunek w Hamburgu), zachęcił mnie do zainteresowania się Altimą, która podoba mi się wizualnie. Jakże to-to wygląda jednak od strony eksploatacyjnej, trwałości, komfortu użytkowania (w tym mam na myśli brak odwiedzin w serwisach) ? Jeśli już zdecyduję się na zakup, chciałbym nie mieć powodów do narzekań po roku użytkowania Pozdrawiam PS. Mam na myśli auto używane, z rocznika około 2002-2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treborek Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Na razie nie mam kłopotów. Szwagier w USA jeździł 7 lat i tylko zmieniał płyny i oleje. Żadnej usterki dlatego kupiłem, ale.... teraz w USA można kupić Infinity za te same pieniądze. I nad tym się zastanawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.